Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående Nic Cage, så burde man tenke på Birdy, Bringing out the Dead, Leaving Las Vegas og Raising Arizona. Han har gjort mye bra, men har blitt veldig lat.

7696669[/snapback]

Cage har vært med på utrolig mye annet bra også. Han er en fremragende skuespiller. Synes han er svært dyktig i Lord of War, og ikke minst Adaptation, som er en kremfilm jeg virkelig vil annbefale samtlige her å se.

 

@Thrustmaster: Han har jo tatt veldig mange forskjellige roller? Skjønner ikke helt hva du snakker om.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Gikk visst rykter om at Oliver Stone skulle lage en "JFK-versjon" ( http://imdb.com/title/tt0102138/ ) av World Trade Center. ( http://imdb.com/title/tt0469641/ ) .  DET hadde vært noe.  Flere som har hørt om dette?

7696461[/snapback]

 

Det er jo Stone som har regissert den middelmådige World Trade Center da. Jeg tviler på at han kommer til å lage en film som kommer med massevis av komnspirasjonsteorier rett etter at han har laget en middelmådig og kvalmende heltefilm à la det vi som oftest får av Bruckheimer-filmer.

Lenke til kommentar
*snip*

7694128[/snapback]

 

Huh? Personkarakterisering? Flaming? Når gjorde jeg det?

Tenker du på...

Nå høres det bare ut som om at du sitter med fakta, og at du bestemmer hva som er rett og hva som er galt om alt sammen. Alle de som mener noe annet enn deg, tar bare totalt feil. *blablabla*

 

...?

 

I så tilfelle tar du feil. Jeg snakker ikke om deg. Jeg bare "kritiserer" måten du sier det på. For det høres faktisk ut som om at du snakker en slags universell sannhet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvem vil se 2 stk ligge i ruinene i 1 time og klage over hvor vondt de har det, om hvor glad de er i familien etc. Ugh :no:

7696176[/snapback]

 

De som liker Ladder 49...

Lenke til kommentar
Har bare sett WTC, og skal se United 93.. Lurer på hvilke av dem er best..

7696018[/snapback]

United 93 er så absolutt 100 x bedre. Det jeg lurer på er hva som er forskjellen på Flight 93 og United 93 - kvalitetsmessig og filmmessig.

7697683[/snapback]

 

Filmmessig er Flight 93 en film som kom rett på DVD mens United 93 gikk på kino først. Altså er United mer en storfilm enn hva Flight 93 er.

 

fikk denne i dag http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Gunfreak (øverst på siden)

og er en smule skuffet, ikke av serien da jeg ikke har sett den enda, men boxen er laget av papp, på bildet så det ut som den var av tre og når man betaler over $100 for noe hadde det vert fint om man fikk det lille ekstra

7697481[/snapback]

 

Kom med en anmeldelse i anmeldelse-tråden når du har sett første sesong da. Er selv veldig spent på denne serien. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...