Montag Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Er det noen her som har oversikt over noen bra sci-fi-filmer som har kommet ut det siste halvåret? Helst litt "under the radar", da jeg ikke er spesielt fan av storbudsjett monsterslash action sci-fi som I Am Legend osv. Liker filmer som byr på litt mer på det psykologiske plan, slik som Solaris, 2001, The Man From Earth, The Quiet Earth osv. Jeg tror Dante 01 er midt i blinken for deg. For mer, se her Endret 25. juli 2008 av Montag Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Takk for tips, har sett Planet of the Apes originalen, Dante 01 så spennandes ut! Edit: regner med det ikke går an å finne den i noen butikk i Oslo? Finner den bare på play.com. Endret 25. juli 2008 av Saftis Lenke til kommentar
Montag Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Takk for tips, har sett Planet of the Apes originalen, Dante 01 så spennandes ut! Edit: regner med det ikke går an å finne den i noen butikk i Oslo? Finner den bare på play.com. Du må nok vente til dvdrelease - filmen har hatt begrenset kinodistribusjon også. Til alle zombieelskere, sjekk ut denne herlige kortfilmen: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Så Easy Rider på TV igår. Hadde når jeg bare hadde hørt om den, trodd at det skulle være en slags amerikansk-patriotisk blockbuster. Men den var jo litt kult-aktig. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 ..Og den zombie-filmen var kräm. Lenke til kommentar
Pokero Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Skulle til å linke den anmeldesen fra FB, men ser at noen var før meg. Tror ikke at folk fra Fredrikstad er til å stole på når det handler om film : http://f-b.no/article/20080318/SPEILET/617...94/1268/SPEILET Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Så akkurat den danske filmen "Fighter". Ble positivt overrasket Likte den veldig godt! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Hehe, jeg visste ikke at Dotten var i USA. Nice try, men jeg kunne aldri kledd meg ut i Batman-drakt. Selv på karneval. Men du er unnskyldt grunnet dine fordommer i denne saken her. Hadde heller gått for Spider-Man drakten. Dog har jeg kun vært utkledd som kvinnelig prostituert og sjørøver i min voksne karnevalshistorie. Men ikke si det til noen. Var og så TDK i dag i KP1-salen. Ikke aircondition der nei, noe jeg ikke visste om. Men så har jeg aldri vært på kino i stekende sol heller. De drev og delte ut gratis vann der inne. Men merket ikke så mye til heten, filmen var såpass bra. Veldig annerledes enn hva jeg forventet (og fryktet). Beste thrilleren jeg har sett tror jeg. Selv om det ikke er min sterkeste sjanger. Aaron Eckhart var virkelig god i filmen og spilte den mest interessante karakteren for meg, bortsett fra Batman. Har vanskelig for å tro at noen vil klare å mislike den filmen. Jeg håper på flere slike filmer, det hever den generelle standarden ganske så bra. Fornøyelig og bedre enn forventet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 OH MY FUCKING GAWD! Akkurat tilbake fra TDK. Det var... LEGEN-waitforit-FUCKING-waitsomemore-DARY! Så jævlig A-W-E-S-O-M-E! Du tror den når klimakset, men så bare TAR DEN HELT AV! Råeste filmopplevelsen jeg noen gang har hatt! Jeg bare... Har ikke ord. Skuespillet... Spesialeffektene... De filmatiske effektene... Den subtile humoren. ALT! Kan noen gi meg hukommelsestap så jeg kan oppleve å se den for første gang en gang til? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 OH MY FUCKING GAWD!Akkurat tilbake fra TDK. Det var... LEGEN-waitforit-FUCKING-waitsomemore-DARY! Så jævlig A-W-E-S-O-M-E! Du tror den når klimakset, men så bare TAR DEN HELT AV! Råeste filmopplevelsen jeg noen gang har hatt! Jeg bare... Har ikke ord. Skuespillet... Spesialeffektene... De filmatiske effektene... Den subtile humoren. ALT! Kan noen gi meg hukommelsestap så jeg kan oppleve å se den for første gang en gang til? er så utrolig enig. Må være tidenes beste film. Denne holder seg på 1. i hvert fall et år til! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Under første halvdelen av filmen brøt det ut spontan applaus i salen to ganger. Under andre halvdel så var publikum så oppslukt at alle glemte det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Er det noen som har slengt inn TDK på shompy'en sin eller? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Under første halvdelen av filmen brøt det ut spontan applaus i salen to ganger. Under andre halvdel så var publikum så oppslukt at alle glemte det. Det tror jeg er første gangen hvor jeg har sett en hel kinosal stappa med mennesker og hvor ingen sa et eneste jævla ord på 2 og en halv time. Jeg satt og måpa, så sikkelet rant ned på buksa. Glemte helt at jeg hadde godteri og brus. Stefaren min som ikke finnes interessert i tegneserie-greier ble med meg fordi han synes det var så teit for meg å gå alene og til og med han ble helt oppslukt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Er det noen som har slengt inn TDK på shompy'en sin eller? OFC! edit: Star Wars er faen meg Troll 2 i forhold til TDK! Endret 25. juli 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg har ofte sagt "den kinofilmen skal jeg se!". Det ender oftest at jeg ikke husker/gidder å se den, men Dark Knight er en jeg ikke kommer til å gå glipp av! Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Helt enig med det som er sagt om TDK av de rett ovenfor. Helt fantastisk film og levde utmerket opp til forventningene og mer. på min topp 5 liste uten tvil! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Ny signatur og andre plass på shompy. Rett og slett sannhet. Heath Ledger gjorde i tillegg tidenes beste rolle. Og det er ikke pga døden eller hypen. Edit: Ser ut som jeg fant en release-date på Blu-Ray-en til TDK her: http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ng?VareID=22516 Endret 25. juli 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Så den i går. Går det egentlig ann å gjøre det tøffere? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Nå må jo Gudfaren-fanboysa være i full fyr og flamme, nå ligger ikke Gudfaren på 2. engang, nå har Shawshank gått forbi også. ammagad altså. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Nå må jo Gudfaren-fanboysa være i full fyr og flamme, nå ligger ikke Gudfaren på 2. engang, nå har Shawshank gått forbi også. ammagad altså. Holy cow! Det har vi jo venta lenge på, men det kom overraskende fort og merkelig. La ikke merke til det fordi det eneste jeg ser nå er 3 bokstaver; TDK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå