Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ønske jeg hadde like mye spenn til å kjøpe filmer når jeg var 13.

 

Tigerland handler om soldater i en treningsleir før de drar avgårde til Vietnam. Ålreit film det.

 

Då eg var 13 var det nesten ingen som kjøpte film. Ein leigde. Vi leigde spelaren også, den gongen. Ganske utruleg å tenkja på, det der moviebox-styret.

Lenke til kommentar
Skulle ønske jeg hadde like mye spenn til å kjøpe filmer når jeg var 13.

:tease:

 

 

 

Det er da ikke så mye. Har spart opp penger i ett år nå. Får 50 kr uken som er vanelig for de fleste tenåringer. Jeg skall jobbe litt på jobben til faren min for 80 kr timen når jeg blir 14. Da blir de mye film da.

Lenke til kommentar

For meg gjør den det. Men jeg er en forvokst drittunge i slike sammenhenger så det volder ingen problemer. Jeg er en stor tilhenger av Mel Brooks. Men filmene gjør seg alltid best å se sammen med kompiser og gjerne et par pils innabords også.

 

Til helgen kommer det jo ny Star Wars-film på kino. Ser lovende ut og har vel fått bra anmeldelser også. Blir herlig å ta med ungene på kino for å se en slik film. Jeg tror aldri de har gledet seg mer. Godt å se at Star Wars fortsatt er blant det kuleste som er å leke i gata. :)

Lenke til kommentar

Hehe, en kar som absolutt hatet alt av Stiller måtte krype til korset. Stakkars mann, Stiller har visst ødelagt mye for han opp gjennom årene.

 

Now I usually try to avoid the biographical information when setting these up, but this is special. Me and Stiller have a history. He's a cinematic cockblocker whose movies drive me up the wall. At least the ones he writes or directs himself. Can't stand em. So when I say that Tropic Thunder is the best thing he's ever done, understand that those arent easy words to type. And when I say it is the culmination of his entire career, finally achieving everything he's always grasped at and never quite achieved, you know this is something special.

 

http://www.aintitcool.com/node/37913

Lenke til kommentar

Det lover jo godt, filmen virker å få brukbare kritikker jevnt over. Aldri vært noen fan av Stiller selv, men nå kan det jo hende at klarer å overbevise meg om at han duger til noe (han overbeviste jo han AIC-fyren, og jeg hater ikke Stiller, i motsetning til ham).

Endret av athorb
Lenke til kommentar

Så nettopp The Phantom of the Opera. Musikaler er ikke helt tingen for meg, historien går for sakte framover. Det visuelle var meget vakkert og noen av scenene ganske så episke. Tror nok også det var ganske stort budsjett på den filmen.

 

Edit: Ser at det er laget mange remakes av den, jeg så den fra 2004.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...