Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Neste film på lista er Into the wild Endret 27. juli 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 trtwon, trwon, tron 2? Mæh! "Tr2n" gir jo ingen mening! ._. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Hater når de bruker tall midt i filmnavn. Se7en blir jo også helt feil.."sesevenen"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 MIIB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 7. juli var det 5 år siden Ulf Wengård gikk bort , kjent fra Olsenbanden samt postmannen i Jul i Skomakergata. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Trond 2 skulle jeg ha sett. Noen må lage den filmen, drit i eneren. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Så Memento i går, vet ikke helt hva jeg synes om den, gjorde ikke akkurat noe særlig inntrykk på meg, flott laget selvfølgelig, veldig original, men jeg følte at jeg satt tom for tanker/følelser/vurderinger når jeg så den, at jeg fikk på en måte ingenting ut av den. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Hater når de bruker tall midt i filmnavn. Se7en blir jo også helt feil.."sesevenen"? Det verste er alikevel tittelen på oppfølgeren til the Descent: The De2scent. Lenke til kommentar
My War Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Hater når de bruker tall midt i filmnavn. Se7en blir jo også helt feil.."sesevenen"? Det verste er alikevel tittelen på oppfølgeren til the Descent: The De2scent. Den første var en bra film, men en oppfølger med så dårlig navn vil jeg neppe se. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Hater når de bruker tall midt i filmnavn. Se7en blir jo også helt feil.."sesevenen"? Det verste er alikevel tittelen på oppfølgeren til the Descent: The De2scent. Heter den seriøst det? De2scent? Så utrolig teit. Synes også Se7en er i det meste laget, men bra film da. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Dem prøver å være kreativ og "kul" med de titlene, men ser jævla dumt ut i grunn. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Hater når de bruker tall midt i filmnavn. Se7en blir jo også helt feil.."sesevenen"? Det verste er alikevel tittelen på oppfølgeren til the Descent: The De2scent. Neineineineineineineineineineineinei..... Det kan da ikke kommer oppfølger til denne? hele poenget er jo at alt går til helvete, og at alle dør. Jeg tolket det sånn at hun visste at hun ville dø på slutten og "aksepterte" det. Her snakker vi om en oppfølger som faktisk kan ødelegge for den kule slutten på eneren. Endret 27. juli 2008 av Dimitrij Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Hater når de bruker tall midt i filmnavn. Se7en blir jo også helt feil.."sesevenen"? Det verste er alikevel tittelen på oppfølgeren til the Descent: The De2scent. Den første var en bra film, men en oppfølger med så dårlig navn vil jeg neppe se. Forhåpentligvis blir den sittende fast i development hell noe oppfølgeren til Dog Soldiers (heldigvis) har klart. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Too Fast 4 You. Hadde vært gøy. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Trond 2 skulle jeg ha sett. Noen må lage den filmen, drit i eneren. Her har du teasern: Se filmen hos Youtube Utvidet teaser: Se filmen hos Youtube Endret 27. juli 2008 av Montag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) I Got Rick Rolled Endret 27. juli 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 I Got Rick Rolled Er vel ikke noe annet å si enn: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Hater når de bruker tall midt i filmnavn. Se7en blir jo også helt feil.."sesevenen"? Det verste er alikevel tittelen på oppfølgeren til the Descent: The De2scent. Neineineineineineineineineineineinei..... Det kan da ikke kommer oppfølger til denne? hele poenget er jo at alt går til helvete, og at alle dør. Jeg tolket det sånn at hun visste at hun ville dø på slutten og "aksepterte" det. Her snakker vi om en oppfølger som faktisk kan ødelegge for den kule slutten på eneren. De fleste oppfølgere ødelegger. Vi har noen unntak selvfølgelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Tja, vet ikke egentlig. Slutten på enern kan jo også bety at Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hun slo knockout på seg selv tidlig i filmen, og har drømt hele opplegget med monstrene og vennene sine som døde, og har kommet bort fra de andre siden de ikke fant henne. Cue sequel. Jeg liker ikke sånne slutter, så det var min første tanke. Åneeiii... Endret 27. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå