Juleniss1 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Tja, Shichinin no samurai skuffet. Psh. En av tidenes filmopplevelser. Skal sies at jeg så den uten å ha hørt noe om filmen eller Kurosawa i forkant. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Tja, Shichinin no samurai skuffet. Psh. En av tidenes filmopplevelser. Skal sies at jeg så den uten å ha hørt noe om filmen eller Kurosawa i forkant. Sier ikke at den var skrot, men den var ikke "der oppe", som folk sier. Akahige er derimot "over der oppe". Kanskje hypen ødela, jeg vet ikke, men langversjonen var noe drøy. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hoi... Da er deres kjære onkel tilbake etter stupfylla. Snakka bl.a. en god del med Storås-lederen, yuhuu. Og når sant skal sies: Meninger og derav karakterer endrer seg i løpet av tiden. Transformers fikk 3+ av meg rett etter forestilling, i dag får den 1. Mye takket være Shia LaBoauef, som må være min versjon av Irans amerikanske satan. Jeg har vurdert å kontakte en leiemorder, men vet strengt talt ikke hvordan (ettersom jeg er en engel ). Aksept, toleranse og bla bla bla, joda man skal vel ha det også. Dette pratet jeg MYE om i natt med en fyr som virket svensk, jeg aner ikke. Accept the negroes! Accept the sluts! Dette betyr vel også at jeg må akseptere Shia LaByyf, men noen ganger må man bare rett og slett sette en strek. Shia: I'm coming after you! I'm coming after you... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Akkurat. For å korte ned: du er nå edru, men hater Shia ennå? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva er dette for en måte å snakke til onkelen sin på? Er det noen her som tilfeldigvis skal begynne på filmvitenskap i Trondheim nå i høst? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er det noen her som tilfeldigvis skal begynne på filmvitenskap i Trondheim nå i høst? Hørt de skulle legge ned denne linjen fordi den tiltrakk seg for mye smågale tullinger til byen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Tja, Shichinin no samurai skuffet. Psh. En av tidenes filmopplevelser. Skal sies at jeg så den uten å ha hørt noe om filmen eller Kurosawa i forkant. Vil ikke si den skuffet for meg, men syntes Yojimbo var bedre. (Denne så jeg også FØR Seven Samurai.) Men men, de er begge jævlig bra. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvem er det som spillte han skurken som var med påmafia møtene? Han som krasjet med bilen forde two-face skjøt sjoføren hans. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 For å finne ut hvem som spiller i filmer, går du på www.IMDB.Com og søker på filmen. Det virker som du mener The Dark Knight. Her ser du hvem som spiller i filmen. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Eric Roberts, broren til Julia Roberts. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg postet i feil tråd. Sorry. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Neida. Det du spurte om kan jo tas både her og i TDK-tråden. : ) Endret 10. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er det noen her som tilfeldigvis skal begynne på filmvitenskap i Trondheim nå i høst? Det var planen, men jeg kommer til neste år istedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva er dette for en måte å snakke til onkelen sin på? Er det noen her som tilfeldigvis skal begynne på filmvitenskap i Trondheim nå i høst? Rimelig sikker på at Zaeira begynner der til høsten. Jeg stikker selv opp i løpet av uka for å fortsette på det andre året. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Når man snakker om studier, noen som tar film og tv-produksjon på UiB her inne? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Søkte der, men var umenneskelig snitt der i fjor, så ble Lillehammer på meg. Blir i Lillehammer iallefall i et år til. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er det i hele tatt mulig å få seg jobb innen disse fagområdene etter uteeksaminering? Det utdannes vel en del mer folk enn det er jobber til. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det spørs hva du bruker utannelsen til det. En kan jo eksempelvis bruke studiet for å komme inn på filmskoler rundtom i verden. Det blir jo hva du gjør det til selv. Dessuten er det flust av stillinger innen TV-bransjen, noen mer attraktive enn andre naturlig nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er det i hele tatt mulig å få seg jobb innen disse fagområdene etter uteeksaminering? Det utdannes vel en del mer folk enn det er jobber til. Hvem bryr seg om det da? Mulige arbeidsplasser etter filmvitenskap var ikke noe jeg tok med i beregningen da jeg valgte hva jeg skulle studere. Så lenge jeg kan gjøre noe jeg synes er spennende er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det må nå være en smule kjipt å bruke 5 år på en utdannelse en ikke kan bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå