Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

[Rec] har en del jumpy scener ja, av og til så er du litt forberedt på at de kommer, men likevel skvetter man som faen, det gjorde hvertfall jeg.

 

Denne filmen er, unnskyld språket: helt for jævlig skummel, imho. :)

 

Men om jeg ville rangert mine 4 valg av skrekkfilmer så ville det sett slik ut:

 

1. Night of the Living Dead (1968)

2. [Rec] (2007)

3. The Exorcist (1973)

4. Dawn of the Dead (2004)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaringer med tidligere blockbusters som kravler seg med en gang opp til en første plass på imdb for å så hente seg raskt inn igjen til sin fortjente plass etter proffe ufrelste seere har stemt ? helt villt at The dark knight er på første plass der :dribble:

Lenke til kommentar
Meninga er at hadde ikke han dødd under innspillinga, hadde ikke filmen blitt hypet halvparten så mye som den er blitt.

Los pastand. Se filmen forst, sa vil du se at prestasjonen hans holder i lange baner. Det er blitt sa mye hype fordi filmen er utrolig bra, historien er knallgod, studioet innsa tidlig at dette var en film de kunne tjene millioner pa og fordi Ledger spiller bedre enn Nicholsen - noe mange tenkte var umulig.

 

Dette er, sammen med James Dean, et tilfelle hvor doden hadde ingenting a si - det er snakk om pur talent.

Lenke til kommentar

Man kan på en måte sammenligne det slik, sett at Ledger sin siste rolle var i filmen som åpnet sammen med TDK nå, Mamma Mia, tror du da virkelig at DEN filmen ville ha vært såpass hypet pga. hans død? Jeg tror ikke det egentlig, har noe med at folk som Nolan brødrene, Bale, Caine, Oldman, Freeman, Zimmer, Howard + Batman/Joker konseptet å gjøre. Det er der all hypen ligger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...