My War Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Dette er usette filmer jeg har liggende, hvem skal sees i kveld? - Black Snake Moan - El Orfanato - Donnie Darko - Mulholland Drive Jeg vil started med Black Snake Moan, og Donnie Darko til senere på kvelden. Grunnet valget av Black Snake Moan er at Samuel L. Jackson er med, spiller godt som alltid. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Hmm.. Eg fell alltid for litt spesielle filmar som Garden State og Cashback. Kanskje eg berre har lyst på ein skikkeleg "feel-good"-film! Kom med dei beste "feel-good"-filmane du veit om Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Er det noen som helst tvil? Donnie Darko! Andre kommer sikkert til å si Mulholland Drive, som for all del er en veldig god film og som du kan kose deg med i morgen, men Donnie Darko overgår den. By far. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Hmm.. Eg fell alltid for litt spesielle filmar som Garden State og Cashback. Kanskje eg berre har lyst på ein skikkeleg "feel-good"-film! Kom med dei beste "feel-good"-filmane du veit om Sabrina, The Apartment, Love in the Afternoon, Love in the Afternoon, Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Harvey og His Girl Friday er vel en god start. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Takker! <3 Sabrina 54 eller 95? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Ganske sikker på at det er originalen fra 54 det er tale om. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Billy Wilders versjon fra 54, som forøvrig er en mester av "feel-good"-filmene. Edit: Kan vel legge til: The Breakfast Club, Ferris Buellers Day off, Breakfast at Tiffanys, Bringing Up Baby, Finding Forrester, Once, Sideways og It Happend One Night Endret 28. juli 2008 av Otth Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Dette er usette filmer jeg har liggende, hvem skal sees i kveld? - Black Snake Moan - El Orfanato - Donnie Darko - Mulholland Drive Når du sier hvem, må det bli Donnie. Endret 28. juli 2008 av Jan Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Nok ein gong takk Otth. Ser ut til at eg har litt å henge fingrane i no Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg er spent på anmeldelsen din av TDK, Montag. Når kommer den? Tja, en gang etter at den er sluppet på dvd tenker jeg... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Småmorsom kommentar fra Samuel L. Jackson om Nick Fury karakteren (som opprinnelig var hvit i tegneserien, men ble senere endret til å være mørkhudet). Jackson also joked with the audience about playing Nick Fury. "You know, when I was a kid," he said, deadpan serious, "Nick Fury was a white man. I'm so glad he evolved into something that finally made sense to me." "But don't worry!" he promised, "You, too, can grow up to be a black man!" Nå, det hadde vært enda litt mer action om det var en omvendt og det der kom fra en hvit mann Men men, det er jo fint at han får rasisters hode til å eksplodere ved å si noe slikt, nå blir det offerrolle. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Småmorsom kommentar fra Samuel L. Jackson om Nick Fury karakteren Hva er dette "Nick Fury" for noe? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 En karakter fra Marvel-universet. Var kjapt å se i Iron Man. http://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Fury Kommentar som for ordens skyld kom i et intevju vedrørende Watchmen. Det er en film jeg virkelig begynner å glede meg til, tegneseren er noe eget ved. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Ny 300 film? Er litt skeptisk til en oppfølger men det kan selvfølgelig gå bra men tror det ikke før jeg får se det. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Oppfølger til en film som ikke falt i smak blir ganske "meh". Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Hvis jeg har skjønt det riktig så skal det ikke være en oppfølger men en prequel, var vel som vanlig på Joblo jeg fikk med meg det mener jeg:hmm: Står litt om det her: Produsentene: The other bit of news is on "300." They announced they’re working on a new Blu-ray edition of the film and they dropped a bomb…they’re trying to make a sequel/prequel to the film. Snyder: After the event, Zack was backstage and I hit him with questions on everything else he’s working on….from Guardians of Ga'Hoole to Illustrated Man, I asked about everything. But the real highlights were his revealing that we’ll see Dr. Manhattan before Comic-Con and that Frank Miller is working on a sequel to 300 and if they think it could work as a movie they’re going to make it!!! Men han sier jo sequel så da er jo det en mulighet også og så lenge Snyder skal regissere så er det bare å kjøre på for min del Er jo bare å vente å se hva som skjer... Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) edit: Oops, feil tråd. Endret 28. juli 2008 av athorb Lenke til kommentar
edds Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Så nettopp traileren til en norsk film kalt "De Usynlige", her på youtube: Hører jeg en rip-off av "The Fountain"-soundtracket? Trodde først det var nevnte soundtrack jeg hørte (av Clint Mansell, geni), men etter andre gjennomlytning høres det ut som en slags soundalike. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Er nok Johan Söderqvist som står for musikken i nevnte film. Jeg hører likheten ganske godt, men det er absolutt ingenting galt med det. En av de få gode tingene med The Fountain var netopp musikken av Mansell og Mogwai Filmen så forøvrig småtam ut. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Han må jammenmeg passe seg for plagiat, ikke bare var instrumenteringen og melodien nesten lik, men oppbyggingen, klimakset osv var jo identisk med Mansell/Mogwai musikken. Men er jo kul musikk da.. Selve filmen har jeg stor forhåpning til, siden jeg elsket Hawaii, Oslo. Den var et så friskt pust blant mange kjedelige norske filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå