Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Har ikke sett en VHS i en butikk ( utenom Fretex) på flere år jeg. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Er Windtalkers som går på viasat4 ikveld noe å satse på? Veit du fikk svar, men bare for å sørge for at du ikke kaster bort to timer: Windtalkers er en av de mer crappy krigsfilmene som finnes der ute. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) VHS ikke dødd ut? Produseres de virkelig enda? Mange som fremdeles bruker VHS til opptak. Gjør det faktisk selv; tross at jeg også har en DVD-opptaker. VHS er mye raskere og enklere å bruke. Endret 7. august 2008 av Otth Lenke til kommentar
Speik Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Joda. VHS og lyd-kassetter er dominerende i deler av øst-europa og Asia. Hørte nettopp et intervju med det norske bandet Lukestar som skal slippe den nye plata si på kassett i Malaysia. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 I kveld står det mellom Reprise og 21 gram, tanker? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 21 Grams er vertfall en knallfilm. Du blir ikke skuffet. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 VHS ikke dødd ut? Produseres de virkelig enda? Mange som fremdeles bruker VHS til opptak. Gjør det faktisk selv, tross at jeg også har en DVD-opptaker. VHS er mye raskere og enklere og bruke. PVR er jo konge til slikt. Dog litt surt å ikke ha det på et eksternt media. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Psycho går på NRK2 på fredag klokka 22:20. Man kan få SMS-varsling fra tv2 her Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 PVR er jo konge til slikt. Dog litt surt å ikke ha det på et eksternt media. Nå er PVR ekstremt dyrt sett i forhold til VHS. VHS er praktisk talt gratis. PVR er også vesentlig mer komplisert. I tillegg fungerer nesten alle VHS-maskinene, i motsettning til PVR-maskinene, som en ganske fet klokke. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 I kveld står det mellom Reprise og 21 gram, tanker? 21 Grams er vel og bra den, men Reprise, der har du en skikkelig godfilm spør du meg, absolutt en av de beste norske filmene der er, og meget bedre enn "bra til å være norsk". Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Det ble Reprise i første omgang, here we go. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) VHS ikke dødd ut? Produseres de virkelig enda? Det er ikke stort mer enn et år siden jeg var i en butikk i Malmö som solgte masse VHSer (til blodpris også, ikke sikker på hvorfor). Det var nye filmer (dengang). Endret 7. august 2008 av athorb Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 I en lokal butikk ved hytta mi (Bø I Telemark) selger dem VHS, samme pris som DVD'er. Dette er riktignok et ganske dårlig sted, i og med at jeg har sett de samme filmene der hver gang jeg er innom. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Er Windtalkers som går på viasat4 ikveld noe å satse på? Vurderte den jeg også, helt til jeg så at den fikk 3 og at Nicholas Cage var med... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Har du nå imot oscar-vinneren Cage? Spilt mye dårlig og mye bra Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Nicolas Cage er så forbanna monoton. Han har spilt i noen fete filmer, men jeg føler ikke at Cage er et kvalitetsstempel på en film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Cage er "Ok-action-på-en-guttekveld", eller noe slikt. Jeg synes han spiller bra i Con Air tho, men i filmer som The Rock blir han usynlig av Sean Connery. Jeg har dog ikke sett Face/Off, som skal være ganske grei tror jeg. Edit: leif Endret 7. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Hvem blir ikke usynlig av Sean Connery? (Mulig Cane holder opp mot Sean) Er flink i Leaving Las Vegas,Face\Off og Lord of War. Monotom ja,men i motsetning til f.eks Keanu så har han bøttevis med humor Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Reprise var kul, men skjønner ikke hvorfor det står komedie på coveret. Jeg tolket den som et ganske seriøst drama, og tror det var meningen også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Akkurat som Knocked Up, det tok jeg som en dramafilm mer enn komedie, og det er liksom en "Morsom komedie". Hvem blir ikke usynlig av Sean Connery? (Mulig Cane holder opp mot Sean)Er flink i Leaving Las Vegas,Face\Off og Lord of War. Monotom ja,men i motsetning til f.eks Keanu så har han bøttevis med humor Clint blir ikke usynlig av Connery Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå