Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. så Underworld: Evolution i kveld/natt.

Helt kurant vampyraction, men en del hakk dårligere enn originalen. Der hvor Underworld ikke tok helt av med CGI og fights, gjør Evolution det. Det er faktisk en del dybde (synes jeg) i originalen, men Evolution er fortsatt verdt å se pga. Kate Beckinsale. :)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle ha meg et lite Hannibal maraton i nærmeste fremtid, men er ikke helt sikker på hva den rette rekkefølgen er å se filmen i?

Hannibal Rising - Red Dragon - Silence of the Lambs - Hannibal?

Stemmer den eller?

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg en ting på Hancock?

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

Ingen klarte å skade dem hardt nok for å si det slik. Når de var sammen så kunne de dø, i motsetning til når de var atskilt og de tålte alt.

Jo, men Theron sier at de kan bli eldre også?

Lenke til kommentar

Så North by Northwest i går. Fantastisk film. En av Hitchcocks beste. Men det var en ting jeg lurte litt på:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvordan kunne Vandamm sine folk vite at Roger Thornhill var Kaplan, når Kaplan var en person som ikke eksisterte?
Lenke til kommentar
Så North by Northwest i går. Fantastisk film. En av Hitchcocks beste. Men det var en ting jeg lurte litt på:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvordan kunne Vandamm sine folk vite at Roger Thornhill var Kaplan, når Kaplan var en person som ikke eksisterte?

Han passet beskrivelsen.

Ellers har denne filmen noe av den mest irriterende filmmusikken noen sinne. Mute-knappen og undertekster anbefalles så absolutt å brukes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...