Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Batman bruker en slik stemme for å ikke bli gjenkjent og for å virke mer skremmende. Jeg er blant de få som synes Batman var en overraskende fet karakter i The Dark Knight. Visste jo at Jokeren ville stjele showet, men han har en masse fete scener og elsket avhørssekvensen.

 

Bruce Wayne var det derimot mindre av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Batman bruker en slik stemme for å ikke bli gjenkjent og for å virke mer skremmende. Jeg er blant de få som synes Batman var en overraskende fet karakter i The Dark Knight. Visste jo at Jokeren ville stjele showet, men han har en masse fete scener og elsket avhørssekvensen.

 

Bruce Wayne var det derimot mindre av.

 

Du er iallfall ikke den eneste, jeg syntes Batman var mye bedre utført og mye mørkere enn det vi tidligere har sett ham. Rett og slett perfekt vil jeg si, men som du sa så var det mindre av Bruce Wayne men Bale er jo Wayne, så ingenting å utsette på rollen hans. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har sett den 2 ganger. Første gangen ble på en ræva pc med lav lyd og masse forstyrrelser, så mista alt. Andre gangen derimot var på en 40 " alene med stereoanlegg og alt ting. Nå har jeg kjøpt den på Blu-Ray, så den er det første som skal nytes når jeg kommer hjem fra ferie.

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar
Var litt teit med den tilgjorte Batman-stemmen. Samtidig ble han en smule tøffere :)

 

Han skal jo bli mer fryktinngytende med stemmen, samtidig som han bruker den for å maskere seg.

Er ikke så veldig teit, i forhold til f.eks. Superman der Clark Kent bare tar på seg brillene, så kjenner ingen han igjen :p

Lenke til kommentar
Kan du ikke skrive hvorfor, så innlegget blir noen tusen hakk mer interessant?

 

Hadde hørt så mye om denne filmen, hadde veldig store forventninger.

Førsteinntrykket var at jeg likte den, men etterhvert i filmen venta jeg liksom på det store, som aldri kom.

 

Musikken og det visuelle var helt fint det, men, det holdt bare ikke.

Lenke til kommentar
Kan du ikke skrive hvorfor, så innlegget blir noen tusen hakk mer interessant?

 

Hadde hørt så mye om denne filmen, hadde veldig store forventninger.

Førsteinntrykket var at jeg likte den, men etterhvert i filmen venta jeg liksom på det store, som aldri kom.

 

Musikken og det visuelle var helt fint det, men, det holdt bare ikke.

 

 

det store kom jo da lydsporet bygger seg oppover og oppover mot slutten og alt liksom sprenger helt. Får alltid litt orgasme da.

 

Lenke til kommentar
Kan du ikke skrive hvorfor, så innlegget blir noen tusen hakk mer interessant?

 

Hadde hørt så mye om denne filmen, hadde veldig store forventninger.

Førsteinntrykket var at jeg likte den, men etterhvert i filmen venta jeg liksom på det store, som aldri kom.

 

Musikken og det visuelle var helt fint det, men, det holdt bare ikke.

 

 

det store kom jo da lydsporet bygger seg oppover og oppover mot slutten og alt liksom sprenger helt. Får alltid litt orgasme da.

 

 

 

Ja, det var ganske kult. Det må jeg si. Det ble stille i noen sekunder, også. POW.

 

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...