Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Pingvinen(i PSM skikkelse) Danny Devito gjorde den rollen så bra,vi trenger ikke en ny pingvinen

Det sa vel folk om Jokeren også, og vi så jo hvordan det gikk. Jeg ønsker selvsagt en av Hollywoods beste skuespillere i en Nolan-versjon av The Penguin.

Men alt er uansett rykter på dette stadiet. Manuset er vel ikke påbegynt engang, og ihvertfall ikke castinga.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Helt enig med Cypheron. Den eventyriske og magiske stemningen jeg fikk av Fellowship kom aldri tilbake i de to neste. Fellowship (vi snakker extended versjoner her, selvsagt) er den beste.

Jepp, og treeren var også hakket over toeren. Magiske slutten på Mount Doom og den siste krigen osv. Nam.

Sier ikke at Toeren var dårlig, men den dårligste, ja.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

For min del er det

1. The Two Towers

2. The Fellowship of the Ring

3. The Return of the King

Hele krigen om Helm's Deep var det som gjorde at jeg virkelig falt for The Two Towers. The Fellowship of the Ring har hele Middle-Earth-skjarmen mens The Return of the King mest ble en film hvor alt skulle være større og mer spektakulært enn i film nummer 2.

Jeg så nettopp Trainspotting. Makan til tragisk film om narkohelvetet har jeg ikke sett på lenge. Aldri faktisk om jeg tenker etter. Jeg gir den en ren 7/10.

Lenke til kommentar
Jeg så nettopp Trainspotting. Makan til tragisk film om narkohelvetet har jeg ikke sett på lenge. Aldri faktisk om jeg tenker etter. Jeg gir den en ren 7/10.

Trainspotting er herlig nøytral, man blir ikke belært i farene med narko eller motsatt, man bare observerer historiene til karakterene i filmen. Anbefaler deg å se Requiem For a Dream hvis du ikke har allerede, den er nok ikke like nøytral, men enda mer fantastisk.

Lenke til kommentar
Hmm, la meg omformulere:

Hvem har lyst til å oppleve at sine egne barn dør?

Ellers, skal på kino i morgen og valget står mellom X-files, nye Mumien-filmen eller Narnia. Men hvilken skal velges?

Heller leve og føle noe enn å være dø og føle ingenting. Forøvrig har jeg ikke sett noen av filmene du lurer på, men jeg har stor tro på at den Mumie-filmen faktisk er så crap som folk skal ha det til.

Edit: Litt dårlig formulert, jeg vil jo ikke være en skrøpelig mann på 190 som har vondt i hver eneste kroppsdel.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Syns ikke den nye Narnia filmen var noe særlig, litt for mye Disney i den syns jeg :/ men ellers helt grei :)

Jeg tror ikke en gang jeg orker å dra meg selv ned på kinoen for å se den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
-Pingvinen(i PSM skikkelse) Danny Devito gjorde den rollen så bra,vi trenger ikke en ny pingvinen

Det sa vel folk om Jokeren også, og vi så jo hvordan det gikk. Jeg ønsker selvsagt en av Hollywoods beste skuespillere i en Nolan-versjon av The Penguin.

Men alt er uansett rykter på dette stadiet. Manuset er vel ikke påbegynt engang, og ihvertfall ikke castinga.

To helt vildt forskjelige karakaterer og gjenomføringer. Skal mye til for å få en mørkere Pingvinen enn Danny Devito sin. Men somsagt,JEG vil helst se en annen løsning enn PSM som Pingvinen,selv om jeg ser at han passer rollen.

Men Nolan har vel ikke bynt enda,og tror filmen ikke kommer før minimum 2011.

IN othter news: Fruen skal spandere Muimien 3 kinotur på meg idag :)

Lenke til kommentar

Halloween fra 1978 ble bestilt i går etter at jeg og en på jobben stadig vekk snakker om film, og snublet over skrekkfilm-emnet og vips glei Halloween inn i bildet. Gleder meg faktisk til filmen er i hus - blir faktisk litt redd av mainthemen. :wee:

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...