Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

... og Montag fortsetter stereotypeholdningene sine. Utrolig at det var snakk om en film som ikke er i s/h denne gangen. :)

 

Jeg liker godt Godfather (I og II), men forstår også at mange finner det kjedelig. Lange filmer med mye historie er ikke noe som passer for alle, slik er det bare. Godfather er langt ifra min favorittfilm, men det er så absolutt et mesterverk på mange måter. Men det må likevel være lov til å ikke finne denne type film så ekstremt interessant. Folk er forskjellige. "Alle" hyller for eksempel The Clockwork Orange, men jeg syntes den var ekstremt uinteressant og direkte drittkjedelig. Forskjellige meninger.

 

Denne tråden minner meg forresten ofte på hvor glad jeg er for en allsidig smak. Jeg kan like alt. Fra M i s/h til Godfather til American Pie til Donnie Darko til enhver simpel actionfilm. Det er fantastisk å kunne nyte forskjellige opplevelser og få masse forskjellige impulser. :)

Lenke til kommentar
Er på lik linje med deg Hewitt :) Og er glad for det, det eneste jeg ikke klarer er Kjærlighetskomedier^^,(noen unntak) Men takler ikke alle av de "übreste" filmene heller da, syns 2001 var direkte kjedelig :/

 

Mitt første inntrykk av 2001 var også "Bah - hva er dette?", men faen, etter å ha sett den flere ganger må jeg si:

 

Just the greatest thing! Not the movie, just the thing!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som er så bra med Juno. At den vant Oscar for beste originalmanuskript synes jeg er veldig rart. For en film som prøver å være seriøs, er dialogen ganske far fetched spør du meg. Det går nesten ikke en replikk uten en popkultur referanse

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan det går med Morgan Freeman? Ville vert en tragedie om han døde. Han er godt plassert blandt topp 5 skuespillere i min bok.
Freeman, 71, broke his left upper arm and suffered several other fractures and neck and shoulder injuries in the wreck, said Bill Luckett, an attorney from Clarksdale, Mississippi.

....

Freeman could have surgery as early as Monday evening and could need three to four months to recover, Luckett told reporters outside the Regional Medical Center in Memphis, Tennessee

- http://edition.cnn.com/2008/SHOWBIZ/Movies...dent/index.html

 

Ser ut som om det går bra med han til tross for hvor alvorlig ulykken virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...