Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Nå må jo Gudfaren-fanboysa være i full fyr og flamme, nå ligger ikke Gudfaren på 2. engang, nå har Shawshank gått forbi også. ammagad altså.

 

Holy cow! Det har vi jo venta lenge på, men det kom overraskende fort og merkelig. La ikke merke til det fordi det eneste jeg ser nå er 3 bokstaver; TDK.

 

Hehe, jeg har på følelsen av at the er en del TDK-fanboyz som har ranket Gudfaren 1 i det siste. Om det har noen innvirkning på listen vet jeg ikke, men det kan jo se sånn ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil glemme den så jeg kan se den for første gang på nytt.

Joiner gladelig en tequila-kule for å prøve..

 

..men har ikke råd til tequila :(

 

Tror jeg skal få noen til å bashe inn hjernen min, hvor jeg har en lapp i lomma hvor det står at så snart jeg våkner fra koma skal jeg på TDK på kino.

Lenke til kommentar
Den nye Punisher filmen, The Punisher: War Zone tar i hvert fall tegneseriens voldselement seriøst. Damn... - http://movies.ign.com/dor/objects/382367/p...one_072308.html

 

Hehe, får meg til å mimre om tiden da jeg fikk kjeft av mor for å lese slike voldelige blader :wee:

 

Kan bli den beste filmen i serien dette her. Eneste jeg frykter er at de kanskje prøver litt for mye. Kvinnfolk bak kamera og alt, mindfucker jo hele kjønnsrollemønsteret.

Lenke til kommentar
Det nærmeste jeg kom voldelig som liten var vel Pinocchio, som merkelig ikke var veldig voldelig men brutal i mine øyne som 6-7 år :p

 

Jeg hadde en kamerat som alltid ble livredd hyienene da vi så Løvenes Konge i 6-7-års-alderen. Så vi måtte alltid spole over den delen, til min store misnøye. Det var jo "det kule da!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...