CypheroN Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 65 er ganske ungt egentlig synes nå jeg. Derfor skrev jeg tragedie. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det kan være en tragiedie selv om det er ganske vanlig vettu. Nei, å beskrive ting som ikke er en tragedie, altså ikke en katastrofe eller ulykke, som en tragedie, undergraver ordets betydning og hensikt. Og CypheroN, 65 år er egentlig ikke så veldig ungt; det er vel innen første standardavvik. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Selvom det er standard, så er det for ungt for å dø, synes jeg. Standaren er for ung. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er ikke 65 så godt som nøyaktig gjennomsnittslevealderen i USA? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 70 skal man tro denne: http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2000/0...ir-el/index.xml Men kvinner lever vel lengre enn menn i det landet også. Prognosen for dødelighet er fortsatt på 100% for alle og enhver. Kjipt, men egentlig ikke kjipt. Hvem vil vel leve for evig? Det er en forbannelse, som utforsket ganske godt i enkelte mesterverk innen film Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) For menn er den ca. 75, men svarte menn har, etter hva jeg har forstått, en vesentlig lavere gjennomsnittlig levealder. List of countries by life expectancy Endret 10. august 2008 av Otth Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 At Vigrid har begynt å anmelde filmer blir sett på med stor glede av alle filmentusiaster. Anmeldelsen av Death Proof: Når en industri har vært så lenge under total jødisk kontroll og innflytelse som filmindustrien følger du de normene som gjelder for bransjen. Budskapet må være politisk korrekt og er det til fulle i denne anti-hvite hatpropagandaen som heter "Death Proof". Med en gang du ser det lange blonde håret vet du at her skal blondinen enten fremstilles som dumt ludder eller bli drept langsomt og sadistisk slik at alle de antihvite selvhaterne og svartskallene som ser filmen kan kose seg med drapet på henne. Det er det siste som skjer. Ellers har vi girl-power-budskapet, hvit bondeknøl (for alle hvite på landet er hjemmebrentdrikkende idioter) og til slutt en "tøff" hvit mann som ydmykes og drepes av en raseblandet jentegjeng. Antihvitt hat og hjernevask av typisk Hollywoodmerke. Når skal Vigrid vinne pris for årets mest underholdende nettside? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Vigrid er ihvertfall "right on" når det gjelder Death Proof Endret 10. august 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Så du mener at Death Proof er anti-hvit hatpropaganda? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jepp. Tarantino er jo fargeblind, så han tror vel han er mørkhudet. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 R.i.P Isaac Hayes To døde kjendiser på to dager..... hmm.. Hvem var den første? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg er overrasket over at de kaller det anmeldelser, det handler jo bare om hvor hatefulle Hollywoodjødene er ovenfor de stakkars arierne, hver eneste gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 R.i.P Isaac Hayes To døde kjendiser på to dager..... hmm.. Hvem var den første? Bernie Mac døde igår Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd Vigrid var en spøk. Ja, det er så sykt... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er en god del mennesker der ute som nekter å gi slipp på sine "idealer". Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 R.i.P Isaac Hayes To døde kjendiser på to dager..... hmm.. Hvem var den første? Bernie Mac døde igår Ah.. Takk.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd Vigrid var en spøk. Ja, det er så sykt... Så har vi Isaac Hayes, som var scientolog. Temmelig like sykt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det er privatlivet hans, og det gir jeg beng i. Han var en svært dyktig soulmusiker. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det er privatlivet hans, og det gir jeg beng i. Han var en svært dyktig soulmusiker. Word Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg er spent på Tom Cruise sin lille rolle i Tropic Thunder. Filmen har fått noen gode anmeldelser. Blir jo også sjef å se Robert Downey Jr. som mørkhudet, undres over hva Vigrid vil mene om det ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå