Badering Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Har grudd meg lenge til hvordan remaken av Battle Royale vil bli. Men en remake av, say 1984 kunne vært artig. Jeg har ikke så mye til overs for den originale filmen, og med så bra originalmateriale som George Orwells mesterverk, burde det da kunne lages noe bra Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Hm, remake av BR? Med Buffy og Shia ellerno? Nei, uff..den filmen er så japansk at det kan vel aldri funke med blonde amerikanske skuespillere..*grøss* Endret 31. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Det var jo bare deprimerende å se at det skal lages så mange remakes av så mange bra klassikere. Det er snart på tide at Hollywood tar sjangsen på noe nytt. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Har noen sett filmen "Russian Ark"? Filmen varer i 1 time og 35 minutter, og alt er filmet i ett take. TRAILER Den må jeg få med meg. Endret 31. juli 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Ett take?! Det er jo bare utrolig. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Har noen sett filmen "Russian Ark"? Filmen varer i 1 time og 35 minutter, og alt er filmet i ett take. TRAILER Den må jeg få med meg. Den er meget bra og forsvarer helt klart et innkjøp. Imponerende at de klarte dette i en tagning - nå må det sies at dette ikke lyktes før fjerde forsøket. Filmens avsluttningsscene - den enorme ballscenen - er særdeles suggererende. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Èn tagning? Det er jo bare drøyt. Så Montag, er det en film kun for deg, eller tror du "mannen i gata" også vil like den? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Hoho, den der må jeg se ^___^ Imponerende kameraføring Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Tenk dere det. De filmer og har komme til slutten når en jævel finner på å snuble, så må de begynne helt på nytt. :!: Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Burde jeg stikke å se The Black Knight i dag? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Burde jeg stikke å se The Black Knight i dag? The Black Knight? Du mener vel The Dark Knight, og om du gjør det. JA! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Èn tagning? Det er jo bare drøyt. Så Montag, er det en film kun for deg, eller tror du "mannen i gata" også vil like den? Tviler nok sterkt på at mannen i gata ville likt denne - til det er den for dvelende, drømmelik, poetisk og intellektuell. Handlings - og karaktermessig er det ikke stort å skrive hjem om. Dette er primært en meditering over Russland og dets fargerike historie. Fortellerstilen er ganske spesiell og mikser fortid, nåtid og framtid på en spennende måte. Så lenge du ikke forventer skyting og eksplosjoner, men er i humør til å la deg dykkes ned i 300års russisk historie, vil dette bli en trip du sent glemmer. Ballscenen på slutten er som sagt helt magisk! Filmen opererer på så mange plan at hver gang du ser den er det noe nytt å hente - simpelthen et cineastisk mesterverk. Endret 31. juli 2008 av Montag Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) The DARK knight = Jupp! Noen som vet om noen mindre kjente (?) skuespillere ala vin diesel og the rock? Leiter etter nye hardtslående actionfilmer, med adrenalin kick! Endret 31. juli 2008 av The Game Lenke til kommentar
CCola Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Om Vin Diesel er ukjent, burde du sjekke ut Steven Seagal's filmer. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Æsj, ser jeg formulerte meg litt feil. Mindre kjent enn vin diesel osv... tror jeg har kåll på de som er på det nivået, men kanskje det er noen under der jeg har missa. Eks John Cena (The Marine) selv om det ikke er tidenes film... Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Èn tagning? Det er jo bare drøyt. Så Montag, er det en film kun for deg, eller tror du "mannen i gata" også vil like den? Tviler nok sterkt på at mannen i gata ville likt denne - til det er den for dvelende, drømmelik, poetisk og intellektuell. Handlings - og karaktermessig er det ikke stort å skrive hjem om. Dette er primært en meditering over Russland og dets fargerike historie. Fortellerstilen er ganske spesiell og mikser fortid, nåtid og framtid på en spennende måte. Så lenge du ikke forventer skyting og eksplosjoner, men er i humør til å la deg dykkes ned i 300års russisk historie, vil dette bli en trip du sent glemmer. Ballscenen på slutten er som sagt helt magisk! Filmen opererer på så mange plan at hver gang du ser den er det noe nytt å hente - simpelthen et cineastisk mesterverk. Okey da skal jeg få kjøpt den så fort jeg får penger. Synd at den er utsolgt på play, og koster flesk andre steder. Edit: Bestillte den på Amazon.com nå for 114 kroner, inkl frakt. Det står at det er sone 1, men leste ett annet sted at samme utgaven er sonefri. Uansett om det er sone 1 så får jeg bare nyte den på pcen. Endret 31. juli 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Burde jeg stikke å se The Black Knight i dag? The Black Knight? Du mener vel The Dark Knight, og om du gjør det. JA! Whatever. Pappa har drukket så det blir ikke noe av Lenke til kommentar
Montag Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Okey da skal jeg få kjøpt den så fort jeg får penger. Synd at den er utsolgt på play, og koster flesk andre steder. Edit: Bestillte den på Amazon.com nå for 114 kroner, inkl frakt. Det står at det er sone 1, men leste ett annet sted at samme utgaven er sonefri. Uansett om det er sone 1 så får jeg bare nyte den på pcen. PK hadde denne til 79kr for noen uker siden... Vel, hadde jeg vært deg hadde jeg nok avbestilt på Amazon. Du får den billigere her eller her. Billigst her. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Burde jeg stikke å se The Black Knight i dag? The Black Knight? Du mener vel The Dark Knight, og om du gjør det. JA! Whatever. Pappa har drukket så det blir ikke noe av Men om du mente [urlhttp://www.imdb.com/title/tt0265087/]The Black Knight[/url] må jeg si nei nei NEI :!: Lenke til kommentar
CCola Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Burde jeg stikke å se The Black Knight i dag? The Black Knight? Du mener vel The Dark Knight, og om du gjør det. JA! Whatever. Pappa har drukket så det blir ikke noe av Ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå