DoktorBacon Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Batman bruker en slik stemme for å ikke bli gjenkjent og for å virke mer skremmende. Jeg er blant de få som synes Batman var en overraskende fet karakter i The Dark Knight. Visste jo at Jokeren ville stjele showet, men han har en masse fete scener og elsket avhørssekvensen. Bruce Wayne var det derimot mindre av. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Men alt i alt var det en god film. Det er den aller første superheltfilmen jeg har likt. Endret 3. august 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Batman bruker en slik stemme for å ikke bli gjenkjent og for å virke mer skremmende. Jeg er blant de få som synes Batman var en overraskende fet karakter i The Dark Knight. Visste jo at Jokeren ville stjele showet, men han har en masse fete scener og elsket avhørssekvensen. Bruce Wayne var det derimot mindre av. Du er iallfall ikke den eneste, jeg syntes Batman var mye bedre utført og mye mørkere enn det vi tidligere har sett ham. Rett og slett perfekt vil jeg si, men som du sa så var det mindre av Bruce Wayne men Bale er jo Wayne, så ingenting å utsette på rollen hans. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 The Fountain har et herlig soundtrack Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Sønnen til David Cronenberg går i sin fars fotspor. Se resultatet her. Noen som er imponert? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Sønnen til David Cronenberg går i sin fars fotspor.Se resultatet her. Noen som er imponert? fengslende karakter. Skikkelig twisted plot. Me like. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Var litt teit med den tilgjorte Batman-stemmen. Samtidig ble han en smule tøffere Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Noen som har sett Red Sun (1971) (eller Soleil Rouge som den heter på orginalspråket) ? Fant den i hylla til fattern, og den har sannelig meg Toshiro Mifune på rollelista, noe som gjør meg fryktelig interessert. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 The Fountain har tidenes beste soundtrack Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 The Fountain har et herlig soundtrack Så den for noen dager siden. Utrolig vakker film. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det geniale med The Fountain er at den blander ekstrem vakkerhet med en subtil tåreperse + en dæsj med en bakomliggende, dyp filosofisk bevegelse. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Enig, The Fountain er den mest vakreste filmen jeg har sett, den var veldig sterk og. Anbefales den å sees flere ganger? Eller blir det litt sånn, okei, fremdeles en bra film liksom? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg har sett den 2 ganger. Første gangen ble på en ræva pc med lav lyd og masse forstyrrelser, så mista alt. Andre gangen derimot var på en 40 " alene med stereoanlegg og alt ting. Nå har jeg kjøpt den på Blu-Ray, så den er det første som skal nytes når jeg kommer hjem fra ferie. Endret 3. august 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ble skuffa av Fountain jeg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Kan du ikke skrive hvorfor, så innlegget blir noen tusen hakk mer interessant? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Var litt teit med den tilgjorte Batman-stemmen. Samtidig ble han en smule tøffere Han skal jo bli mer fryktinngytende med stemmen, samtidig som han bruker den for å maskere seg. Er ikke så veldig teit, i forhold til f.eks. Superman der Clark Kent bare tar på seg brillene, så kjenner ingen han igjen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Kan du ikke skrive hvorfor, så innlegget blir noen tusen hakk mer interessant? Hadde hørt så mye om denne filmen, hadde veldig store forventninger. Førsteinntrykket var at jeg likte den, men etterhvert i filmen venta jeg liksom på det store, som aldri kom. Musikken og det visuelle var helt fint det, men, det holdt bare ikke. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Kan du ikke skrive hvorfor, så innlegget blir noen tusen hakk mer interessant? Hadde hørt så mye om denne filmen, hadde veldig store forventninger. Førsteinntrykket var at jeg likte den, men etterhvert i filmen venta jeg liksom på det store, som aldri kom. Musikken og det visuelle var helt fint det, men, det holdt bare ikke. det store kom jo da lydsporet bygger seg oppover og oppover mot slutten og alt liksom sprenger helt. Får alltid litt orgasme da. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Enig i at Batman-stemmen til Bruce Wayne hørtes litt teit ut, men noe må han jo gjøre for at folk han omgås til vanlig ikke skal kjenne ham igjen. Han kan ikke bare gjøre som Supermann og ta på seg et brillepar. Så, teit, men troverdig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Kan du ikke skrive hvorfor, så innlegget blir noen tusen hakk mer interessant? Hadde hørt så mye om denne filmen, hadde veldig store forventninger. Førsteinntrykket var at jeg likte den, men etterhvert i filmen venta jeg liksom på det store, som aldri kom. Musikken og det visuelle var helt fint det, men, det holdt bare ikke. det store kom jo da lydsporet bygger seg oppover og oppover mot slutten og alt liksom sprenger helt. Får alltid litt orgasme da. Ja, det var ganske kult. Det må jeg si. Det ble stille i noen sekunder, også. POW. Endret 3. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå