kimman Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Har bare sett WTC, og skal se United 93.. Lurer på hvilke av dem er best.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Har bare sett WTC, og skal se United 93.. Lurer på hvilke av dem er best.. 7696018[/snapback] Ifølge omtrent samtlige kilder så er U93 bedre, men jeg har ikke sett WTC så jeg gir ingen offisiell uttalelse. En anbefaling av United 93 kan jeg derimot støtte. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 United 93 og Flight 93 knuser WTC. Makan til drittfilm... Hvem vil se 2 stk ligge i ruinene i 1 time og klage over hvor vondt de har det, om hvor glad de er i familien etc. Ugh Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Hva synes folk om "Den Brysomme Mannen"? Jeg likte den veldig godt, satt og småflirte omtrent gjennom hele filmen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Hoho! Så bra film i går vet jeg. Thank you for smoking. Den anbefalles til alle og enhver. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Gikk visst rykter om at Oliver Stone skulle lage en "JFK-versjon" ( http://imdb.com/title/tt0102138/ ) av World Trade Center. ( http://imdb.com/title/tt0469641/ ) . DET hadde vært noe. Flere som har hørt om dette? Endret 11. januar 2007 av eternal Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Angående Nic Cage, så burde man tenke på Birdy, Bringing out the Dead, Leaving Las Vegas og Raising Arizona. Han har gjort mye bra, men har blitt veldig lat. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Hva mener du med lat? En kikk på imdb avslører 10 pågående eller planlagte filmer frem mot 2008 Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Men lat som i at han spiller samme rollen hele tiden og ikke gidder å eksperimentere litt. Fant Christopher Nolans første entry på IMDb på youtube, kortfilmen Doodlebug. Endret 11. januar 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Hva synes folk om "Den Brysomme Mannen"? Jeg likte den veldig godt, satt og småflirte omtrent gjennom hele filmen. 7696361[/snapback] Den er fantastisk. Den beste norske filmen jeg har sett noengang. Flott skuespill og et veldig annerledes plot. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Angående Nic Cage, så burde man tenke på Birdy, Bringing out the Dead, Leaving Las Vegas og Raising Arizona. Han har gjort mye bra, men har blitt veldig lat. 7696669[/snapback] Cage har vært med på utrolig mye annet bra også. Han er en fremragende skuespiller. Synes han er svært dyktig i Lord of War, og ikke minst Adaptation, som er en kremfilm jeg virkelig vil annbefale samtlige her å se. @Thrustmaster: Han har jo tatt veldig mange forskjellige roller? Skjønner ikke helt hva du snakker om. Endret 11. januar 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Adaptation var litt av en film. Syns Nicolas gjorde en god jobb (jobber) i den, men jeg skjønner godt steinansiktkritikken rettet mot ham Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jeg sier jo at han har gjort mye forskjellig, men siden Bringing Out The Dead har han omtrent bare spilt samme rollen i hver film, bortsett fra Matchstick Men da. EDIT: Pokker, hvorfor glemmer jeg Adaptation. hele tida? Endret 11. januar 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Gikk visst rykter om at Oliver Stone skulle lage en "JFK-versjon" ( http://imdb.com/title/tt0102138/ ) av World Trade Center. ( http://imdb.com/title/tt0469641/ ) . DET hadde vært noe. Flere som har hørt om dette? 7696461[/snapback] Det er jo Stone som har regissert den middelmådige World Trade Center da. Jeg tviler på at han kommer til å lage en film som kommer med massevis av komnspirasjonsteorier rett etter at han har laget en middelmådig og kvalmende heltefilm à la det vi som oftest får av Bruckheimer-filmer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 *snip* 7694128[/snapback] Huh? Personkarakterisering? Flaming? Når gjorde jeg det? Tenker du på... Nå høres det bare ut som om at du sitter med fakta, og at du bestemmer hva som er rett og hva som er galt om alt sammen. Alle de som mener noe annet enn deg, tar bare totalt feil. *blablabla* ...? I så tilfelle tar du feil. Jeg snakker ikke om deg. Jeg bare "kritiserer" måten du sier det på. For det høres faktisk ut som om at du snakker en slags universell sannhet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Hvem vil se 2 stk ligge i ruinene i 1 time og klage over hvor vondt de har det, om hvor glad de er i familien etc. Ugh 7696176[/snapback] De som liker Ladder 49... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) fikk denne i dag http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Gunfreak (øverst på siden) og er en smule skuffet, ikke av serien da jeg ikke har sett den enda, men boxen er laget av papp, på bildet så det ut som den var av tre og når man betaler over $100 for noe hadde det vert fint om man fikk det lille ekstra Endret 11. januar 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Blei litt skuffa selv over at boksen ikke var i metal som jeg trodde det var etter å bare ha sett et lite bilde før jeg bestilte den. Tour of Duty fortjener minst det. Men gled deg, elsker denne serien. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Har bare sett WTC, og skal se United 93.. Lurer på hvilke av dem er best.. 7696018[/snapback] United 93 er så absolutt 100 x bedre. Det jeg lurer på er hva som er forskjellen på Flight 93 og United 93 - kvalitetsmessig og filmmessig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Har bare sett WTC, og skal se United 93.. Lurer på hvilke av dem er best.. 7696018[/snapback] United 93 er så absolutt 100 x bedre. Det jeg lurer på er hva som er forskjellen på Flight 93 og United 93 - kvalitetsmessig og filmmessig. 7697683[/snapback] Filmmessig er Flight 93 en film som kom rett på DVD mens United 93 gikk på kino først. Altså er United mer en storfilm enn hva Flight 93 er. fikk denne i dag http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Gunfreak (øverst på siden)og er en smule skuffet, ikke av serien da jeg ikke har sett den enda, men boxen er laget av papp, på bildet så det ut som den var av tre og når man betaler over $100 for noe hadde det vert fint om man fikk det lille ekstra 7697481[/snapback] Kom med en anmeldelse i anmeldelse-tråden når du har sett første sesong da. Er selv veldig spent på denne serien. Endret 11. januar 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå