AvidGamer Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Okei^^, Noen tips til noen filmer som ligner på 300? Hva med orginalen? The 300 Spartans Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Såg Sweeny Todd her om dagen, og fy til eg lo då han begynte å kutte opp strupene til folk i munter sang Ugg, trur faktisk det er folk i virkeligheten som har gjort liknande det der. Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Hmm. Burde jeg se Alien (1979) theatrical release fra 1979, eller Director's Cut fra 2003? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Hmm. Burde jeg se Alien (1979) theatrical release fra 1979, eller Director's Cut fra 2003? Director's Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Hmm, hvorfor? Ser at det er ett minutts forskjell på IMDb. Hva er så den store forskjellen? (eller er det litt spoilefare i det svaret?) Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Såg Sweeny Todd her om dagen, og fy til eg lo då han begynte å kutte opp strupene til folk i munter sang Ugg, trur faktisk det er folk i virkeligheten som har gjort liknande det der. Sweeney Todd var en helt genial film, Burton og Depp leverte varene etter en gang. Det er en drama i bunn og grunn, men jeg ser på det også som en delvis grei mørk komedie. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Okei folkens. Kom til Trondheim i går, skal bo her i x antall år å studere(samme klasse som Dorian, mener han selv på), så nå pusser jeg opp hybelen. Steder i denne byen jeg kan finne noen filmplakater, eller må jeg på nett? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Vel, du kan jo stikke på prinsen eller nova å spørre etter gamle plakater.. Men det er vel kanskje ikke så stort utvalg, man må liksom ta det de har. Btw: Er det filmvitenskap det er snakk om? Endret 5. august 2008 av Speik Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Det VAR filmvitenskap, helt til jeg fikk kalde føtter rett før søknadsfristen gikk ut. Så jeg endte på medievitenskap. Ikke dumt å stikke innom kinoen, andre sjapper som selger plakater i denna byen? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) 2 norske sider Denne er for spesielt interreserte siden det er drit dyrt http://www.filmplakater.no/default.asp Denne har jeg brukt. Fikk de i en fin pakke MED bobleplast 2 dager etter bestilling http://www.poster-paradise.com/mainpage.php3?session=159289 Ellers har det noen ganger funka å spør på kinoer. Lenge siden jeg har prøvd nå da. Synes jeg hørte at de har begynt å returnere plakater, bannere og sånne store papp saker. Batmans motorsykkel i papp med batman banner bak for eksempel =) Endret 5. august 2008 av Moff Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Hmm, hvorfor? Ser at det er ett minutts forskjell på IMDb. Hva er så den store forskjellen? (eller er det litt spoilefare i det svaret?) Lyd og bilde er fikset, bedre opplevelse. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Det VAR filmvitenskap, helt til jeg fikk kalde føtter rett før søknadsfristen gikk ut. Så jeg endte på medievitenskap. Ikke dumt å stikke innom kinoen, andre sjapper som selger plakater i denna byen? Jeg har også veldig lyst til å søke filmvitenskap om et par år, men da blir det jo en akademisk karriere som lærer, lektor eller stipendiat uten å faktisk GJØRE noe Så jeg vet ikke, men det er heldigvis en stund til valget må tas. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 De plakatene som ble solgt på f.eks Free Record Shop, noen som vet ca.-størrelse på de? Fant noen fete plakater på nett, men 86x100 cm virker jævla lite. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Free Record Shop selger plakater i standard størrelse. Ihvertfall standard for meg, 70x104 er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Hva synes folket om Heat fra 1995? Er den verdt en titt? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Okei, det er såpass stort jeg. Trodde 70x100 skulle være mindre jeg, men da er det vel bare å peise på og bestille fra nett. Hvis ingen andre har noen tips til andre steder å kjøpe plakater i Trondheim? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Okei^^, Noen tips til noen filmer som ligner på 300? Hva med orginalen? The 300 Spartans Taha. Blir kanskje litt feil å sammenligne den med Frank Miller's 300? Du kan prøve deg på Sin City og filmen som kommer snart, The Spirit. Men, tenker du på filmen, historien og actionen, så er det en hel annen sak. Jeg mener stilen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Hva synes folket om Heat fra 1995? Er den verdt en titt? Bra film, det. Kjør på. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Heat er en av de råeste filmene som er lagd, den er spesielt godt kjent for en helt unik actionsekvens for å ikke nevne skuespillerprestasjoner. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Spartacus Hørt at dette kan mulig være en av Kubrick's svakeste filmer? vil du kalle det ren løgn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå