Sodd Ball Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Neste film på lista er Into the wild Midt i all diskusjonen om dårlig oppfølger navn. In2 the Wild. "He's back, and this time it's personal." Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Da har jeg endelig fått sett ferdig "The Great Escape", en fornøyelig opplevelse! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Hvis du er i humøret for mer er Stalag 17 å anbefalle. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Notert, takker for tipset. Har du forresten sett noen av disse filmene? "Bridge on the River Kwai", "Dirty Dozen", "Where Eagles Dare", "The Heroes of Telemark" eller "The Guns of Navarone"? Har de i samlingen, og lurer på hvilke jeg skal se så fort som mulig. Endret 27. juli 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Where Eagles Dare er fantastisk hvertfall. Helt utrolige kulisser (de brukte et ekte tysk slott i filmen), kanongode prestasjoner av Clint og Richard Burton, pene damer og masse dumme "tyskere" som snakker sånn "vee vill put you in ze jail zells". En ekstremt bra spion-eventyr film. Pluss at historien har flere gode twists man ikke forutser. Og Eastwood er den tøffe amerikanske soldaten, mens Burton er den mere kalkulerende, smarte engelske spesialagent-typen. Endret 27. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Ørneredet er et must ja. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Hvis du er ute etter en litt lettere og morsom krigsfilm med Eastwood så sjekk ut Kelly's Heroes. Anbefaler også A Bridge Too Far som handler om operasjon Market Garden og er stappfull av kjente skuespillere som Sean Connery, Robert Redford, James Caan, Gene Hackman, Michael Caine, Anthony Hopkins og Elliott Gould! Endret 27. juli 2008 av Dandor Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Notert, takker for tipset. Har du forresten sett noen av disse filmene? "Bridge on the River Kwai", "Dirty Dozen", "Where Eagles Dare", "The Heroes of Telemark" eller "The Guns of Navarone"? Har de i samlingen, og lurer på hvilke jeg skal se så fort som mulig. Kjør et maraton, start med Guns, så Eagles, River og Dirty. Så kan du ta Heroes dagen der på, den er ikke like god som de fire første. Guns og Eagles er to av mine favoritt filmer til dags dato, få filmer jeg har sett mer enn de to... Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Interessant kortfilm om Tarantino's Mind. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Hvis du er ute etter en litt lettere og morsom krigsfilm med Eastwood så sjekk ut Kelly's Heroes. Ikke at det er et problem men vil bare høre: På CDON.com så er den filmen der med norskt omslag, men den har ikke norsk tekst står det. Finnes da filmen i det hele tatt med norsk tekst? Bryr meg ikke om jeg må se filmen på engelsk men hadde vært litt godt å vite. Takker samtidig for alle tipsene om krigsfilmer. Endret 27. juli 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Ikke at det er et problem men vil bare høre:På CDON.com så er den filmen der med norskt omslag, men den har ikke norsk tekst står det. Finnes da filmen i det hele tatt med norsk tekst? Bryr meg ikke om jeg må se filmen på engelsk men hadde vært litt godt å vite. Ser ikke ut til at det er kommet noen utgivelser med norsk tekst, ikke som jeg finner iallfall. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Ikke at det er et problem men vil bare høre:På CDON.com så er den filmen der med norskt omslag, men den har ikke norsk tekst står det. Finnes da filmen i det hele tatt med norsk tekst? Bryr meg ikke om jeg må se filmen på engelsk men hadde vært litt godt å vite. Ser ikke ut til at det er kommet noen utgivelser med norsk tekst, ikke som jeg finner iallfall. Ah, da så. Bestiller den derfra da med det samme, takk for tipset. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Neste film på lista er Into the wild Som du burde glede deg noe jævlig til! Min alltime favoritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 http://nisus.home.mindspring.com/2002AT/html/Werfen.html Både Kellys Helter og Dirty Dozen går på TCM kontinuerlig Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Interessant kortfilm om Tarantino's Mind. Spennende! Noen av teoriene er litt far-fetched, men allikevel. Det er jo definitivt en sammenheng mellom filmene hans. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Nå må jo Gudfaren-fanboysa være i full fyr og flamme, nå ligger ikke Gudfaren på 2. engang, nå har Shawshank gått forbi også. ammagad altså. Fyfaen-som-jeg-ler-nå!!Enig-med-alle,TDK-var-helt-fantastisk. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Går TDK på kino i Bergen i løpet av denne veka? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Tror faktisk TDK kommer til å holde på første. Har 135k stemmer, og tror nok neppe den mister 0,3 på de resterende stemmene. Herlig! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Går TDK på kino i Bergen i løpet av denne veka? Den vil nok gå på kino leeeeenge Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Kanskje eg skal ta meg ein dagstur til Bergen då. Her på bygda kjem nok ikkje TDK før til hausten/vinterstider. Uansett så flytter eg til Trondheim om eit par veker, så eg får nok sett han der uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå