Awesome X Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Han er ganske ung. Vi får se hva tiden bringer. Jeg ser ikke hvordan dette skulle kunne regnes som et argument. Det finnes mange skuespillere hans alder, og yngre, som er vesentlig mer talentfull. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Han er ganske ung. Vi får se hva tiden bringer. Jeg ser ikke hvordan dette skulle kunne regnes som et argument. Det finnes mange skuespillere hans alder, og yngre, som er vesentlig mer talentfull. Han kan bli bedre, og jeg skal se litt fler filmer av han før jeg dømmer han ordentlig. (Jeg har ikke sett den siste Indy-filmen.) Endret 9. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Han er ganske ung. Vi får se hva tiden bringer. Jeg ser ikke hvordan dette skulle kunne regnes som et argument. Det finnes mange skuespillere hans alder, og yngre, som er vesentlig mer talentfull. Han kan bli bedre, og jeg skal se litt fler filmer av han før jeg dømmer han ordentlig. (Jeg har ikke sett den siste Indy-filmen.) What's hee's name? DUDE! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Shia har et stort potensiale og har levert mye knallbra. Har fortsatt til gode å se en film hvor han plager meg. Men virker som en tulling privat, om man skal tro på tabloidmedia. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ser man det, ser man det, Brad Pitt er nå 100% bekreftet til å være med i Inglorious Bastards. Roth skal visstnok også bli med, mens DiCaprio er visst ikke med likevel? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Synd hvis ikke DiCaprio er med. Han er flink. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det store spørsmålet er hvem Tarantino skal stjele fra denne gangen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hehe, Shia leser vist internett. Så han er nok klar over Cun sitt hat mot han: http://www.youtube.com/watch?v=gkFaY05Ze4o Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) "I go on the internet, 'cus im a nerd right, pages like IMDB and read this comments...And people hate me!" Endret 9. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Han sier at han ble bare motivert av all kritikken fordi han skulle "vise dem som var kritisk", vel har han egentlig vist noe som helst? Hvertfall ikke i mine øyne, en rævva skuespiller jeg ikke har sett maken til på en god stund. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg må nok stille meg på parti med Steven Spielberg. Gutten kan spille. Underholdende i intervjuer er han også (på Letterman var han smått hysterisk). Er jo litt kritikkverdig at han drikker seg full og gjør idiotiske ting. Hvilken 20-21 åring gjør slikt? Makan. Hatet mot han minner om hva DiCaprio gikk gjennom på 90-tallet etter Titanic og Madonna gikk gjennom på 80-tallet. for de som er gammal nok til å huske det. Er ikke mye hat å spore nå lenger. Om Shia blir en stjerne for de neste tiår eller en ny Emilio Estevez som bare får et tiår i rampelyset får tiden vise. Jeg er bare sjeleglad jeg ikke er bitt av hatbasillen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Han sier at han ble bare motivert av all kritikken fordi han skulle "vise dem som var kritisk", vel har han egentlig vist noe som helst? Han er vist at de kritiserte hadde helt rett, Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hatet mot han minner om hva DiCaprio gikk gjennom på 90-tallet Kjipe greier. DiCaprio er en forferdelig bra skuespiller egentlig. Siste filmene jeg så med han var Catch Me If You Can of en rewatch av The Departed. Han gjør gode roller i de to filmene. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Shia LaDouche har garantert gått på samme skuespillerskole som Hayden Christensen. De er virkelig like i sin antall ansiktsuttrykk de kan lage i filmer. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Shia LaDouche har garantert gått på samme skuespillerskole som Hayden Christensen. De er virkelig like i sin antall ansiktsuttrykk de kan lage i filmer. Det er Keanu Reeves som har vært deres læremester. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kan du forestille deg de 3 i en film av Uwe Boll? Det må være et mesterstykke som kommer til å hente inn alle Razzieprisene... i flere år fremover. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hatet mot han minner om hva DiCaprio gikk gjennom på 90-tallet Kjipe greier. DiCaprio er en forferdelig bra skuespiller egentlig. Siste filmene jeg så med han var Catch Me If You Can of en rewatch av The Departed. Han gjør gode roller i de to filmene. Jeg har sjeldent opplevd noen bli såpass stigmatisert og forhatt, spesielt av gutter i alderen 15-25 år. Jeg var en av dem. Men jeg var ung og dum den gangen der. Tiden hvor jeg måtte holde min forkjærlighet til Bon Jovi og Aerosmith hemmelig for ikke å bli korsfestet. DiCaprio brukte årene på å vise hvilken fjott jeg og andre var. Labeouf innfrir på popcornstadiet. Jeg håper han gjør som Will Smith og også prøver nye områder etterhvert. Over til en annen skuespiller som har fått pepper i det siste: Mila Kunis, etter å ha sett henne i Forgetting Sarah Marshall så er jeg ikke lenger så skeptisk til henne i Max Payne-filmen (selv om jeg fortsatt er litt skeptisk). Hun spiller så totalt forskjellig fra rollen i That 70's Show, så det vitner om at hun har noen strenger å spille på. Filmen var for ordens skyld skuffende, spesielt yndlingen min Kirsten Bell har fullstendig stagnert etter Veroncia Mars. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Mila Kunis er min nye favorittbabe. Etter Forgetting Sarah Marshall har jeg bare fått lyst til å se mer og mer av henne. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Fikk jo sett mye til henne i den filmen, om bildet var ekte da ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå