Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har oversikt over noen bra sci-fi-filmer som har kommet ut det siste halvåret? Helst litt "under the radar", da jeg ikke er spesielt fan av storbudsjett monsterslash action sci-fi som I Am Legend osv.

 

Liker filmer som byr på litt mer på det psykologiske plan, slik som Solaris, 2001, The Man From Earth, The Quiet Earth osv.

Jeg tror Dante 01 er midt i blinken for deg. For mer, se her

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, jeg visste ikke at Dotten var i USA.

:wee:

 

 

Nice try, men jeg kunne aldri kledd meg ut i Batman-drakt. Selv på karneval. Men du er unnskyldt grunnet dine fordommer i denne saken her. :)

 

Hadde heller gått for Spider-Man drakten. Dog har jeg kun vært utkledd som kvinnelig prostituert og sjørøver i min voksne karnevalshistorie. Men ikke si det til noen.

 

Var og så TDK i dag i KP1-salen. Ikke aircondition der nei, noe jeg ikke visste om. Men så har jeg aldri vært på kino i stekende sol heller. De drev og delte ut gratis vann der inne. Men merket ikke så mye til heten, filmen var såpass bra. Veldig annerledes enn hva jeg forventet (og fryktet). Beste thrilleren jeg har sett tror jeg. Selv om det ikke er min sterkeste sjanger. Aaron Eckhart var virkelig god i filmen og spilte den mest interessante karakteren for meg, bortsett fra Batman.

 

Har vanskelig for å tro at noen vil klare å mislike den filmen. Jeg håper på flere slike filmer, det hever den generelle standarden ganske så bra. Fornøyelig og bedre enn forventet :)

Lenke til kommentar

OH MY FUCKING GAWD!

Akkurat tilbake fra TDK.

 

Det var... LEGEN-waitforit-FUCKING-waitsomemore-DARY!

Så jævlig A-W-E-S-O-M-E! Du tror den når klimakset, men så bare TAR DEN HELT AV!

Råeste filmopplevelsen jeg noen gang har hatt!

 

Jeg bare... Har ikke ord.

Skuespillet... Spesialeffektene... De filmatiske effektene... Den subtile humoren. ALT!

Kan noen gi meg hukommelsestap så jeg kan oppleve å se den for første gang en gang til?

Lenke til kommentar
OH MY FUCKING GAWD!

Akkurat tilbake fra TDK.

 

Det var... LEGEN-waitforit-FUCKING-waitsomemore-DARY!

Så jævlig A-W-E-S-O-M-E! Du tror den når klimakset, men så bare TAR DEN HELT AV!

Råeste filmopplevelsen jeg noen gang har hatt!

 

Jeg bare... Har ikke ord.

Skuespillet... Spesialeffektene... De filmatiske effektene... Den subtile humoren. ALT!

Kan noen gi meg hukommelsestap så jeg kan oppleve å se den for første gang en gang til?

 

er så utrolig enig. Må være tidenes beste film. Denne holder seg på 1. i hvert fall et år til!

Lenke til kommentar
Under første halvdelen av filmen brøt det ut spontan applaus i salen to ganger. Under andre halvdel så var publikum så oppslukt at alle glemte det.

 

Det tror jeg er første gangen hvor jeg har sett en hel kinosal stappa med mennesker og hvor ingen sa et eneste jævla ord på 2 og en halv time. Jeg satt og måpa, så sikkelet rant ned på buksa. Glemte helt at jeg hadde godteri og brus. Stefaren min som ikke finnes interessert i tegneserie-greier ble med meg fordi han synes det var så teit for meg å gå alene og til og med han ble helt oppslukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...