Bob_3 The Builder Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Du står vel ikke helt på bar bakke hvis du har en master i filmvitenskap. Jeg tar heller 5 år med noe jeg er usikker på videre karriere innen, enn 5 år med noe jeg synes er ulidelig kjedelig. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Er det i hele tatt mulig å få seg jobb innen disse fagområdene etter uteeksaminering? Det utdannes vel en del mer folk enn det er jobber til. Ja visst er det det. Dette er jo noe som tar for seg flere områder. Film og TV-produksjon, nye medier og journalistikk er tre bachelorprogrammer som går mye om hverandre. Ulempen med Film og TV-produksjon er at den har få valgfrie poeng (er vel 15). Selv tar jeg Nye medier, men har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ta fag innen film eller journalisme for å fylle opp "kvoten" på 30. Blir vel uansett enda mer enn det og en master i screenwriting frister. Jobber jo alt innen nye medier, så for meg er det optimalt. Jeg har bena innenfor. Er ikke så mange som blir tatt inn årlig heller, så ulempen er jo at poenggrensene for inntak blir smått galskap. Spesielt her i Bergen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Britney Spears i ny Tarantino-film. Passende rolle han fant til henne: Britney Spears var Quentin Tarantinos førstevalg i rollen som Varla, en lesbisk stripper og drapsmaskin Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Å herregud...jeg trodde Tarantino hadde litt imellom ørene en som så Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Jeg holder forsåvidt bare på med en bachelor for øyeblikket (selv om mastergraden frister mer og mer). De fleste finner nok en bruk for studiene sine etterhvert. Jeg tar ting som det kommer og trives med det. Jeg tror uansett ikke at en filmutdanning er bortkastet for noen som er glad i film. Over til noe helt annet: Visitor Q var en fornøyelig liten film. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Ble ikke den nyheten avkreftet av hennes representanter? Eller har det kanskje skjedd noe nytt på denne fronten? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Ovei home cinema pod For en genial liten oppfinnelse. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Ble ikke den nyheten avkreftet av hennes representanter? Eller har det kanskje skjedd noe nytt på denne fronten? Bah, kan se ut som det stemmer: http://www.avclub.com/content/newswire/tar...casting_britney Selv hadde jeg likt å sett hva Tarantino kunne fått til med henne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Noen som kan tipse meg om noen poliziotteschifilmer? Jeg gikk tom i går. Har sett: Convoy Busters Heroin Busters Napoli Violenta Torino Violenta Italia a mano armata Squadra Antiscippo Beast with a gun Milano Calibro 9 Napoli serenata calibro 9 Luca the Smuggler Young, Violent, Dangerous Operazione Kappa squadra antigangsters Live like a cop, die like man + et par til jeg ikke husker nå Endret 10. august 2008 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Har ikke så veldig mye med Diskusjon og gjøre, men de fleste her på forumet har det, så da spørr jeg. Noen som vet når YMDb fungerer igjen? Når nedetiden er over, altså. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Er vel ingen som vet det. Den siden er jo nesten mer nede enn oppe. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Sant nok. Kunne hende noen hadde lest det et sted eller noe bare. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Å herregud...jeg trodde Tarantino hadde litt imellom ørene en som så Aldri hatt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Britney Spears i ny Tarantino-film. Passende rolle han fant til henne: Britney Spears var Quentin Tarantinos førstevalg i rollen som Varla, en lesbisk stripper og drapsmaskin Hei og god kveld. Saken er komplett bullshit. Tarantino har nevnt at han har villet spille inn Faster Pussycat Kill Kill, men det er ofte han sier at han kommer med idéer han aldri utfører. Tarantino selv var i Berlin for å jobbe med Inglorious Bastards da saken begynte å poppe opp rundt på nettet. Saken er totalt fabrikert og viser hvilke nettsider man kan stole på (de som har nogen lunde kildekrtikk). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 R.i.P Isaac Hayes To døde kjendiser på to dager..... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Hmm, Guy Sajers Le soldat oublié (Den glemte soldat) skal visstnok filmatiseres. Det har skortet på gode krigsfilmer de siste årene, så man blir nok nødt til å holde et øye på dette prosjektet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Tragedie på tragedie. RIP. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 R.i.P Isaac Hayes To døde kjendiser på to dager..... Damn, hva skjer? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Tragedie og tragedie, fru Blom. At noen dør av en forholdsvis vanlig sykdom er da ikke noen tragedie. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Det kan være en tragiedie selv om det er ganske vanlig vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå