Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg hadde ikke latt broren min på 11 få se The Dark Knight og jeg tror ikke du klarer å få ham inn på kinoen. Eller, det kan gå. 15 år er ikke en absolutt aldersgrense, men du er strengt tatt ikke faren hans. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Jeg hadde ikke latt broren min på 11 få se The Dark Knight og jeg tror ikke du klarer å få ham inn på kinoen. Eller, det kan gå. 15 år er ikke en absolutt aldersgrense, men du er strengt tatt ikke faren hans. Søstern min på 8 kom inn Skriveleif Endret 11. august 2008 av lolidude Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvorfor jeg ikke gir TDK 6. Jeg hadde veldig høye forventninger til denne filmen, Men etter jeg har sett den må jeg rett og slett si jeg ble litt skuffet. Hvorfor? Denne filmen er riktig nok en superhelt film, men imotsetning til de fleste superhelt filmer så har ikke helten superkrefter, han er en normal mann som er flink å sloss. Derfor synst jeg noen av kamp scenene er litt vell overdrevet. Ett eksempel er når han stormer den natt klubben og banker opp en haug med folk( noen av dem bevepnet). Det er i mine øyne litt "over powered" men fair enough, poenget er att om de gir Batman så mye krefter burde han hatt det gjennom hele filmen også. Senere i filmen blir han foreksempel lagt i bakken av tre hunder. Når det gjelder Jokeren fant jeg det litt rart att han jaktet på Batman, ikke for å drepe han, men for å... "leke" med ham? Weird. Også det att han "to-face" gikk bananas etter å ha blitt reddet var litt merklig. Dette er selfølgelig bare småting men skal en film få topp karakter ser jeg helst at den unngår slike ting. Men alt i alt en glimrende film. 5/6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Og Søtern din er din gay-lover? Antok at søstra di var med far på kinoen? Blir ikke det samme Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Og Søtern din er din gay-lover? Antok at søstra di var med far på kinoen? Blir ikke det samme ARGH!! Redigerte ikke bort leifen min fort nokk. Nei, Søstern min så den alene. Og jeg så den med en kamerat på samme alder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hehe, okey. Østfold Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Denne filmen er riktig nok en superhelt film, men imotsetning til de fleste superhelt filmer så har ikke helten superkrefter, han er en normal mann som er flink å sloss. Derfor synst jeg noen av kamp scenene er litt vell overdrevet. Se Batman Begins hvor han får treningen sin. "You know how to fight six men. We can teach you how to engage six hundred." Når det gjelder Jokeren fant jeg det litt rart att han jaktet på Batman, ikke for å drepe han, men for å... "leke" med ham? Weird. Det er jo slik Jokeren er. Han har intet høyere mål med det han driver med, bortsett fra å lage kaos og komplett anarki. Han ser Batman som en utfordring, og derfor vil han heller ikke kvitte seg med han. Også det att han "to-face" gikk bananas etter å ha blitt reddet var litt merklig. Han så sin store kjærlighet bli slukt av flammene. Derfor ville han utføre sin egen syke form for rettferdighet for å hevne henne. To helt vildt forskjelige karakaterer og gjenomføringer. Skal mye til for å få en mørkere Pingvinen enn Danny Devito sin. Men somsagt,JEG vil helst se en annen løsning enn PSM som Pingvinen,selv om jeg ser at han passer rollen. Men Nolan har vel ikke bynt enda,og tror filmen ikke kommer før minimum 2011. Nolan gjør først og fremst ikke ting bare mørkere, men han gjør dem mer troverdige. Derfor vil aldri Danny DeVito's pingvin være i nærheten av å likne den Pingvinen Nolan evt. vil putte inn i en 3'er. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Når det gjelder Jokeren fant jeg det litt rart att han jaktet på Batman, ikke for å drepe han, men for å... "leke" med ham? Weird. Det er jo slik Jokeren er. Han har intet høyere mål med det han driver med, bortsett fra å lage kaos og komplett anarki. Han ser Batman som en utfordring, og derfor vil han heller ikke kvitte seg med han. Om han ikke vil drepe Batman, hva vil han da? Torturere ham? Jeg digger Joker'n, men akkuratt det fant jeg litt rart. Også det att han "to-face" gikk bananas etter å ha blitt reddet var litt merklig. Han så sin store kjærlighet bli slukt av flammene. Derfor ville han utføre sin egen syke form for rettferdighet for å hevne henne. Riktig, det er virkleig sykt å hevne seg på dem som prøvde å redde henne. Sykt og teit i mine øyne. Edit: ble litt quote rot... Endret 11. august 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Riktig, det er virkleig sykt å hevne seg på dem som prøvde å redde henne. Sykt og teit i mine øyne. Aggresjonen hans der og da tok overhånd, Two-Face mistet selvkontrollen og så rødt på The Joker - fornuftighet var ikke tilstede. Han ble rett og slett sint. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Om han ikke vil drepe Batman, hva vil han da? Torturere ham? Jeg digger Joker'n, men akkuratt det fant jeg litt rart. Batman er Jokeren's største utfordring. Og siden Jokeren ikke har noen høyere mening med det han driver med, så elsker han denne utfordringen. Han vil være i en slags konstant kamp mot Batman, spille sine syke dødelige spill med han. For å sitere Jokeren selv: Kill you? I don't want to kill you! What would I do without you? Go back to ripping off mob dealers? No, no, you... you complete me. . Riktig, det er virkleig sykt å hevne seg på dem som prøvde å redde henne. Sykt og teit i mine øyne. Når du sier til din livs kjærlighet at det skal gå bra og deretter aksepterer din egen skjebne, før det plutselig viser seg at du blir reddet, dama dør og du samtidig får brent av deg halve ansiktet, ja da kan det klikke for hvem som helst. Derfor vil han også understreke poenget til Gordon og Batman at alt er tilfeldig, alt avgjøres av skjebnen, og ingenting de kan gjøre vil endre noe som helst (såvidt jeg husker). Endret 11. august 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det er akkurat som at Tom blir supertrist hvis Jerry er borte fra huset. Da har han ingenting å gjøre og ingen å leke med (selv om leking involverer å knuse trynet på hverandre 10 ganger i minuttet). De trenger hverandre. Og de blir alltid kjempehappy for å se hverandre igjen når Jerry kommer seg inn igjen. Så går de rett på å jage hverandre igjen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hehe, godt eksempel der ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 11.5 Hulkster fyller 55 http://www.youtube.com/watch?v=Lng7iFzSVGI Whatcha gonna do when Hulkamania runs wild over YOU , brother ?! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Syns ikke den nye Narnia filmen var noe særlig, litt for mye Disney i den syns jeg :/ men ellers helt grei Jeg tror ikke en gang jeg orker å dra meg selv ned på kinoen for å se den. 2nd that. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Elvis: Du får spørre venninna til dattra hans som han feide over sånn at ekteskapet gikk i dass Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Tilbake fra Hellboy 2 nå, og jeg er ikke imponert. Riktignok bare sett bruddstykker av enern, for lenge, lenge siden, så jeg er jo ikke med på evt. referanser. Det jeg misliker mest er at det er for "muntert". Jeg hadde forventet en mørkere atmosfære i filmen, men den er proppfull av sånne replikker uten mål og mening som bare blir lagt inn for at publikum skal le litt. Filmen er derimot meget vakker visuelt sett, selv om CGI'en tar overhånd etterhvert. Det blir for mye CGI, og for mange monstre. Men ingen vits i å dra igang en diskusjon kanskje, hvis ikke det er noen her som har sett den? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Da var endelig Kinobiletten til The Dark Knight bestilt Jeg så Batman Begins på lørdag så jeg er ganske klar for The Dark Knight Har venta lenge på den filmen, ble helt oppgira siden jeg så traileren Ellers så så jeg He was a quiet man idag, spesiell film, men jeg likte den jeg Tenkte også at jeg skulle prøve å få tak i Dead End siden jeg likte Big Nothing så utrolig godt, så leste jeg at denne filmen kunne komme i smak, det er jo hvertfall samme Director som har lagd begge filmene. Noen som har sett Dead end? is it any good? Men nå var klokken blitt mye gitt, må vell nesten legge meg nå om jeg skal klare og våkne til 06.00 båten i morgen tidligt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå