BadSmile Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Jeg så ikke helt det store i Heat. En god actionthriller, men ikke noe big deal. Men det er min mening. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Du var kanskje på do en tur når denne scenen ble vist? - http://www.youtube.com/watch?v=bKO-IeIRmQs Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Heat er jo bare genial, en film som har det aller meste spør du meg, 9/10 i min bok. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Hmm, hvorfor? Ser at det er ett minutts forskjell på IMDb. Hva er så den store forskjellen? (eller er det litt spoilefare i det svaret?) Lyd og bilde er fikset, bedre opplevelse. Noen scener er lagt til. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Spartacus Hørt at dette kan mulig være en av Kubrick's svakeste filmer? vil du kalle det ren løgn? Vel, det avhenger litt av hva man setter pris på. Av det jeg har sett av ham (lists of bests) vil jeg ikke påstå at dette er hans svakeste; ikke hans beste heller. Det er uansett den beste romerrike/gladiator-filmen jeg har sett, så den anbefalles på det sterkeste. Jeg så ikke helt det store i Heat. En god actionthriller, men ikke noe big deal. Men det er min mening. Min også. Finne filmen noe oppskrytt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Hmm, hvorfor? Ser at det er ett minutts forskjell på IMDb. Hva er så den store forskjellen? (eller er det litt spoilefare i det svaret?) Lyd og bilde er fikset, bedre opplevelse. Her kan du se forskjellen på bildekvaliteten - http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare2/alien.htm Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Spartacus Hørt at dette kan mulig være en av Kubrick's svakeste filmer? vil du kalle det ren løgn? Vel, det avhenger litt av hva man setter pris på. Av det jeg har sett av ham (lists of bests) vil jeg ikke påstå at dette er hans svakeste; ikke hans beste heller. Det er uansett den beste romerrike/gladiator-filmen jeg har sett, så den anbefalles på det sterkeste. Ok, da havner den på lista over filmer jeg bør sjekke ut. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Heat er jo orgasmisk bra, men desverre forbannet med et skikkelig kjipt cover (ihvertfall den utgaven jeg har). Er en av ytterst få filmer som har blitt diagonisert med en 10/10 av meg og jeg er meget imponert over hva Michael Mann har fått til. Favorittscenen er faktisk verken det episke bankranet eller Pacino/DeNiro's lille kaffesamtale, men en ganske så stille sekvens mot slutten hvor Vincent Hanna og samboeren sitter på sykehuset. Uten å avsløre for mye så summerer denne scenen ganske så mye om hva slags type Hanna faktisk er, og man kan bare se i Pacino's blikk og kroppsbevegelser hvor besatt han er av både jobben og det å fange McCauley. Endret 5. august 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Spartacus er ikke helt oppe i vanlig Kubrick-kvalitet nei. Ben-Hur og Gladiator er klart bedre av lignende filmer. Den ble litt for statisk i tempo og utvikling. Men alt i alt en nokså god film, men ikke noe toppers. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 . Jeg så ikke helt det store i Heat. En god actionthriller, men ikke noe big deal. Men det er min mening. Min også. Finne filmen noe oppskrytt. Signerer her. Jeg ble også litt skuffet, da jeg hadde hørt den blitt omtalt som det mest episke ever. Nå er ikke sjangeren det jeg ser mest av eller det jeg pleier å gi toppkarakter heller da.. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Syntes ikke Heat var det grann oppskrytt. Den beste actionfilmen jeg har sett ved siden av Die Hard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 "Die hard"? Alle filmene, eller var det kanskje èn som skilte seg positivt ut? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Skal ta en titt på de foreslåtte filmene, men trodde egentlig at Braveheart var en litt annen type film. Uansett var nettopp å så TDK, fantastisk film, men om den fortjener toppen av imdb veit jeg ikke helt. Ledger spilte fantastisk, den latteren hans var helt syk, ble faktisk litt skremt av den. Herlig historie i filmen og 9/10 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 I går kveld så jeg American Psycho en film som var overaskende bra! Christian Bale gjør en god jobb som Amerikansk Psykopat. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Braveheart er værtfall lik 300 på det at det er gamle dager + krig. Sånn sverd og skjold Du bør se den. Kan hende du misliker den tho. Synes den er fin jeg. Edit: leif Endret 5. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Spartacus er ålreit. Ikke noe å satse på. Starten er god, slutten er tåpelig. Vakler mellom 6-7. Vel, satse og satse. Bruk heller tid og penger på de etter Spartacus om det er hipp som happ. Endret 5. august 2008 av Jan Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Greit at filmene som kom etter Spartacus er bedre, men, så leter han altså etter en film lik 300. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 "Die hard"? Alle filmene, eller var det kanskje èn som skilte seg positivt ut? Den første filmen, altså den som heter Die Hard. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Greit at filmene som kom etter Spartacus er bedre, men, så leter han altså etter en film lik 300. Jeg ser ikke helt likheten, utenom sverd. Når det kommer til vanvittig kroppsfiksering; Caligula :--D Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Greit at filmene som kom etter Spartacus er bedre, men, så leter han altså etter en film lik 300. Jeg ser ikke helt likheten, utenom sverd. Når det kommer til vanvittig kroppsfiksering; Caligula :--D Ser du ikke likheten mellom Spartacus og 300? De begge handler jo om det gamle Sparta. Edit: Caligula, hmm. har jeg ikke sett, den blir sammenligned med Salò på imdb, som jeg har sett. Er den like disturbing? Endret 5. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå