LarsP Skrevet 8. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Eventueltt noen steder hvor de selger de billigere? Dollaren er skambillig, noe som bør utnyttes. Da anbefales nettsiden DVDpricesearch. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Tusen takk for tipset LarsP. Den siden kommer jeg til å bruke flittig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Sett akkurat To Gode Venner med lillebror =D Trist film as! Ble mer lei meg nå enn når jeg så den som 6-åring. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Hva er egentlig uavhengige filmer? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Den med Todd og Copper ? Så nettop Superbad og tenkte: Hvorfor stresser de med fake id for å få tak i booze? Seth kjører jo bil. Hvordan er det med aldersgrenser i usa egentlig ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 21 år på alkohol og 16 på bil tror jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Den med Todd og Copper ? Så nettop Superbad og tenkte: Hvorfor stresser de med fake id for å få tak i booze? Seth kjører jo bil. Hvordan er det med aldersgrenser i usa egentlig ? Den med Todd og Copper ja! Klassiker fra 1981. Pen å se på. Trist film. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Det er 18 eller 21 år aldersgrense, avhengig av hvilken stat de er i, på alkohol. På bil er det 15 eller 16 år, avhengig av stat. I tillegg er de, etter hva jeg har forstått, svært streng på det med legitimasjon. De er tross alt et kristenkonservativt land. Hva er egentlig uavhengige filmer? Uavhengige filmer er de som distribueres utenom store og dominerende distributørene i USA (er ca. en håndfull av de). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Aldergrense for lappen i USA er 16 år. Mens aldergrense for alkohol er 21 år. Derfor. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Åkaj takk =) ganske sikker på at Disney slår til om et par år med nok en tradisjonelle tegnefilm. Første siden.. Mulan ellerno ? Tror den skal hete The Princess and the Frog. Det var noe styr rundt hudfargen til prinsessa husker jeg.. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hva er egentlig uavhengige filmer?Independent films today are generally defined as American films financed and distributed by sources outside today's Big Six and its subsidiaries. http://en.wikipedia.org/wiki/Independent_film Endret 9. august 2008 av コンピューター・ワールド Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Nå er det lenge siden jeg har hørt noe om Grindhouse, og nå som du kan både få Death Proof og Planet Terror i UK, så lurer jeg. Kan jeg få tak i Grindhouse for en billig penge, altså under tollegrensen? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Nå er det lenge siden jeg har hørt noe om Grindhouse, og nå som du kan både få Death Proof og Planet Terror i UK, så lurer jeg. Kan jeg få tak i Grindhouse for en billig penge, altså under tollegrensen? I fylgje http://www.find-dvd.co.uk/, ja. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Kor? Jeg fant ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Søk etter Planet Terror og Death Proof kvar for seg. play.com var billegast, 4.99 for Death Proof, og 6.49 elns for Planet Terror (m frakt). Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Jeg skal ha begge, i en boks. Grindhouse-boksen. Hvis den finnes da? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) *glem det* Endret 9. august 2008 av Bone Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) OMFG! Bestilt: Endret 9. august 2008 av LarsP Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Haha. Genial skjorte. Hvor mye koster den? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Skjorta koster ca 130,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå