Speik Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Da var Donnie Darko endelig sett. En helt fantastisk film, 10/10. Den eide TDK, for å si det sånn. Men må si jeg hadde behov for å lese dette etterpå Donnie Darko FAQ (spoilers) En vanskelig film å skjønne helt, men jeg tror jeg har ting på plass nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Litt rare filmer å sammenlikne egentlig (DD og Tdk) Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hehe, presangforslag til filmnerden som har alt. Jeg regner med at flere av dere allerede har gått til innkjøp... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Vel, begge inneholder Meggie Gyllenhall så de har nå sine likheter de også. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Rett og slett fordi det var de to filmene jeg har sett den siste uken. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Vet ikke om denne er lagt ut før, å vet heller ikke hvor lenge den blir liggende. Men her er den første traileren for Wolverine Origins filmen http://theluis.com/2008/07/video-leaked-wo...ns-footage.html Jeg gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Å fy søren jeg gleder meg! Håper bare ikke den skuffer Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Da var Donnie Darko endelig sett. En helt fantastisk film, 10/10. Den eide TDK, for å si det sånn. Men må si jeg hadde behov for å lese dette etterpå Donnie Darko FAQ (spoilers) En vanskelig film å skjønne helt, men jeg tror jeg har ting på plass nå. Hva sa jeg? Knallfilm. Hvilken versjon så du? Se den du ikke så. Det finnes både Theatrical og Director's Cut. I DC forklares det myyye mer, men begge to er veldig bra på hver sin måte. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Vil se en knallfilm i kveld. Er 14 år og noen av favorittfilmene mine er Die Hard-filmene, Minority Report og Inside man. Noen som har noen tips? Endret 29. juli 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 The Rock, men den har du vel sikkert sett Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg har faktisk ikke sett hele. Sett slutten en gang den gikk på TV2. Men ja, den er et alternativ. Takk. Noen andre forslag? Så jeg har fler å velge mellom? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Da var Donnie Darko endelig sett. En helt fantastisk film, 10/10. Den eide TDK, for å si det sånn. Men må si jeg hadde behov for å lese dette etterpå Donnie Darko FAQ (spoilers) En vanskelig film å skjønne helt, men jeg tror jeg har ting på plass nå. En film jeg i aller høyeste grad bør se igjen. Husker jeg så den for ca et år siden, og det var ikke alle biter som falt på plass. "Grandma Death" ble f.eks. stående igjen som et ubesvart spørsmål hos meg.. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ser ut som du liker action og sci-fi, så: I, Robot I am Ledgend Taxi (1998) Lethal Weapon Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Takk for tipest Otth. Har ikke sett Taxi eller Lethal Weapon Lenke til kommentar
athorb Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 "De Usynlige" Flott film, blant de beste aller beste jeg har sett av årets filmer. Anbefales. Hva sa jeg? Knallfilm. Hvilken versjon så du? Se den du ikke så. Det finnes både Theatrical og Director's Cut. I DC forklares det myyye mer, men begge to er veldig bra på hver sin måte. Har ikke sett Donnie Darko siden jeg var fanboy, men slik jeg husker det var TC klart bedre enn DC. Godt å se DC for å forstå filmen litt bedre, men den er jo litt vel overforklarende. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Ja, enig, TC er i min mening mye bedre enn DC, rett og slett fordi den er mye mer mystisk og gjør at man må tenke selv (ikke at DC er direkte selvforklarende den heller da ). Så jeg anbefaler alltid alle å starte med TC. Men DC er også en veldig god versjon da, og en jeg føler man bør se om man liker filmen. Endret 29. juli 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Speik Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Var nok DC jeg så. Og jeg syntes den var mystisk nok Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Er en ting jeg lurer på, som jeg gjerne skulle hatt svar på: Hvorfor heter den "The Dark Knight"? Hvem er The Dark Knight? Batman? Jokern? Endret 29. juli 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Batman. (les tegneseriene) Muligens Harvey Dent,når vi tenker på slutten av filmen Endret 29. juli 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Speik Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Er en ting jeg lurer på, som jeg gjerne skulle hatt svar på: Hvorfor heter den "The Dark Knight"? Hvem er The Dark Knight? Batman? Jokern? Så du i det hele tatt slutten på filmen? Monologen til Morgan Freeman forklarer jo dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå