Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Cage er en møkkamann som kun har ETT fjes. Han spiller den samme sturete rollen i ALLE filmene hans.

7690499[/snapback]

Dét kan jeg være enig i, men det fjeset passer nå bra til noen av rollene hans (Face/Off og WTC). Lord of War så jeg for et par dager siden, og jeg merker jeg begynner å gå litt lei typen.

7690595[/snapback]

 

Nettopp. Det er derfor han får så bred annerkjennelse. Og hva er galt med det? Man skal da få lov til å spille roller man virkelig kan. Men med en gang han begynner å bevege seg inn i roller i filmer som Wicker Man og Ghost Rider, da ser man at noe bare er helt feil. Han klarer bare ikke å gjøre en annen karakter enn den han ALLTID er. Jeg kan ikke si at en skuespiller som plukker ut alle filmene hvor han vil tjene inn mest gryn på det samme trynet han alltid har, er "Hans generasjons absolutt beste skuespiller".

 

Manx: Synes du virkelig Con Air var en bra film? Makan til bortkastet skuespillertalent, spør du meg. Rassfilm til de grader. En av de aller, aller dårligste filmene jeg har sett noen gang - og det er langt ifra bare Cage sin skyld.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Absolutt no offence, Hr. Jenssen, men nå er du langt ute på Atlanteren uten årer i en båt som synker raskere enn du får sagt "titanic". Cage er glitrende.

Lenke til kommentar
Absolutt no offence, Hr. Jenssen...

None taken.

 

...men nå er du langt ute på Atlanteren uten årer i en båt som synker raskere enn du får sagt "titanic". Cage er glitrende.

7691531[/snapback]

 

Jeg liker det her jeg. Langt vekk fra Nicky Cage.

 

EDIT: Lord of War syntes jeg dog var en god film. Cage var ikke mye annerledes enn han alltid er, men han passet greit nok i rollen. Kunne dog gjort seg LITT mer ulikelig da. Han er tross alt scum of the earth i den filmen. Man er på randen til å sympatisere med han sånn som han tolker rollen.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Enig at steinansiktet Cage er oppskrytt til de grader. Hvem er det vi husker fra actionsuksessen The Rock? Ikke Cage, men Ed Harris og Sean Connery. Hvem er det vi husker fra den middelmådige Con Air? Ikke Cage, men John Malcovich og Steve Buscemi. Hvem er det vi husker fra den ganske gode Face/Off? Det er John Travolta det.

 

Nicolas Cage er en kjedelig skuespiller som spiller i en rekke middelmådige, men likevel suksessrike filmer. Hvorfor han har blitt så populær forstår jeg ikke, men vi mennesker liker kanskje typer som kun kan spille med et ansiktsutrykk?

 

Jeg ler av Nicolas Cage. Ikke fordi han er spesielt dårlig, men fordi han er en middelmådighet som surfer på trygge filmer for å vinne populæritet.

Lenke til kommentar
Enig at steinansiktet Cage er oppskrytt til de grader. Hvem er det vi husker fra actionsuksessen The Rock? Ikke Cage, men Ed Harris og Sean Connery. Hvem er det vi husker fra den middelmådige Con Air? Ikke Cage, men John Malcovich og Steve Buscemi. Hvem er det vi husker fra den ganske gode Face/Off? Det er John Travolta det.

 

Nicolas Cage er en kjedelig skuespiller som spiller i en rekke middelmådige, men likevel suksessrike filmer. Hvorfor han har blitt så populær forstår jeg ikke, men vi mennesker liker kanskje typer som kun kan spille med et ansiktsutrykk?

 

Jeg ler av Nicolas Cage. Ikke fordi han er spesielt dårlig, men fordi han er en middelmådighet som surfer på trygge filmer for å vinne populæritet.

7691888[/snapback]

 

veldig veldig enig

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg husker Cage fra The Rock. Var både han og Connery som fikk meg til å flire. Elsker komentarene han har i The rock. Personlig mener jeg han er en fantastisk skuespiller. Ja, han spiller ganke likt i mange filmer, men jeg har ikke noe imot det, for han spiller så godt.. Stoneface eller not.

Lenke til kommentar

Bare en ting jeg vil skyte inn i denne noe tåpelige debatten; de absolutt fleste mennesker i denne verden har bare ett fjes. Alt annet er unormalt! Antall ansiktsuttrykk er noe helt annet.

 

EDIT: BTW, Hr. Jenssen, har du sett "Raising Arizona"?

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Manx: Synes du virkelig Con Air var en bra film?

7691512[/snapback]

 

Det er forskjell på bra film og underholdene film. Con Air faller inn i samme kategori som Armageddon...

 

En liten ting om DOA: Dead or Alive

 

LØP OG KJØP! :dribble:

 

Den faller også inn i samme kategori som de to over :yes:

 

Edit:

 

Oppfølgeren til Snakes on a Plane har kommet: Scorpions on a Plane :!:

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Con Air er forholdsvis grei underholdning dagen derpå. The Rock hadde ihvertfall litt stil og klasse, og kan skilte med å være en av de bedre rene actionfilmene der ute. Men det er ikke Cage's fortjeneste.

7692564[/snapback]

 

Nei det er Michael Bays fortjeneste, alle andre har en birolle...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nå har actionguruen Michael Bay lagd mye svakt også. Som søppelet Armageddon, kjedelige Bad Boys 2 og den patetiske krigsfilmen Pearl Harbor.

 

The Island overrasket positivt derimot.

7692600[/snapback]

 

Nå tror jeg du hisset på deg et par fans her...

Lenke til kommentar
Nå har actionguruen Michael Bay lagd mye svakt også. Som søppelet Armageddon, kjedelige Bad Boys 2 og den patetiske krigsfilmen Pearl Harbor.

 

The Island overrasket positivt derimot.

7692600[/snapback]

 

 

Jeg lar SteffyPants ta seg av Armageddon (Kjør på...)

 

Er du sikker på at du hadde puls når du så BB2, for kjedelig det er vel kanskje det siste jeg ville kalle den, en knall god actionfilm i Bay stil...

 

Krigsfilm delen av Pearl Harbor er konge, det er kjærlighets historien som ødlegger den filmen der...

Lenke til kommentar
Nå har actionguruen Michael Bay lagd mye svakt også. Som søppelet Armageddon, kjedelige Bad Boys 2 og den patetiske krigsfilmen Pearl Harbor.

 

The Island overrasket positivt derimot.

7692600[/snapback]

 

 

Jeg lar SteffyPants ta seg av Armageddon (Kjør på...)

 

Er du sikker på at du hadde puls når du så BB2, for kjedelig det er vel kanskje det siste jeg ville kalle den, en knall god actionfilm i Bay stil...

 

Krigsfilm delen av Pearl Harbor er konge, det er kjærlighets historien som ødlegger den filmen der...

7692631[/snapback]

 

etter the rock the BB2 den beste Bay filmen der ute syns nå jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...