Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avansert bok^^ Mange navn, jeg kom ikke igjennom den for noen år siden(7. klasse), men jeg greide Ringenes herre og Hobbiten da^^ Det er veldig gode bøker^^,

Når vi er inne på bøker så har jeg fått skaffa meg boka til Fight Club. Utrolig god bok, glad jeg fikk den på engelsk, tror den hadde blitt litt corny på norsk^^

 

"Ta en pistol mot hodet mitt og mal veggen bak meg med hjernen min" Blir liksom ikke det samme som den engelske versjonen^^ Herlig sitat egentlig^^ Morsomt når han tenker det mens har prater med Tyler^^

Lenke til kommentar
Avansert bok^^ Mange navn, jeg kom ikke igjennom den for noen år siden(7. klasse), men jeg greide Ringenes herre og Hobbiten da^^ Det er veldig gode bøker^^,

Når vi er inne på bøker så har jeg fått skaffa meg boka til Fight Club. Utrolig god bok, glad jeg fikk den på engelsk, tror den hadde blitt litt corny på norsk^^

 

"Ta en pistol mot hodet mitt og mal veggen bak meg med hjernen min" Blir liksom ikke det samme som den engelske versjonen^^ Herlig sitat egentlig^^ Morsomt når han tenker det mens har prater med Tyler^^

 

Hah, skjønner hva du mener. Ja, Silmarillion er den tyngste. Lese først Hobbiten så LOTR så Silmarillion. Det funker.

 

Fight Club bok, nice. Engelsk er best ja. Du må ikke finne på å få slike oversettelser som fra The Usual Suspects:

 

"Fucko" blir oversatt til Treskalle.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Norgespremiere allerede? Skal se den på filmfestivalen på søndag om jeg får plass. Er ikke premiere her før 29. august tror jeg.

 

Det var visst bare min lokale kino (Verdal) som hadde førpremiere.

Verdal kino :)

Har slekt oppi der, og et par venner og ex-kjærester. Barfly og Freud :thumbup:

Lenke til kommentar
Norgespremiere allerede? Skal se den på filmfestivalen på søndag om jeg får plass. Er ikke premiere her før 29. august tror jeg.

 

Det var visst bare min lokale kino (Verdal) som hadde førpremiere.

 

Nåh, skal ikke undervurdere Festiviteten. *internhumor*

 

Da har jeg frihelg, og det skal sees film! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...