Programvare Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Hvorfor lager de ikke en enorm boks med absolutt alle Hitchcock-filma. Jeg hadde kjøpt den brennkvikt! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) De ulike distributørene kompliserer det hele (WB, Universal, MGM, Paramount, Fox, m.fl.). Endret 3. august 2008 av コンピューター・ワールド Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Da er det klart for film kveld, blir kanskje dag når klokka bare er 12? Dagens filmer som skal i BD spilleren: The Condemned Vacancy I Am Legend Doomsday Rescue Dawn Sweeney Todd: bla bla bla Så får vi se hva vi ender opp med når dagen er slutt, ikke sett en av filmene så får vi se hva som er bra og hva som er dårlig... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Selv i dag skal jeg se Persona, og kanskje The Seventh Seal. Ganske spent. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Da er det klart for film kveld, blir kanskje dag når klokka bare er 12? Dagens filmer som skal i BD spilleren: The Condemned Vacancy I Am Legend Doomsday Rescue Dawn Sweeney Todd: bla bla bla Så får vi se hva vi ender opp med når dagen er slutt, ikke sett en av filmene så får vi se hva som er bra og hva som er dårlig... Jeg er glad jeg fikk med meg Sweeney Todd på kino! Mye lyd og farger som TV'en og DVD-spilleren min iallefall ikke vil klart å formidle på en god måte. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Så The Dark Knight i går, å syns Heath gjør en utrolig god jobb som Jokeren. Litt dumt at vi ikke får se noe mer til han Endret 3. august 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Så The Dark Knight i går, å syns Heath gjør en utrolig god jobb som Jokeren. Litt dumt at vi ikke får se noe mer til han Håper han får en Oscar for den rollen. I verste fall en nominasjon i så fall. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Litt dumt at vi ikke får se noe mer til han Joda. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Da setter vi oss ned og ser Batman Begins, for i kveld skal vi endelig få dratt oss på kino og se The Dark Knight! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Misunner deg. Have fun. Å se The Dark Knight for første gang er en ekstrem opplevelse. Og Heath blir nok nominert til Oscar, det er jeg ganske sikker på. Om han vinner er jo mer åpent, men jeg tør driste meg til å si at jeg håper det selv om jeg ikke vet hvem som blir konkurrentene enda. Han fortjener det. Så er jo spørsmålet om han skal regnes som en hovedrolle eller en birolle? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Misunner deg. Have fun. Å se The Dark Knight for første gang er en ekstrem opplevelse. Og Heath blir nok nominert til Oscar, det er jeg ganske sikker på. Om han vinner er jo mer åpent, men jeg tør driste meg til å si at jeg håper det selv om jeg ikke vet hvem som blir konkurrentene enda. Han fortjener det. Så er jo spørsmålet om han skal regnes som en hovedrolle eller en birolle? Fordi han er død? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Er en smule latterlig å si hvem som fortjener Oscarstatuetten når det fortsatt gjenstår et halvt år igjen med usette prestasjoner. At Ledger derimot har lagt inn en god søknad, skal jeg derimot ikke si noe på. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Noen som har en film å anbefale med tanke på skikkelig soundtrack? Har sett Transformers (det var digg!), og hørt at War of The Worlds skal være bra. Andre? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 requiem for a dream Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Purple Rain. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Noen som har en film å anbefale med tanke på skikkelig soundtrack? Har sett Transformers (det var digg!), og hørt at War of The Worlds skal være bra. Andre? Schindler's List!? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Så The Dark Knight i går, og må si det var en god film, men ikke noe mer enn det. Batman var den kjedeligste karakteren i hele filmen, alle skurkene var mye bedre. Og jeg har ikke sett Batman Begins, så jeg visste ikke at Christian Bale snakket med en ekstremt teit falsk stemme når han hadde på seg bat suiten, noe jeg fant svært irriterende. Og skal ikke se bort i fra at Ledger får en sympati-oscar. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Noen som har en film å anbefale med tanke på skikkelig soundtrack? Har sett Transformers (det var digg!), og hørt at War of The Worlds skal være bra. Andre? Schindler's List!? Totally agree. Beste soundtracket ever. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Heh ja, den der dype bassrøsten var litt snodig, men det var sikkert for at han skulle være mindre gjenkjennelig. Skurkene er alltid morsommere enn heltene i sånne filmer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg satt å heiet på The Joker, fordi jeg syntes Batman var så teit. Endret 3. august 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå