Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva vil det si? Jeg har Europeisk DVD spiller.

Vil i praksis si at den for det første ikke har norsk tekst, og for det andre må du ha en sonefri DVD-spiller for å spille av (eller en DVD-spiller som kan gjøres sonefri).

Hvordan gjør man den sonefri? Koster det mye? Norsk tekst driter jeg i forresten.

Lenke til kommentar
Hva faen skal du med en nærmere titt?

Fordi jeg kjente lukten av lusa på gangen under visningen. Det var noe råttent i gjære. Så tenkte jeg meg om og fikk åpenbaringen: Dette er jo kembosøppel! Andre filmer av herr Bay er mye bedre, selv om de tilsynelatende er tanketom action de også. Vil jeg nyte musikk, se spesialeffekter og oppleve kick-ass action (med eller uten roboter), drikker jeg meg drita.

Lenke til kommentar

Transformers er en lett forglemmelig, 13 på dusinet, popcornfilm. Den fortjener på ingen måte mer enn 5/10.

 

Jeg har tidligere stilt meg en smulte kritisk til onkel cuns kritikk av Shia LaBeouf, men etter jeg så den siste Indiana Jones-filmen for et par dager siden, må jeg bare si at jeg har skiftet standpunkt. En mer tafatt skuespiller skal en lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Transformers er en finfin 10/10 i min verden. Den ultimate popcornfilm (merkelig nok anklages man for løgn for å mene dette ^^ ) og det hjalp jo godt på at jeg ventet 20 år på denne scenen. :)

 

Synd med Bernie Mac, hans lille rolle i nevnte film lo jeg godt av. Ellers så hadde jeg ikke så mye kjennskap til karen. Bare 50 år gammel og gått bort, det er trist det. Jeg vet ikke om Cun er blitt mer gammel og gretten det siste året, eller om 3+ er hans karakter på en "kjempesøppel". :wee:

 

Men men. Neste år kommer oppfølgeren og jeg gleder meg vilt. The Fallen, Jetfire, Constructicons ... Ungen i meg holder på å bryte ut av meg bare i forventninger.

Lenke til kommentar

Transformers er så ufattelig rå. Greit nok, den kan være litt tragisk, ja, men for fuck sake, det er leketøy. Kanskje ikke en unnskyldning for andre, men det duger for meg.

 

En 8/10 hos meg, i ren underholdningsfaktor. Biler, action, herlig musikk, digge jenter, mer action og oneliners etter oneliners. Hva mer kan du ønske?

Lenke til kommentar
Jeg har tidligere stilt meg en smulte kritisk til onkel cuns kritikk av Shia LaBeouf, men etter jeg så den siste Indiana Jones-filmen for et par dager siden, må jeg bare si at jeg har skiftet standpunkt. En mer tafatt skuespiller skal en lete lenge etter.

 

Han er ganske ung. Vi får se hva tiden bringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...