Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han er ganske ung. Vi får se hva tiden bringer.

 

Jeg ser ikke hvordan dette skulle kunne regnes som et argument. Det finnes mange skuespillere hans alder, og yngre, som er vesentlig mer talentfull.

 

Han kan bli bedre, og jeg skal se litt fler filmer av han før jeg dømmer han ordentlig.

 

(Jeg har ikke sett den siste Indy-filmen.)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Han er ganske ung. Vi får se hva tiden bringer.

 

Jeg ser ikke hvordan dette skulle kunne regnes som et argument. Det finnes mange skuespillere hans alder, og yngre, som er vesentlig mer talentfull.

 

Han kan bli bedre, og jeg skal se litt fler filmer av han før jeg dømmer han ordentlig.

 

(Jeg har ikke sett den siste Indy-filmen.)

What's hee's name? DUDE!
Lenke til kommentar

Jeg må nok stille meg på parti med Steven Spielberg. Gutten kan spille. Underholdende i intervjuer er han også (på Letterman var han smått hysterisk). Er jo litt kritikkverdig at han drikker seg full og gjør idiotiske ting. Hvilken 20-21 åring gjør slikt? Makan. Hatet mot han minner om hva DiCaprio gikk gjennom på 90-tallet etter Titanic og Madonna gikk gjennom på 80-tallet. for de som er gammal nok til å huske det. Er ikke mye hat å spore nå lenger. Om Shia blir en stjerne for de neste tiår eller en ny Emilio Estevez som bare får et tiår i rampelyset får tiden vise. Jeg er bare sjeleglad jeg ikke er bitt av hatbasillen.

Lenke til kommentar
Hatet mot han minner om hva DiCaprio gikk gjennom på 90-tallet

 

Kjipe greier. DiCaprio er en forferdelig bra skuespiller egentlig. Siste filmene jeg så med han var Catch Me If You Can of en rewatch av The Departed. Han gjør gode roller i de to filmene.

 

Jeg har sjeldent opplevd noen bli såpass stigmatisert og forhatt, spesielt av gutter i alderen 15-25 år. Jeg var en av dem. Men jeg var ung og dum den gangen der. Tiden hvor jeg måtte holde min forkjærlighet til Bon Jovi og Aerosmith hemmelig for ikke å bli korsfestet. DiCaprio brukte årene på å vise hvilken fjott jeg og andre var.

 

Labeouf innfrir på popcornstadiet. Jeg håper han gjør som Will Smith og også prøver nye områder etterhvert. Over til en annen skuespiller som har fått pepper i det siste: Mila Kunis, etter å ha sett henne i Forgetting Sarah Marshall så er jeg ikke lenger så skeptisk til henne i Max Payne-filmen (selv om jeg fortsatt er litt skeptisk). Hun spiller så totalt forskjellig fra rollen i That 70's Show, så det vitner om at hun har noen strenger å spille på. Filmen var for ordens skyld skuffende, spesielt yndlingen min Kirsten Bell har fullstendig stagnert etter Veroncia Mars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...