Olum Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Da varmet jeg opp til TDK med å se BB igjen. Jeg bare gleder meg mer og mer for hver time som går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Den var tøffere enn min Transformers robot! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Stilig ja, men hadde vært stiligere med et The Big Lebowski - teppe Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Maraton reviews av Batman Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Inspirert av en stumfilm kalt The Bat. Morsomt Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hmm.. så Underworld: Evolution i kveld/natt. Helt kurant vampyraction, men en del hakk dårligere enn originalen. Der hvor Underworld ikke tok helt av med CGI og fights, gjør Evolution det. Det er faktisk en del dybde (synes jeg) i originalen, men Evolution er fortsatt verdt å se pga. Kate Beckinsale. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg så akkurat TWBB og ble helt bergtatt av den. Se anmeldelse her. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Kom over til La Zona på MTV i går kveld når jeg surfet gjennom kanalene. Ut i fra traileren virker dette som en god film. Er det i så fall noen som har sett den og kan anbefale den? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Tenkte jeg skulle ha meg et lite Hannibal maraton i nærmeste fremtid, men er ikke helt sikker på hva den rette rekkefølgen er å se filmen i? Hannibal Rising - Red Dragon - Silence of the Lambs - Hannibal? Stemmer den eller? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Kan noen forklare meg en ting på Hancock? Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Ingen klarte å skade dem hardt nok for å si det slik. Når de var sammen så kunne de dø, i motsetning til når de var atskilt og de tålte alt. Jo, men Theron sier at de kan bli eldre også? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hurra! Fått bestilt 2 billetter til TDK 21.30 på fredag her i Skien! Merkelig at det bare var bestilt 15 før meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Håhåh. Hvor fant du den? Her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Da var det endelig bekreftet: http://www.thelocal.de/13215/ Endret 23. juli 2008 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Så North by Northwest i går. Fantastisk film. En av Hitchcocks beste. Men det var en ting jeg lurte litt på: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvordan kunne Vandamm sine folk vite at Roger Thornhill var Kaplan, når Kaplan var en person som ikke eksisterte? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Så North by Northwest i går. Fantastisk film. En av Hitchcocks beste. Men det var en ting jeg lurte litt på: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvordan kunne Vandamm sine folk vite at Roger Thornhill var Kaplan, når Kaplan var en person som ikke eksisterte? Han passet beskrivelsen. Ellers har denne filmen noe av den mest irriterende filmmusikken noen sinne. Mute-knappen og undertekster anbefalles så absolutt å brukes. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Er da ikke så irriterende filmmusikk. Tenkte ikke noe over det da jeg så filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå