Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt synd egentlig. Hadde vært rått om det var ekte. Av litt andre grunner.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ettersom bildet er av en som er temmelig usminket/sjuskete og med beruset blitt så ville det vært knall om hun var tøff nok til å la seg avbilde slik i en film. Viser at man ikke er så forfengelig. Litt synd det ikke er tilfelle. Men hun valgte jo bra pupper da :D
Lenke til kommentar

Så nettopp revolver igjen.

Andre gangen jeg ser den. Den er fortsatt like fantastisk laget og genialt skrevet. Der har man en film som får deg til å tenke på måter ingen andre filmer har gjort.

Kan være vanskelig å forstå, og må kanskje sees flere ganger for å skjønne alt. Men når man forstår den er den herlig.

Mulig jeg har skrevet før her om den, men det er en film som bør sees.

:)

Lenke til kommentar
Kurosawa skuffer aldri. Kjøpte 3 filmer av han i stad :)

--

Jeg har ikke sett Kagemusha, men tviler på den er really bad. Ingen Kurosawafilmer jeg har sett har hvert dårlige, så tviler på at den er kjip.

Bare se den, uten andres meninger.

Ah, låter bra. Den får jeg bare glede meg til da tenker jeg.

Jeg hadde sett den uansett hva du/dere hadde sagt, så lettpåvirkelig er jeg ikke! :)

Er bare nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Løgn. Transformers er tilsynelatende en vakker porselensdukke, men ved en nærmere titt er den hul, skral og ubrukelig. Søplefilm av dimensjoner, opphauset av fanatikere og Optimus Prime er ikke en promille av like tøff som Atticus Finch.

QFT.

En kompis av meg så den og vi ble bare sittende og stirre hvor møl det egentlig var, actionscenen var grei, for all del men møkk ellers.

Lenke til kommentar
Kurosawa skuffer aldri. Kjøpte 3 filmer av han i stad :)

--

Jeg har ikke sett Kagemusha, men tviler på den er really bad. Ingen Kurosawafilmer jeg har sett har hvert dårlige, så tviler på at den er kjip.

Bare se den, uten andres meninger.

Tja, Shichinin no samurai skuffet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ikke overraskenede med Bernie Mac , det sto jo på imdb at han var på dødens forgård & da er det jo liten sjanse......RIP.

Ikke lenge før Paul Newman vandrer heller , han er jo nærmest et vandrende lik nå så tynn han er blitt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...