Bytex Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Sier bare: ninjadiff.bmp Endret 13. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Så ungen sitter bare i kurven og gjør teite grimaser da? Fint blod og sånt..men han første assassin brukte nå jævla lang tid på å komme frem, og han andre hoppet jo i slow motion, ble ikke bare filma i slow motion liksom De har masse LW&C filmer i storhylla på Outland på Oslo S. Kanskje verdt et kjøpt eller to. Hvilke er "best?" Bare ikke kjøp 'Shogun Assasin'. Skjønner ikke hvordan noen kan foretrekke den fremfor de originale filmene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvorfår er Rocky så langt nede? Det er jo en fantastisk film Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 "Til glede for bekymrede Indiana Jones-fans kunne filmskaperen dessuten bekrefte at en eventuell femte film vil ha Harrison Ford i hovedrollen, og ikke den unge Shia LaBeouf, som han tidligere antydet." - Kilde. Woho! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ford kommer til å være en arkeologisk gjenstand selv innen Lucas og Spielberg klarer og enes om et nytt manus. Og vi så jo hvordan det gikk forrige gang. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ford kommer til å være en arkeologisk gjenstand selv innen Lucas og Spielberg klarer og enes om et nytt manus. Og vi så jo hvordan det gikk forrige gang. Ja, Bra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Sa ikke alle det om Rambo også? "Haha, han slåss ikke mot slemminger men mot leddgikt og ryggplager haha!" Den gikk jo over alle forventninger. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Nå var jo ikke alderen problemet til Indy 4. Ford var jo i storform han, synes jeg. Men hvis Spielberg/Lucas bruker like lang tid på manuset denne gang, ja da skal jeg begynne å bekymre meg over Harrison. Endret 13. august 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Nå var jo ikke alderen problemet til Indy 4. Ford var jo i storform han, synes jeg. Men hvis Spielberg/Lucas bruker like lang tid på manuset denne gang, ja da skal jeg begynne å bekymre meg over Harrison. Okey, Det kan jeg si meg enig i. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Tar gjerne en ny Indy-film, men tviler på at de klarer å enes om nytt manus. Det var et veldig fint gjensyn med karen tidligere i år. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Selv synes jeg Indy 4 var en film full av gode intensjoner, men nokså middelmådig utførelse. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Mener å ha lest at de vurder å lage to filmer til. Altså en hver, slik at de ikke trenger å enes. Jeg har helst sett at den neste Indiana-film ble laget uten Lucas sin innblanding. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det hadde jeg også. Når var fyren sist innblanda i noe bra? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det hadde jeg også. Når var fyren sist innblanda i noe bra? '89 Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Sjekket IMDb profilen hans for at jeg skulle være sikker på å ikke overse noe. Det viste seg å være unødvendig siden min første antagelse viste seg å være rett. Svaret er 1989, og filmen det var snakk om var The Last Crusade. Endret 13. august 2008 av Otth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 En liten "disturbing" kortfilm. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det hadde jeg også. Når var fyren sist innblanda i noe bra? '89 2005 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Revenge Of The Sith? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Den står i hylla, men har enda ikke sett den. Episode 1 & 2 har drept den lysten. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det hadde jeg også. Når var fyren sist innblanda i noe bra? '89 2005 Indeed!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå