magnusbe Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Elsker Nicolas Cage sin rolle i den. "Did I ever tell ya that this here snakeskin jacket represents a symbol of my individuality, and my belief in personal freedom?" Den replikken sit godt i minnet, men eg hugsar ikkje mykje anna av filmen. Må sjå den om att. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Er på utkikk etter filmer i samme sjanger som Fucking Åmål og Linas kvällsbok. Noen som har tips? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Er på utkikk etter filmer i samme sjanger som Fucking Åmål og Linas kvällsbok.Noen som har tips? Da anbefaler jeg "Lilja 4-Ever" stort, samme regissør som Fucking Åmål, men mye mye bedre. Endret 24. juli 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Eg støttar BadSmile sin idè. Typisk grei ungdomsfilm Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Så "Requiem For A Dream" i dag, fy faen for en (god) film. Spesielt slutten, fantastisk Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Altså, Fucking Åmål er ein "feel good"-film, Lilja4ever er ein "feel angry and sad"-film. Det er same regissør, men heilt ulike filmar. Tilsammans minner derimot meir om Fucking Åmål. Ghost World minner meg også litt om FÅ. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Nå tenker jeg på filmer der handlingen foregår utifra jenters perspektiv på å kommer i puberteten og slike ting. For dem som har sett Linas kvällsbok skjønner hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Så "Requiem For A Dream" i dag, fy faen for en (god) film. Spesielt slutten, fantastisk Helt enig! Fantastisk film.. Absolutt på min top 20 liste. Lenke til kommentar
edds Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Så "Requiem For A Dream" i dag, fy faen for en (god) film. Spesielt slutten, fantastisk Helt enig! Fantastisk film.. Absolutt på min top 20 liste. 2nd that. Men ikke en film man nyter, akkurat. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Den filmen er virkelig bra. Jeg må se den igjen snart, og da ikke i ræva nedlastet kvalitet. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Da var det endelig bekreftet: http://www.thelocal.de/13215/ Hadde bare flere vært like herpet... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Så "Requiem For A Dream" i dag, fy faen for en (god) film. Spesielt slutten, fantastisk Utrolig bra filmopplevelse det ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Så "Requiem For A Dream" i dag, fy faen for en (god) film. Spesielt slutten, fantastisk Døll film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Forståelig. Men totalt uenig. Slutten er utrolig intens og skapte et "Wow.." moment. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Døll film. And so are you. Jeg leste igjennom Empire sin liste over tidenes beste tegneseriehelter. Jeg forstår virkelig ikke at Superman kan ende opp på første plass. Han er jo en av de dølleste superheltene. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvordan er "Wild At Heart"? Har hatt den i hyllen en stund, har bare ikke giddet å se den. (sikket en 50 usette filmer)Dafoe som Bobby Peru er verdt å få med seg. Typisk Lynch-univers, hvis du liker slikt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Superman fortjener selvfølgelig førsteplassen. Selv Batman-filmene må låne fra hans filmunivers. Hvor "døll" han er avgjøres av personlige preferanser. Men man skal da heller ikke dømme det man ikke forstår, så da bør man vel prøve litt bedre for å finne forståelse først Synd Donner fikk fyken, det ødela mulighetene til en fantastisk filmserie. Får håpe WB ikke roter det til med Nolan nå og at Batman kan bli den første som har en trilogi verdt å nevne innen sjangeren (forutsatt at TDK virkelig er så bra). Edit: Bah, det var karakterer og ikke filmer. Hvem som er beste karakter er umulig å si. Jeg har en håndfull favoritter, Supermann er en av dem. Det beste med ham er at det er mer krevende å relatere seg til ham. Men han var først og mest original. Endret 24. juli 2008 av Dotten Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Amerikanerne er så forbanna kjedelige. zZz Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Må være ille når det kommer fra en nordmann Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå