Fisker Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Det var visst photoshoppet, og hun fikk velge selv hvilke pupper hun ville ha ^^ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Litt synd egentlig. Hadde vært rått om det var ekte. Av litt andre grunner. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ettersom bildet er av en som er temmelig usminket/sjuskete og med beruset blitt så ville det vært knall om hun var tøff nok til å la seg avbilde slik i en film. Viser at man ikke er så forfengelig. Litt synd det ikke er tilfelle. Men hun valgte jo bra pupper da Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Dei virka kanskje litt "up-sized" ja.. =o Lenke til kommentar
pi. Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Noen her som har sett Kagemusha ? Har kjøpt den på DVD men får ikke sett den før tidligst imorgen eller noe. Noen meninger om denne? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Kurosawa skuffer aldri. Kjøpte 3 filmer av han i stad -- Jeg har ikke sett Kagemusha, men tviler på den er really bad. Ingen Kurosawafilmer jeg har sett har hvert dårlige, så tviler på at den er kjip. Bare se den, uten andres meninger. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Så nettopp revolver igjen. Andre gangen jeg ser den. Den er fortsatt like fantastisk laget og genialt skrevet. Der har man en film som får deg til å tenke på måter ingen andre filmer har gjort. Kan være vanskelig å forstå, og må kanskje sees flere ganger for å skjønne alt. Men når man forstår den er den herlig. Mulig jeg har skrevet før her om den, men det er en film som bør sees. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Revolver av Kurosawa? Kjøpte den i dag. Skal nok sees veldig snart Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Med all respekt for Travolta, men han kan egentlig bare gå og legge seg ... Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Burde vel presisert litt mer. Revolver [imdb] - Av Guy Richie. Undervurdert film, synes jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Batman KETCHUP! Endret 9. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Revolver av Kurosawa? Kjøpte den i dag. Skal nok sees veldig snart Wtf? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Revolver av Kurosawa? Kjøpte den i dag. Skal nok sees veldig snart Wtf? Trodde det var denne han mente. Kjøpte den idag, og på coveret står det "REVOLVEREN". (Kjøpt I sverige ) Lenke til kommentar
pi. Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Kurosawa skuffer aldri. Kjøpte 3 filmer av han i stad -- Jeg har ikke sett Kagemusha, men tviler på den er really bad. Ingen Kurosawafilmer jeg har sett har hvert dårlige, så tviler på at den er kjip. Bare se den, uten andres meninger. Ah, låter bra. Den får jeg bare glede meg til da tenker jeg. Jeg hadde sett den uansett hva du/dere hadde sagt, så lettpåvirkelig er jeg ikke! Er bare nysgjerrig. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Med all respekt for Travolta, men han kan egentlig bare gå og legge seg ... Bale også, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Med all respekt for Travolta, men han kan egentlig bare gå og legge seg ... Bale også, for den saks skyld. Mener du at Bale spiller dårlig som Batman? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Løgn. Transformers er tilsynelatende en vakker porselensdukke, men ved en nærmere titt er den hul, skral og ubrukelig. Søplefilm av dimensjoner, opphauset av fanatikere og Optimus Prime er ikke en promille av like tøff som Atticus Finch. QFT. En kompis av meg så den og vi ble bare sittende og stirre hvor møl det egentlig var, actionscenen var grei, for all del men møkk ellers. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Med all respekt for Travolta, men han kan egentlig bare gå og legge seg ... Bale også, for den saks skyld. Mener du at Bale spiller dårlig som Batman? Nei, jeg prøvde å være morsom. Men det går som regel dårlig på internett. Endret 10. august 2008 av athorb Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Ohh, haha.. ehm.. Neida tror ikke jeg tok den helt^^, Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Kurosawa skuffer aldri. Kjøpte 3 filmer av han i stad -- Jeg har ikke sett Kagemusha, men tviler på den er really bad. Ingen Kurosawafilmer jeg har sett har hvert dårlige, så tviler på at den er kjip. Bare se den, uten andres meninger. Tja, Shichinin no samurai skuffet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Ikke overraskenede med Bernie Mac , det sto jo på imdb at han var på dødens forgård & da er det jo liten sjanse......RIP. Ikke lenge før Paul Newman vandrer heller , han er jo nærmest et vandrende lik nå så tynn han er blitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå