Manx Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Alone in the Dark, Tara Reid prøver å løse en del gåter der. Om A kommer før eller etter B i alfabetet synes jeg ikke teller... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Noe jeg har lurt på lenge: I Gudfaren Part II, Er Robert De Niro's stemme dubbet, eller måtte han lære seg italiensk? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Man trenger ikke å lære seg hele språket for å lære seg noen replikker på språket. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ron Perlman gjorde det samme. Begynte å lure på om han var egentlig fra Quebec. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noe jeg har lurt på lenge: I Gudfaren Part II, Er Robert De Niro's stemme dubbet, eller måtte han lære seg italiensk? Kan ikke De Niro italiensk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 8.8.88 Alan Napier aka Batmans butler dør Han spilte i mange filmer , bl.a. Marnie med S Connery...... Lenke til kommentar
Badering Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) I say Batman-curse. R.I.P. Endret 7. august 2008 av Badering Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Eg vil tru DeNiro kan italiensk. Han vaks opp i eit italiensk-dominert område i New York. Det er mogleg han måtte læra seg ord og vendingar i replikkane sine, men han hadde garantert eit godt utgangspunkt for å snakka italiensk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Fikk endelig sett Ichi the Killer i går, må si jeg ble skuffet med tanke på hvor ekkel, fæl og morbid den liksom skulle være. Altså den hadde "ekle" scener, men det var liksom ikke noe nytt eller super-duper kvalmt. (Foruten det skuffende elementet, var jo filmen veldig bra, ikke sånn ment). Er det bare jeg som har blitt immun, eller finnes det ikke skumle eller kvalmende filmer lengre? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Ichi the Killer er morbid. Får du ikke sympati med hun ene jenta under torturscenen med "Brødrene Bamse" så er det noe feil med deg. Det som derimot ufarliggjør store deler av filmen er at den bærer preg av at den er en mangaadapsjon. Volden er så over the top at det tidvis bare blir fjollete, ikke sjokkerende. Filmer som Seom (2000) og Imprint (2006) derimot. Endret 7. august 2008 av LarsP Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ja jo sympati får jeg, å få nipples kuttet av ser jo ikke godt ut jeg ble bare så skuffa, jeg forventet mer gørr og mer detaljerte scener. Det er ikke ekkelt å se innvoller lengre, det er oppbrukt Tunge scenen var digg dog. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ichi the Killer er morbid. Får du ikke sympati med hun ene jenta under torturscenen med "Brødrene Bamse" så er det noe feil med deg. Det som derimot ufarliggjør store deler av filmen er at den bærer preg av at den er en mangaadapsjon. Volden er så over the top at det tidvis bare blir fjollete, ikke sjokkerende. Filmer som Seom (2000) og Imprint (2006) derimot. Haha, skulle akkurat til å spørre hva den filmen med fiskekrokene het, og vips så var den her Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Ichi the Killer er morbid. Får du ikke sympati med hun ene jenta under torturscenen med "Brødrene Bamse" så er det noe feil med deg. Det som derimot ufarliggjør store deler av filmen er at den bærer preg av at den er en mangaadapsjon. Volden er så over the top at det tidvis bare blir fjollete, ikke sjokkerende. Filmer som Seom (2000) og Imprint (2006) derimot. Kommentar @ editen din da du ikke redigerte før etter jeg opprinnelig svarte slemme mann. De filmene er krysset av på lista over "anbefalte filmer", nåde deg om de ikke er ekle. Endret 7. august 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 De er de to eneste filmene som har fått det til å gå kaldt nedover ryggen min (de siste 5-6 årene). Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Høres bra ut. edit: Er de ment å være ekle? skumle? eller begge deler? Endret 7. august 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Seom er en slags psykologisk skrekkfilm. Den er skikkelig subtil og jævlig. Imprint er derimot en god gammeldags Takashi Miike "sjokkorgie" som inneholder et par skikkelig jævlige scener. Den er forresten ingen vanlig film, det var en episode av skrekkserien "Masters of Horror" og er dermed kun 45 minutter lang. Den ble aldri vist på TV da innholdet ble for sterkt for Showtime. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Jaok, har skrevet ned navnene, så får se om jeg får skaffet de i nær fremtid. Endret 7. august 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noe jeg har lurt på lenge: I Gudfaren Part II, Er Robert De Niro's stemme dubbet, eller måtte han lære seg italiensk? Spent four months learning to speak the Sicilian dialect in order to play Vito Corleone in The Godfather: Part II (1974). Nearly all the dialogue that his character spoke in the movie was in Sicilian. http://www.imdb.com/name/nm0000134/bio Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Man trenger ikke å lære seg hele språket for å lære seg noen replikker på språket. Nei, det er sant, mente de replikkene han hadde, altså. Noe jeg har lurt på lenge: I Gudfaren Part II, Er Robert De Niro's stemme dubbet, eller måtte han lære seg italiensk? Spent four months learning to speak the Sicilian dialect in order to play Vito Corleone in The Godfather: Part II (1974). Nearly all the dialogue that his character spoke in the movie was in Sicilian. http://www.imdb.com/name/nm0000134/bio Da var det oppklart Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Da var det oppklart Det står at han lærte seg den sicilianske dialekta - kan godt vera han kunne italiensk frå før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå