Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han burde såfall ha en god grunn til å angripe dem, håper nå bare ikke det var alkoholen, vil ikke at det skal ødelegge en såppas god skuespiller. Selv om jeg ikke kan komme opp med en grunn som er god nok til å faktisk angripe sin mor og søster, håper nå inderlig dette ikke er sant.

Lenke til kommentar

Altså, hans mor og søster er først og fremst kvinner, _KVINNER_. Nå er jeg helt imot å slå damer, men det er ikke sikkert han deler min oppfatning. Kan hende det kokte over for han, kanskje de masa om å få penger, så tok han f.eks å dytta til en av dem mens han var på vei ut døra, og så whooppidifuckingdoo, han blir anmeldt for overgrep.

Men, hva enn det er, same shit, så lenge han rekker å lage Batman 3 før han muligens/eventuelt havner i fengsel, så er jeg fornøyd.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Jepp enig, det står vel ikke at han banket dem opp noe sted heller, så det kan bare ha vært at han "snappa" et lite sekund å dytta dem eller noe. Ukontrollert sinne er ikke så unormalt. Men om han faktisk banka dem opp så har jeg mista endel respekt for fyren, men han er jo fremdeles en strålende skuespiller :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har allerede nevnt at Diskusjon.no har sin egen TDK-tråd, og at man kan ta slikt prat der,men neida.

Greit Batman er kul,men fins grenser.

Er en stor fan av Superhelter selv,mens selv jeg blir litt smålei.

Lenke til kommentar

Det er slik at denne tråden er for alt mulig snakk om film. At det finnes en tråd fra før gjør ikke at det nektes å diskuteres her. Blir i pose og sekk. Veldig ekstremt nå som det er en film som er så gigantisk, men det går nok over. Drive å regulere vekk alt snakk om filmen her grunnet den andre tråden setter en litt uheldig presedens. Det blir fort mye som ikke blir lov å diskutere her da :)

Kom forresten over et artig Keaton-sitat, den gang han spilte Batman:

"This is what will happen. I'm gonna do four or five of these movies, and it's gonna become my career. I'll have to keep expanding the bat suit, because I get fatter every year. I'll be bankrupt. I'll have a couple lawsuits going. I'll be out opening shopping malls, going from appearance to appearance in a cheesy van. I'll kind of turn into the King, into this bloated Elvis, smoking and drinking a lot. I'll invent a little metal attachment, like a stool, for my hip, where kids can sit, because my back can't take their weight. I can hear myself already- 'Just climb right up there, li'l pardner. Is that yer mom over there? Heh-heh-heh. Go tell her ol' Batman would like to have a drink with her a little bit later."

Lo godt av siste linjen :wee:

Lenke til kommentar

Gridiron GAng har jeg sett, skulle vel nevnt noen av de jeg har sett. Hard ball er også en film som kan strekke seg inennfor denne kategorien, fordi menneskene i filmen vanligvis ikke greier å opppnå slike mål de setter, pga undertrykkelse eller hvor de er oppvokst. Det trenger heller ikke være sport i dem, f.eks sister act har samme tema.

Lenke til kommentar
Kan sikker komme på noen gode som ikke er sportsrelatert også etter hvert.

Independence Day :wee:

Legendarisk og cheesy tale om hvordan man må stå sammen alle som en mot de slemme aliens. Tror Barack Obama har gått Bill Pullman i lære.

Haha, ja. MEn ikke akkurat den type film jeg leter etter. Men om Barack vinner valget, blir det nok lagd en film om han om et par tiår

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...