Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tok meg friheten til å redigere noen små skrivefeil, jeg. :)

7685712[/snapback]

 

Hva du personlig syntes om filmen endrer ikke det faktum at den er spesiell.

7686692[/snapback]

 

Men det er jo nettopp det som er poenget. Filmen er ikke spesiell i det hele tatt. Den inneholder den helt vanlige kjærlighetshistorien som Shakespeare og mange andre folk før ham igjen skrev for mange hundre år siden, og som finnes i omtrent halvparten av alle Hollywood-dramafilmer! To mennesker elsker hverandre så høyt at det er for godt til å være sant - så ender det med at de to ikke får hverandre. Putt dette på en svær båt som synker, så får du en av tidenes beste og mest "spesielle" filmer? Gimme a break.

Lenke til kommentar
Dette må være et av tidenes beste youtube klipp. Noen har tatt de beste scenene fra The Wicker Man remaken, og dette er
. Bjørnescenen er dødsbra.

7685821[/snapback]

 

Du fikk like stor respons på det klippet som jeg gjorde på siden foran :!:

 

Men det er jo hysterisk morsomt, også sitter man igjen med en litt små flau smak i munnen for at Cage har klart å lire seg igjennom det der...

Lenke til kommentar
Cage er en møkkamann som kun har ETT fjes. Han spiller den samme sturete rollen i ALLE filmene hans.

7690499[/snapback]

Dét kan jeg være enig i, men det fjeset passer nå bra til noen av rollene hans (Face/Off og WTC). Lord of War så jeg for et par dager siden, og jeg merker jeg begynner å gå litt lei typen.

Lenke til kommentar
"You guys are retarded!"

 

Filmen er herlig. En av de mest fornøyelige high-school filmene jeg har sett.

7689832[/snapback]

Hehe, ja er mannen med kommentarene Napoleon Dynamite

 

"Whatever i feel like I'm gonna do, gosh!"

"Can I borrow you guys's phone for a sec? Why? Because I don't feel good"

"A freakin 12-gauge, what do you think"?

"ahhh, Idiot!!"

"ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh"

klæsk; "What the heck are you doing?"

 

Priceless! :lol:

Lenke til kommentar

Ikke akkurat film gjerne, men jeg sitter å spiller Eagles - Hell Freezes Over (1994) ( http://imdb.com/title/tt0123815 ) DVDen jeg fikk til jul. Satan så herlig DTS sporet er! Har hatt cden i mange år, men lyden der er jo patetisk i forhold til DVD'en. :)

Denne burde alle ha eller i det minste høre enten man er fan eller ei.

 

Er jo en kjentsak at denne DVDen brukes til å vise frem hjemmekinoanlegg i hifi-butikker, og man skjønner godt hvorfor.

 

Har Eagles - Farewell Tour Part 1 ( http://imdb.com/title/tt0476452 ) og her som jeg skal se. Fra konsert i 2004.

Endret av eternal
Lenke til kommentar
Hva er dette for en film? Så helt latterlig ut.

7690356[/snapback]

Manx: Cage er en møkkamann som kun har ETT fjes. Han spiller den samme sturete rollen i ALLE filmene hans.

7690499[/snapback]

 

Samme med Jason Statham (og ørten andre i Hollywood) men jeg koser meg ikke noe mindre av den grunn.

 

Mannen er med i en del av mine favoritt filmer til dags dato Raising Arizona, The Rock og Face/Off, pluss en del andre underholdene filmer som Windtalkers, Con Air, National Treasur, Lord of War, Matchstick Men, Snake Eyes og for ikke og glemme den beste rollen hans til dags dato i Leaving Las Vegas. Så han kan fly rundt å si "Oh no, not the bees!" resten av karrieren sin for min del :)

Lenke til kommentar
Du glemte den beste, Wild at Heart.

7690768[/snapback]

 

 

Med vilje, har aldri likt filmen. Men det er godt over 10 år siden jeg så den så det kan godt hende at den er bedre hvis jeg så den igjen nå for å si det sånn, men jeg tviler siden jeg ikke er en stor fan av David Lynch heller :)

Lenke til kommentar
Det som er enda mer artig enn "dialogen" er jo at han flyr jo rundt å slår ned alt og alle som han møter :!:

 

Nå lurer jeg på om jeg skal fyre i gang DOA :dribble:

7690227[/snapback]

Nesten litt skuffet over at du fortsatt er på forumet. Snakkes om halvannen time Manx! :mad:

7691187[/snapback]

 

Måtte bare hive i meg litt middag først. Så nå skal jeg bare finne meg en smekke og rulle film :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...