Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen tips til en visuelt engasjerende film, gjerne litt mystisk. Dette ble ganske diffust egentlig :p Men noen filmer ala Sunshine, 2001, Minority Report, The Matrix osv.

 

Kjenner jeg bare er litt sær i filmsmaken i dag, er en spesiell film jeg er på jakt etter, men vet ikke hvilken.

Lenke til kommentar
Har du sett "The Fountain"?. Burde passe perfekt!

 

Akkurat sånn type film jeg ser etter :) Men har jo sett den flere ganger, men noe liknende hadde vært perfekt. Tenkt litt på Abyss eller Gattaca, bra filmer? Bare å komme med flere forslag.

 

 

The Abyss er å annbefale hvis du ikke har sett den, du kan jo begynne med den vanlige versjonen på ca. 130 minutter og hvis den falt i smak så kan du jo hive deg på SE utgaven på ca. 170 minutter :)

 

Begynner å bli en stund siden jeg så den, men mener å huske at SE utgaven er den beste...

Lenke til kommentar

Damn. Klarte ikke sette fingeren på sjangeren jeg ville putte på i kveld, men fant det ut nå: Katastrofefilm! Elsker katastrofefilmer. Ikke sett War Of The Worlds på en stund(den nye altså), så får vel putte på den igjen, husker jeg litke den godt.

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...