Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tom Cruise hadde visst ikke noe til overs for flaggermusmannen, så han pussywhippa Katie til å fortelle at hun ikke kunne returnere til oppfølgere pga. "konflikt med den andre filmen hun holdt på å spille inn". Noe som er egentlig like greit, hun suger som skuespiller uansett.

Lenke til kommentar
Tom Cruise hadde visst ikke noe til overs for flaggermusmannen, så han pussywhippa Katie til å fortelle at hun ikke kunne returnere til oppfølgere pga. "konflikt med den andre filmen hun holdt på å spille inn". Noe som er egentlig like greit, hun suger som skuespiller uansett.

Du mener vel cockwhippa?

Lenke til kommentar

Etter å ha tatt en titt på 2001 A Space Odyssey igjen (som var et godt tips) gir jeg den en klar 10/10 og full pott.

 

Skjønte mye mer nå, et mesterverk dette altså. www.Kubrick2001.com var også nyttig. Filmen er bare helt fantastisk. Tror aldri noe slikt stort vil komme igjen.

 

Jeg tror man må se denne 2 ganger eller mer.

 

2001-spacesuit.jpg

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Jeg bruker 2001 når jeg skal sove :ermm: men hadde jeg satt meg ned med den en gang til hadde jeg sikkert syntes den var bedre etter jeg så på den hjemmesiden ja :)

 

Så Hancock idag, skjønner ikke at alle sier den er så dårlig, okei ikke noen superfilm men den leverer det den skal. En humor fylt actionkomedie. Kjedet meg aldri :)

En ting jeg stusset litt på var den Norwegian homo vitsen, fikk et intrykk av at hele salen ble fornermet :p Hva er det egentlig amerikanerne ser oss norske som? Så ikke noe spessielt norskt med den superhelten han viste fram :/

Lenke til kommentar

Er vel ikke mange som kan hevde det er den beste filmen noensinne? Man må vel være minst 40-50 for i det hele tatt hatt tid til å se nok filmer til å ha en oversikt. Jeg er ganske sikker på at jeg har sett flere filmer enn de fleste på min egen alder eller yngre, men har mye igjen å se før jeg føler jeg har nok "erfaring" til å leke guru. Noe jeg er glad for, blir nok litt deppa når jeg kommer til det punkt at det er få tidligere filmer å få med seg og stort sett kun fremtidige.

 

Mens vi er inne på Batman:

 

http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=195409

 

VG Nett) Skuespilleren Christian Bale skal være arrestert etter å ha blitt anmeldt av sin egen mor og søster.

 

Fyren gir jo litt dårlige vibber, om man skal være forhåndsdømmende. Sånn sett ikke så overraskende. Ganske ekstremt om nære familiemedlemmer virkelig har funnet det nødvendig å anmelde han. Men ligger nok mye ukjent bak dette her, om historien i det hele tatt stemmer.

Lenke til kommentar

Jaja, men det får så være, han leverer jo som skuespiller, det holder for meg.

 

Ta f.eks Michael Jackson, jeg driter i om han er pedofil eller ikke, det forandrer ikke mitt syn på at han er kongen av pop og en av de mest legendariske artister gjennom tidene.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Jeg bruker 2001 når jeg skal sove :ermm: men hadde jeg satt meg ned med den en gang til hadde jeg sikkert syntes den var bedre etter jeg så på den hjemmesiden ja :)

 

Så Hancock idag, skjønner ikke at alle sier den er så dårlig, okei ikke noen superfilm men den leverer det den skal. En humor fylt actionkomedie. Kjedet meg aldri :)

En ting jeg stusset litt på var den Norwegian homo vitsen, fikk et intrykk av at hele salen ble fornermet :p Hva er det egentlig amerikanerne ser oss norske som? Så ikke noe spessielt norskt med den superhelten han viste fram :/

Vi er blonde, høye og har blå øyne. Er nok derfor det er populært å kalle oss homo, dog er det vel ikke mange filmer/amerikanere som gjør det da. Synes det er gøy å høre snakk om Norge i utenlandske filmer uansett hva de sier :wee:

 

Hancock, grei film, men de hadde litt for høyt CGI budsjett og kunne godt droppet litt av dramaet. Slutten likte jeg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Var nok mentet på <Guden Thor,som er en superhelt i Marvel-verden.

Ikke oss nordmenn ellers.

 

Ikke at jeg har sett Hancock,så kan ta feil

Lenke til kommentar
En ting jeg stusset litt på var den Norwegian homo vitsen, fikk et intrykk av at hele salen ble fornermet :p Hva er det egentlig amerikanerne ser oss norske som? Så ikke noe spessielt norskt med den superhelten han viste fram :/

Så den å ikveld, i Tromsø da. Å vi nordlendinger bare lo enda høyere. Var vel Thor, som i han med hammeren :)

Lenke til kommentar
Hvilke dårlige vibber gir Bale? Har ikke sett så mye av han utenom filmene han har spilt i...

 

"Sløvhet" i blikket. Minner meg om slaskene jeg har opplevd i oppveksten. Ser litt bakfull ut. Men det er sikkert bare godt skuespill :wee:

 

Men det er jo umulig å si når det er snakk om et menneske man ikke har møtt. For alt jeg vet er Britney Spears en englejente. Noen ser ut som speidergutter, det kan nok ikke sies om Bale. Så da sier det seg selv at han er en som banker sin mor.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Om noen virkelig tar dette alvorlig så er jeg litt bekymret.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...