Dimitrij Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Nå må jo Gudfaren-fanboysa være i full fyr og flamme, nå ligger ikke Gudfaren på 2. engang, nå har Shawshank gått forbi også. ammagad altså. Holy cow! Det har vi jo venta lenge på, men det kom overraskende fort og merkelig. La ikke merke til det fordi det eneste jeg ser nå er 3 bokstaver; TDK. Hehe, jeg har på følelsen av at the er en del TDK-fanboyz som har ranket Gudfaren 1 i det siste. Om det har noen innvirkning på listen vet jeg ikke, men det kan jo se sånn ut. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Da var The Dark Knight opplevd. Sitter fortsatt med en blanding av frysninger og forbløffelse. Rett og slett en fantastisk film. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Da var The Dark Knight opplevd. Sitter fortsatt med en blanding av frysninger og forbløffelse. Rett og slett en fantastisk film. i second that emotion. håper det kommer en dvd versjon med masse deilig ekstramateriell. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Da var The Dark Knight opplevd. Sitter fortsatt med en blanding av frysninger og forbløffelse. Rett og slett en fantastisk film. Jeg vil glemme den så jeg kan se den for første gang på nytt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg vil glemme den så jeg kan se den for første gang på nytt. Joiner gladelig en tequila-kule for å prøve.. ..men har ikke råd til tequila Tror jeg skal få noen til å bashe inn hjernen min, hvor jeg har en lapp i lomma hvor det står at så snart jeg våkner fra koma skal jeg på TDK på kino. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 er det bare meg, eller er The Dark Knight sykt bra? Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 er det bare meg, eller er The Dark Knight sykt bra? That may well be the stupidest question.. ever. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 er det bare meg, eller er The Dark Knight sykt bra? Se den så får du se.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Den nye Punisher filmen, The Punisher: War Zone tar i hvert fall tegneseriens voldselement seriøst. Damn... - http://movies.ign.com/dor/objects/382367/p...one_072308.html Endret 26. juli 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Tydelig at de ikke prøver på PG13... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Tydelig at de ikke prøver på PG13... På tide at noen andre enn Stallone foretrekker virkelig action fremfor at 13åringer skal få sett filmen. Herlig! Lenke til kommentar
My War Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Når er det The Dark Knight kommer på DVD? Har funnet mange datoer, men alltid er de forskjellige. Har sett på norske datoer hvis noen lurte. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Når er det The Dark Knight kommer på DVD? Har funnet mange datoer, men alltid er de forskjellige. Har sett på norske datoer hvis noen lurte. Antar et halvt år. Altså mot juletider. November kanskje. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Noen som har sett Sergios siste på seks timer noen plass? Er det helt umulig å få tak i? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Blu-ray og DVD'en kommer i november - desember en gang, altså før jul er den hvertfall her. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Den nye Punisher filmen, The Punisher: War Zone tar i hvert fall tegneseriens voldselement seriøst. Damn... - http://movies.ign.com/dor/objects/382367/p...one_072308.html Damn Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Haha, dette ser jo ut som det faktisk kan bli brukbart! Ikke mange filmer om dagen som er så blodige. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Den nye Punisher filmen, The Punisher: War Zone tar i hvert fall tegneseriens voldselement seriøst. Damn... - http://movies.ign.com/dor/objects/382367/p...one_072308.html Hehe, får meg til å mimre om tiden da jeg fikk kjeft av mor for å lese slike voldelige blader Kan bli den beste filmen i serien dette her. Eneste jeg frykter er at de kanskje prøver litt for mye. Kvinnfolk bak kamera og alt, mindfucker jo hele kjønnsrollemønsteret. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Det nærmeste jeg kom voldelig som liten var vel Pinocchio, som merkelig ikke var veldig voldelig men brutal i mine øyne som 6-7 år Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Det nærmeste jeg kom voldelig som liten var vel Pinocchio, som merkelig ikke var veldig voldelig men brutal i mine øyne som 6-7 år Jeg hadde en kamerat som alltid ble livredd hyienene da vi så Løvenes Konge i 6-7-års-alderen. Så vi måtte alltid spole over den delen, til min store misnøye. Det var jo "det kule da!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå