Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har sett The Fall ? Den ser jo helt fantastisk ut, trailerene er jo en visuell nytelse.

 

Filmen er fra karen bak The Cell, og denne er nok i samme artsy fartsy stil. :yes: Kommer den på kino i Norge? Ser ut som om den sliter med distribusjon, og har ikke blitt satt opp i USA heller, bortsett fra film festivaler.

Lenke til kommentar

Den skal sjåast! Virka utruleg kul. Men eg må seia eg vart heilt forvirra då eg trykte på play på traileren, og det var snakk om telefonringing og slikt. Fant ut i slutten at det berre var ein reklame :p Me so stupid

 

Woot? Morgan Freeman er 71 år gamal? Las det i ein artikkel. Har aldri visst at han var så gamal :p Held seg godt den karen.

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
Vi kan ikke slå fast noe som helst. Det finnes mennesker som liker Spartacus bedre enn andre Kubrick-filmer, og det finnes mennesker som bare liker Spartacus, og ingen andre Kubrick-filmer. Det finnes ingen fasit. Jeg liker The Killing bedre enn Barry Lyndon.

Vel, Kubrick selv var i hvertfall enig med meg at i at filmen er dårlig, i følge kona hans på dokumentaren Stanley Kubrick: A Life in Pictures. Han slet med alle de pompøse scenene produsent/skuespiller Kirk Douglas måtte ha med. Manuset, var i følge Kubrick "full of stupid moralizing. Since then, Kubrick has kept full control over all aspects of his films." - IMDb.

 

Jeg anser ikke Spartacus en Kubrick-film i hele tatt. Det var kun en gigg. Han tok over etter Anthony Mann ble sparket under innspillingen.

Endret av Seonaith
Lenke til kommentar

i dag hadde jeg den store glede av å se WALL-E.

å ble egentlig litt overasket.

Den var helt grei. Søt og slikt, men helt på toppen av pixar filmer var den nå ikke.

Men en ok film å få med seg.

Handlingen var så som så. Var lenge før det skjedde noe "spennende" på starten, men så ble det veldig mye som skjedde på en gang når det først skjedde noe.

Men er sikkert mange små barn som kommer til å elske den.

 

Min mor kommer til å gråte av å se den.

Lenke til kommentar
Noen som har sett The Fall ? Den ser jo helt fantastisk ut, trailerene er jo en visuell nytelse.

 

Filmen er fra karen bak The Cell, og denne er nok i samme artsy fartsy stil. :yes: Kommer den på kino i Norge? Ser ut som om den sliter med distribusjon, og har ikke blitt satt opp i USA heller, bortsett fra film festivaler.

 

Den har fått litt blandede kritikker, historiemessig lever den visstnok ikke opp til det visuelle. Men den virker utvilsomt severdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...