Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det klart for film kveld, blir kanskje dag når klokka bare er 12? :p

 

Dagens filmer som skal i BD spilleren:

 

The Condemned

Vacancy

I Am Legend

Doomsday

Rescue Dawn

Sweeney Todd: bla bla bla

 

Så får vi se hva vi ender opp med når dagen er slutt, ikke sett en av filmene så får vi se hva som er bra og hva som er dårlig...

Lenke til kommentar
Da er det klart for film kveld, blir kanskje dag når klokka bare er 12? :p

 

Dagens filmer som skal i BD spilleren:

 

The Condemned

Vacancy

I Am Legend

Doomsday

Rescue Dawn

Sweeney Todd: bla bla bla

 

Så får vi se hva vi ender opp med når dagen er slutt, ikke sett en av filmene så får vi se hva som er bra og hva som er dårlig...

 

Jeg er glad jeg fikk med meg Sweeney Todd på kino! Mye lyd og farger som TV'en og DVD-spilleren min iallefall ikke vil klart å formidle på en god måte.

Lenke til kommentar

Misunner deg. Have fun. Å se The Dark Knight for første gang er en ekstrem opplevelse. :D

 

Og Heath blir nok nominert til Oscar, det er jeg ganske sikker på. Om han vinner er jo mer åpent, men jeg tør driste meg til å si at jeg håper det selv om jeg ikke vet hvem som blir konkurrentene enda. Han fortjener det. Så er jo spørsmålet om han skal regnes som en hovedrolle eller en birolle?

Lenke til kommentar
Misunner deg. Have fun. Å se The Dark Knight for første gang er en ekstrem opplevelse. :D

 

Og Heath blir nok nominert til Oscar, det er jeg ganske sikker på. Om han vinner er jo mer åpent, men jeg tør driste meg til å si at jeg håper det selv om jeg ikke vet hvem som blir konkurrentene enda. Han fortjener det. Så er jo spørsmålet om han skal regnes som en hovedrolle eller en birolle?

 

Fordi han er død?

Lenke til kommentar

Så The Dark Knight i går, og må si det var en god film, men ikke noe mer enn det. Batman var den kjedeligste karakteren i hele filmen, alle skurkene var mye bedre. Og jeg har ikke sett Batman Begins, så jeg visste ikke at Christian Bale snakket med en ekstremt teit falsk stemme når han hadde på seg bat suiten, noe jeg fant svært irriterende.

 

Og skal ikke se bort i fra at Ledger får en sympati-oscar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...