CypheroN Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Han logget av :/ Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Siden jeg er ung så MÅ jeg elske masse skyting, sprenging og action, ikke sant? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Drit i hva han sa, jeg er like gammel som deg. Jeg elsker Gudfaren. Noen liker det ikke. Helt greit det vel. Action er jo fett det og. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Herregud, en 16åring er da ingen unge, har flere her i heimen som elsker filmen og de er både 16 og yngre. Så anmeldelsen din Cypheron av Goodfellas, skal få sett den asap Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Er det bare jeg som syntes gudfaren er UTROLIG kjedelig? Den har vel sine øyeblikk, men kjedelig er den. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Så anmeldelsen din Cypheron av Goodfellas, skal få sett den asap Goodie. Endret 4. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 ... og Montag fortsetter stereotypeholdningene sine. Utrolig at det var snakk om en film som ikke er i s/h denne gangen. Jeg liker godt Godfather (I og II), men forstår også at mange finner det kjedelig. Lange filmer med mye historie er ikke noe som passer for alle, slik er det bare. Godfather er langt ifra min favorittfilm, men det er så absolutt et mesterverk på mange måter. Men det må likevel være lov til å ikke finne denne type film så ekstremt interessant. Folk er forskjellige. "Alle" hyller for eksempel The Clockwork Orange, men jeg syntes den var ekstremt uinteressant og direkte drittkjedelig. Forskjellige meninger. Denne tråden minner meg forresten ofte på hvor glad jeg er for en allsidig smak. Jeg kan like alt. Fra M i s/h til Godfather til American Pie til Donnie Darko til enhver simpel actionfilm. Det er fantastisk å kunne nyte forskjellige opplevelser og få masse forskjellige impulser. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Er på lik linje med deg Hewitt Og er glad for det, det eneste jeg ikke klarer er Kjærlighetskomedier^^,(noen unntak) Men takler ikke alle av de "übreste" filmene heller da, syns 2001 var direkte kjedelig :/ Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Einig med Hewitt, og i motsetning til Aleks klarar eg også kjærleikskomediar. Eg er rett og slett alt-etande Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Er på lik linje med deg Hewitt Og er glad for det, det eneste jeg ikke klarer er Kjærlighetskomedier^^,(noen unntak) Men takler ikke alle av de "übreste" filmene heller da, syns 2001 var direkte kjedelig :/ Mitt første inntrykk av 2001 var også "Bah - hva er dette?", men faen, etter å ha sett den flere ganger må jeg si: Just the greatest thing! Not the movie, just the thing! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Har også lyst til å prøve meg på den flere ganger, har også sett den forklarings videoen av den. Men vet ikke om jeg har tid eller krefter til den. Kanskje om noen år Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 GJør det. hvor gammel er du forresten? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Åkei. Nok off-topic tenker jeg. Lenke til kommentar
Doier Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Skjønner ikke hva som er så bra med Juno. At den vant Oscar for beste originalmanuskript synes jeg er veldig rart. For en film som prøver å være seriøs, er dialogen ganske far fetched spør du meg. Det går nesten ikke en replikk uten en popkultur referanse Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Noen som vet hvordan det går med Morgan Freeman? Ville vert en tragedie om han døde. Han er godt plassert blandt topp 5 skuespillere i min bok. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Han har ingen brudd og det går sansynligvis bra. EDIT: Trøstebilde. Edit 2: Tok feil. HAn har brudd. "- Han hviler og har noen brudd. Ingenting livstruende, ikke noe permanent, forteller Bill Lucket." Endret 4. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Noen som vet hvordan det går med Morgan Freeman? Ville vert en tragedie om han døde. Han er godt plassert blandt topp 5 skuespillere i min bok. Freeman, 71, broke his left upper arm and suffered several other fractures and neck and shoulder injuries in the wreck, said Bill Luckett, an attorney from Clarksdale, Mississippi..... Freeman could have surgery as early as Monday evening and could need three to four months to recover, Luckett told reporters outside the Regional Medical Center in Memphis, Tennessee - http://edition.cnn.com/2008/SHOWBIZ/Movies...dent/index.html Ser ut som om det går bra med han til tross for hvor alvorlig ulykken virker. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Montag, herregud. Det er da lov å mene at en film er kjedelig uten å være eksplosjonshore? Lov å dra det litt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå