Erasus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Synes han egentlig gjorde en god jobb med den første RE filmen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ny film med Jim Carrey: Yes Man (2008) Trailer. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jim Carrey er sjef! Gleder meg til denne, traileren virket lovende. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Så Dan In Real Life i går. Utrolig koslig film. Steve Carell overasket stort, har alltid sett på han som en fyr jeg ikke skjønner hva gjør i filmbransjen, men i denne var han knall. Kan anbefales Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ny film med Jim Carrey: Yes Man (2008) Trailer. Den skal sjåast! Ace Ventura filmane er jo berre heilt rå, blir kanskje litt sånn halvbarnsleg humor med grimasar og rare lydar og slikt, men mannen er jo hysterisk morosam Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Tror denne er litt mer sånn Bruce Almighty (på seriøsiteten), og ikke sånn Ace Ventura-tull. Man så jo i Eternal Sunshine Of The Spotless Mind at han KAN være seriøs og flink, og ikke bare tulle. Edit: sier ikke at Ace Ventura er dårlig, forresten. Endret 2. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Om ikke direkte lystige, så synes jeg absolutt Batman Begins og The Dark Knight er en god del mørkere igjen. Hele Gotham er mørkere, universet og karakterene er skildret mer ekstreme og skremmende enn de var i de gamle filmene. Se for eksempel forskjellen på The Joker. Selv om Jack Nicholsons rolle ikke var av det lystige laget, så er den nye Joker i Ledgers skikkelse langt mer psykotisk, gal og går mye lenger i det han gjør. Batman Begins og The Dark Knight (spesielt sistnevnte) er filmer jeg heller vil kalle thrillere enn rene actionfilmer. Batman Forever (og Batman og Robin) kan vel heller kalles mer "lystige"/humoraktige. Batman Returns har et univers som er adskillig mørkere. Og Danny DeVito gjør en fenomenal jobb som Penguin i en bisarr film. Se filmen hos Youtube Jævla bra at han har fått med seg om global oppvarming allerede da. Selv om filmen var en gigantsuksess på kino så ble den ansett som for mørk og derfor ble Tim Burton byttet ut som regissør. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Selv om filmen var en gigantsuksess på kino så ble den ansett som for mørk og derfor ble Tim Burton byttet ut som regissør. Og dermed fikk man neon-helvetene Batman Forever og Batman & Robin. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ny film med Jim Carrey: Yes Man (2008) Trailer. Den skal sees! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 From Russia With Love om 2 sek på TV3 Snakkes. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Tv3 ja, der reklamene kommer så ofte og er så lange at du glemmer hele plottet Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 TVnorge er værre. Man glemmer jo helt hvilken film man ser på i pausen. Ender alltid med at jeg blir distrahert og bare ser halve filmen. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 For ikke å glemme aktuelt og været Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) I reklamene sjekker jeg litt her Det er det jeg gjør nå. Endret 2. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Så TDK ikveld jeg og (better late than never). Hypen stemmer jo, Joker er den desidert beste i filmen. Lurer på hvem de andre filmene skal handle om nå..two-face har liksom ikke den samme stilen. Han er bare sur. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Så TDK ikveld jeg og (better late than never). Hypen stemmer jo, Joker er den desidert beste i filmen. Lurer på hvem de andre filmene skal handle om nå..two-face har liksom ikke den samme stilen. Han er bare sur. Helt enig. Han er særdeles lite spennende i filmen. Nå har det vel sannsynligvis noe å gjøre med at Jokern er overlegen alt annet som beveger seg i den filmen også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Mere sånn "buu they killed the woman i love buuuu must be villain buu"..mens Joker bare var sprø. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 From Russia With Love om 2 sek på TV3 Snakkes. TV3 har faktisk så mye reklame at en 2 timer lang film blir 2 og en halv.. Crap. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Lyst på en samling hitchcock filmer, hvor finner jeg det billigst slik at jeg slipper å betale toll? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Lyst på en samling hitchcock filmer, hvor finner jeg det billigst slik at jeg slipper å betale toll? Play.com er stedet. De har gratis frakt i tillegg til at de sender hvert produkt hver for seg. På den måten betaler du aldri moms/gebyr så lenge et produkt ikke koster mer enn 200kr. Du kan bestille så mange filmer du vil i samme ordre. Ser de har de obligatoriske Hitchcockfilmene til 5 pund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå