Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Ingen har påstått at han ikke er en smule kjedlig. Endret 7. august 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Har jeg påstått at ingen har påstått at han ikke er en smule kjedelig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Har jeg påstått at du har påstått at han ikke er en smule kjedlig? Var vel mer eller mindre enig med deg. Men det med Nicholas Cage er at han enter er 50%monotom eller 50%intens i rollen han spiller. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 VHS ikke dødd ut? Produseres de virkelig enda? Det er ikke stort mer enn et år siden jeg var i en butikk i Malmö som solgte masse VHSer (til blodpris også, ikke sikker på hvorfor). Det var nye filmer (dengang). Du finner History of Violence på VHS i USA. Der er det enda 10 millioner brukere. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Lite spm. Er Unbreakable en film alene eller er det en del av en serie filmer? Altså har den en oppfølger? Hvis ikke var den meget skuffende.. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Den skulle få oppfølgere, men det ble ikke noe av de. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Det var synd, kunne blitt bra :/ Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Den var forut for sin tid. Hadde den kommet etter at tegneserieadapsjonsboomen startet ville den nok blitt vesentlig bedre mottatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Det tror jeg også. Hadde den kommet for eksempel i år hadde den blitt applaudert. Den hadde fått masse skryt for å være nyskapende og annerledes. Men jeg digger den og det er alt som betyr noe. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Tror jeg hadde litt feil forventninger til filmen. Ble liksom til at jeg ventet på at han skulle finne ut av kreftene sine å løpe rundt å knerte badguys, noe som ikke skjedde og det ble en heller kjedelig film :/ Endret 7. august 2008 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Ubreakable er min favorittfilm av Shyamalan. Er veldig synd at trilogien aldri ble noe av. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Har Unbreakable liggende, men ikke sett ennå. Får vel se den snart. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Ubreakable er min favorittfilm av Shyamalan. Er veldig synd at trilogien aldri ble noe av. Absolutt en god film ja. Den og Den Sjette Sansen er mine to yndlingsfilmer av Shyamalan, synd at han har snublet borti diverse fantastisk dårlige filmer og... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Signs er da heller ikke så verst vil jeg si. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Den falt ikke i smak hos meg, egentlig. Den var spennende og skuespillerne var langtifra dårlige, men noe stemte ikke helt i min bok. Kanskje jeg skal se den igjen nå om dagen og se hva jeg synes... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 CGI-Romvesene gjorde den litt dårligere, syntes jeg. Men den var spennende, det skal den ha. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Finner også Nicholas Cage en smule kjedelig, men det er ikke å komme bort fra at han har gjort noen flotte rolletolkninger (Adaptation, Matchstick Men, Leaving Las Vegas). Synd at han er monoton og kjedelig i nesten alle filmer, når han innimellom glimter til og viser at han har evner. Wild at Heart og Adaption åpna øynene mine litt for ham. Matchstick Men må jeg se å få sett. Men det holder ikke å være god i 5% av filmene du spiller i. Det som plaget meg med Signs var den totale mangelen på logikk. Endret 7. august 2008 av athorb Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Ser på Mallrats nå. Fy flate så sjuk Kevin Smith er i hodet sitt. Men akk så genial. Det klart beste er jo alle forsøkene til Jay og Silent Bob på å ødelegge scenen på kjøpesenteret. Sier bare: Kevin Smith, fotsid frakk, batmanhatt, tau i taket. Måtte se scenen 3 ganger fordi jeg lo så mye. Edit: youtube av scenen Endret 8. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Må nesten minne deg på at Mallrats var en kommersiell fiasko for Smith, men jeg er fullstendig enig med deg. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Har begynt å se meg gjennom filmene til Kevin Smith, har sett de tre første nå. Mallrats er det foreløpige høydepunktet hittil (så Dogma for lenge siden også, men jeg tror jeg skal se den igjen før jeg gjør meg opp en mening om den, husker ingenting). Chasing Amy derimot, som jeg så bare for et par timer siden, var en gedigen skuffelse. Likandes i perioder, men stort sett veldig mangelfull, på flere områder. Følte meg nesten litt snill da jeg ga den 5/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå