Manx Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Jeg skal ha begge, i en boks. Grindhouse-boksen. Hvis den finnes da? Det gjør det, i en japansk utgave du får alle "tre" filmene, Terror og Proof i extended utgave og filmenen i Grindhouse utgave med trailere og hele pakka totalt 6 disker... Fåes fra både Yesasia.com og amazon.jp. Yesasia har gratis frakt når du passerer $25 mener jeg det er og du har filmene i løpet av en uke (sånn ca.), amazon.jp er litt raskere men har også ganske dyr frakt (sendes med dhl) og de har et relavtivt høyt gebyr for å gjøre samme jobben som posten ville ha gjort for behandlingen av pakken, posten skal ha 97 kroner og DHL 180 og noe mener jeg det er... Så totalt sett så ville jeg ha handlet i fra yesasia du VIL komme bedre ut totalt sett selv om prisen er stivere der sånn med første øyekast... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Ooooh! Pumaman Tidenes MST3K episode. EDIT: Kanskje hakket under The Day the Earth Froze, men jeg er ikke sikker. Endret 9. august 2008 av kaiern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 R.I.P Bernie Mac Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 R.I.P Bernie Mac Så det nå Selv om han var litt samme typen i de fleste filmene, var han ustyrtelig morsom. Hans lille rolle i Transformers var noe av det kuleste med filmen. R.I.P Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Ingen kongen av Queens boxer? Endret 9. august 2008 av lolidude Lenke til kommentar
athorb Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Dæven, det var uventet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 R.I.P Bernie Mac Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Det er rett og slett ikke trygt å være kjendis for tiden. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Det er rett og slett ikke trygt å være kjendis for tiden. Da må jeg begynne å titte meg over skuldren, jeg ble filmen fra knærne og ned en gang på slutten av '80 tallet under et svømmestevne i Falun og de ble vist på svensk tv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Tenkte det samme selv,Norge Rundt har en kopi som de må brenne... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Ingen kongen av Queens boxer? Den ultimate: link Sone 1 da. Finnes vel ikke på sone 2. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Ingen kongen av Queens boxer? Den ultimate: link Sone 1 da. Finnes vel ikke på sone 2. Hva vil det si? Jeg har Europeisk DVD spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Ingen kongen av Queens boxer? Trodde du ment e en slik jeg Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Edit: svarte på gammalt innlegg, kan slettast Endret 9. august 2008 av aspic Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 R.I.P Bernie Mac Dæven =\ Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Ingen kongen av Queens boxer? Trodde du ment e en slik jeg Faen da, Ikke så enkelt og ha asperger syndrom ^^ Kan egentlig ikke alfabetet engang lenger... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hva vil det si? Jeg har Europeisk DVD spiller. Vil i praksis si at den for det første ikke har norsk tekst, og for det andre må du ha en sonefri DVD-spiller for å spille av (eller en DVD-spiller som kan gjøres sonefri). Endret 9. august 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 R.I.P Bernie Mac Dæven =\ Men svarte da... Hvafaen skjer? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 R.I.P Bernie Mac Dæven =\ Hva faen! R.I.P. Herlig innsats i Transformers ja. Nuff said. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Rest In Peace Bernie Mac! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå