Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Blue Harvest var fin, den er så diehard at den kopierer kameravinkler fra filmene tilogmed. Utrolig detaljert.

Det er jo SW gjenfortalt med Family Guy folkene i forskjellige roller.

 

The Blue Harvest ja, helt sykt artig film, ler så jeg gråter. " I sith my pants"

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Den nye trilogien er selvsagt ikke like god som den originale, men den har likevel noen kvaliteter. Attack of the Clones er dårligst, ja, ekstra synd når jeg lå i kø i én uke for å se den :p

 

Jeg er diehard SW-fan og det rare er at min favorittscene i hele sagaen faktisk er i Attack of The Clones.

 

 

Når Anakin kommer tilbake etter å ha slaktet sandfolkene, og vi får et extreme close-up av Christensens raserifyllte, gråtende øyne akkompagnert av Darth Vader-temaet. (forøvrig første gang vi hører temaet i den nye trilogien.)

 

 

Fantastisk. Hvorfor folk hate Haydn Christensen forstår jeg meg ikke på..

Lenke til kommentar

Skulle bestille meg Satantango fra PK sine nettsider nå, og da jeg hadde fylt inn all kontoinformasjon osv, så hang den seg helt opp på "Vennligst vent mens informasjonen kontrolleres..". Det står bare slik og Opera viser "Dokument: 0 %". Stått i 20 minutt nå og kommer ingen vei. PK sin servicetelefon blir ikke besvart og jeg aner ikke om kontoen har blitt trekt eller om filmen har blitt bestilt. Noen som har opplevd det samme eller som kjenner til noe slikt? I så fall, hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...