Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har jeg påstått at du har påstått at han ikke er en smule kjedlig?

 

Var vel mer eller mindre enig med deg.

 

 

Men det med Nicholas Cage er at han enter er 50%monotom eller 50%intens i rollen han spiller.

Lenke til kommentar
VHS ikke dødd ut? Produseres de virkelig enda?

 

Det er ikke stort mer enn et år siden jeg var i en butikk i Malmö som solgte masse VHSer (til blodpris også, ikke sikker på hvorfor). Det var nye filmer (dengang).

Du finner History of Violence på VHS i USA. Der er det enda 10 millioner brukere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det tror jeg også. Hadde den kommet for eksempel i år hadde den blitt applaudert. Den hadde fått masse skryt for å være nyskapende og annerledes. Men jeg digger den og det er alt som betyr noe.

Lenke til kommentar
Finner også Nicholas Cage en smule kjedelig, men det er ikke å komme bort fra at han har gjort noen flotte rolletolkninger (Adaptation, Matchstick Men, Leaving Las Vegas).

 

Synd at han er monoton og kjedelig i nesten alle filmer, når han innimellom glimter til og viser at han har evner. Wild at Heart og Adaption åpna øynene mine litt for ham. Matchstick Men må jeg se å få sett.

Men det holder ikke å være god i 5% av filmene du spiller i.

 

Det som plaget meg med Signs var den totale mangelen på logikk.

Endret av athorb
Lenke til kommentar

Ser på Mallrats nå. Fy flate så sjuk Kevin Smith er i hodet sitt. Men akk så genial. Det klart beste er jo alle forsøkene til Jay og Silent Bob på å ødelegge scenen på kjøpesenteret. Sier bare: Kevin Smith, fotsid frakk, batmanhatt, tau i taket. Måtte se scenen 3 ganger fordi jeg lo så mye.

 

Edit: youtube av scenen

 

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har begynt å se meg gjennom filmene til Kevin Smith, har sett de tre første nå. Mallrats er det foreløpige høydepunktet hittil (så Dogma for lenge siden også, men jeg tror jeg skal se den igjen før jeg gjør meg opp en mening om den, husker ingenting). Chasing Amy derimot, som jeg så bare for et par timer siden, var en gedigen skuffelse. Likandes i perioder, men stort sett veldig mangelfull, på flere områder. Følte meg nesten litt snill da jeg ga den 5/10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...