Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, Shichinin no samurai skuffet.

Psh. En av tidenes filmopplevelser.

 

Skal sies at jeg så den uten å ha hørt noe om filmen eller Kurosawa i forkant.

Sier ikke at den var skrot, men den var ikke "der oppe", som folk sier. Akahige er derimot "over der oppe". Kanskje hypen ødela, jeg vet ikke, men langversjonen var noe drøy.

Lenke til kommentar

Hoi... Da er deres kjære onkel tilbake etter stupfylla. Snakka bl.a. en god del med Storås-lederen, yuhuu. Og når sant skal sies: Meninger og derav karakterer endrer seg i løpet av tiden. Transformers fikk 3+ av meg rett etter forestilling, i dag får den 1. Mye takket være Shia LaBoauef, som må være min versjon av Irans amerikanske satan. Jeg har vurdert å kontakte en leiemorder, men vet strengt talt ikke hvordan (ettersom jeg er en engel :innocent: ). Aksept, toleranse og bla bla bla, joda man skal vel ha det også. Dette pratet jeg MYE om i natt med en fyr som virket svensk, jeg aner ikke. Accept the negroes! Accept the sluts! Dette betyr vel også at jeg må akseptere Shia LaByyf, men noen ganger må man bare rett og slett sette en strek. Shia: I'm coming after you! I'm coming after you...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Hva er dette for en måte å snakke til onkelen sin på?

 

Er det noen her som tilfeldigvis skal begynne på filmvitenskap i Trondheim nå i høst?

Rimelig sikker på at Zaeira begynner der til høsten. Jeg stikker selv opp i løpet av uka for å fortsette på det andre året.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Er det i hele tatt mulig å få seg jobb innen disse fagområdene etter uteeksaminering? Det utdannes vel en del mer folk enn det er jobber til.

Hvem bryr seg om det da? Mulige arbeidsplasser etter filmvitenskap var ikke noe jeg tok med i beregningen da jeg valgte hva jeg skulle studere. Så lenge jeg kan gjøre noe jeg synes er spennende er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...