Onyx Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Enig i den, Clint er dyktigere som regissør enn som skuespiller. Du burde også få sett The Bridges of Madison County, Dotten, om du gjerne har sansen for flere triste filmer. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 I dont have a mouse. -End of discusion Me fail I have fallen. And what do you do when you fall down? Million Dollar Baby er knall. Felte tårer der ja. Men jeg er en stor fan av Clint Eastwood (regissøren altså, ikke så mye skuespilleren selv om han også der er habil). Så du blir altså ikke svak i knærne av The Man With No Name? :!: Litt rask i avtrekkeren er jeg ja, skyter litt løsskudd fra hoften. Clint har servert noe knalle prestasjoner som skuespiller, men jeg holder fortsatt hans regissørbragder godt over det for min egen del. Som filmikon er han ganske så komplett. Folk som har møtt han sier også at det ikke er noen skuffelse, slik det å møte stjerner ofte er. Han er virkelig slik som man får inntrykk av. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om det hadde vært uberkult eller særdeles skremmende å ha han som svigerfar ... Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg tror ikke jeg har likt en eneste film med Clint Eastwood, noensinne. Er litt rart egentlig, han har jo laget/medvirket i en haug av filmer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 sett alle spaghettiwesterne da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 The unforgiven er jo mektig film,samme med The million dollar baby og In the line of fire Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Faen! Dette skulle jeg visst før, i går (dvs. litt under 2 timer siden) hadde nemlig Stanley Kubrick bursdag! Sjekk selv! Skulle gjerne hatt en stor fest i stad om jeg hadde visst dette. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Fyren hadde blitt 80 år i dag om han hadde levd. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 sett alle spaghettiwesterne da? Nå er jeg ikke sikker på hva en spaghettiwestern er. Men har sett "The Good, etc." + en til som var satt i cirka samme tid. Må dog sies at western generelt er noe som ikke fascinerer meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) I går var en stor dag for filmverden, og jeg visste det ikke. Nå må jeg vente et år til. Edit: Leeif Endret 26. juli 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 sett alle spaghettiwesterne da? Nå er jeg ikke sikker på hva en spaghettiwestern er. Men har sett "The Good, etc." + en til som var satt i cirka samme tid. Må dog sies at western generelt er noe som ikke fascinerer meg. Er ikke så veldig opptatt at western selv, men Leone's The Good, etc + er superdupere. Og, forresten: Spaghettiwestern: Italia + Western. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Når jeg så Batman idag var det ei dame fra securitas der med nattkikkert. Hun sa at hvis noen tok opp lyd eller bilde fra filmen ville de bli eskortert ut og bli politianmeldt. Hun satt på en krakk hele filmen med kikkerten sin. Hvis noen av oss i salen brukte mobilen, bare til å se på klokka, ville vi bli hivd ut for det ødela for jobben hennes. Noen som har vært borte i dette? Var "absolut tystnad" under hele filmen da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 hahaha, morsome Oslo-jævler Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Spaghettiwestern er italienske western-filmer, gjerne filmet i spania, med stort sett spanske og italienske skuespillere. Det var en rekke slike filmer som kom på 60-tallet, men de mest kjente er Sergio Leones filmer. Selv om handlingen er satt til USA, gjør den italienske stilen filmene noe for seg selv. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Takk for infoen. Pratet om spagetthi gjør meg sulten. POW! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 hahaha, morsome Oslo-jævler Dette skjedde i en sal med 50 seter i tønsberg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg er like åpenlyst som Skarstad Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 hahaha, morsome Oslo-jævler Dette skjedde i en sal med 50 seter i tønsberg De hadde fått påpek fra distributøren. En annen film hadde blitt sporet tilbake til denne kinoen for en liten stund tilbake. De måtte dermed sette inn tiltakt så det ikke skulle skje igjen. Var et oppslag om dette i VG (tror jeg) for ikke så alt for mange dager siden. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Trond 2 folkens, hva tror dere? Jeg må innrømme at det er svært lenge siden jeg så Tron, og selv om den kanskje var en smule banebrytende, var den ikke direkte imponerende. Det var ikke snakk om animasjon i høyklasse. kilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Heter den Trond 2? Har ikke sett ener`n enda,så må vel gjøre det snarrest. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Empire sier at den heter Tr2n, men de er ikke helt sikker på hvordan det skal uttales. (sorry kom med en ufrivillig "d" der) Jeg vil heller ikke si at det burde være noe hast å få med seg enern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå