Mastema Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Hmm... Litt sørgelig at eneste forholdet jeg har til Batman er Batman & Robin. Må få gjort noe med det snart. Batman Year One er et bra sted å starte Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Hmm... Litt sørgelig at eneste forholdet jeg har til Batman er Batman & Robin. Må få gjort noe med det snart. Damn! Begynn med Batman, så kan du bli blåst bort at Batman Begins etterpå. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Han har hvertfall mye å glede seg til, det er hvertfall sikkert, er et must vil jeg påstå å se BB før du går i gang med TDK. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Han har hvertfall mye å glede seg til, det er hvertfall sikkert Og en del som han kan grue seg til. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Se også Gotham Knight, den var utrolig bra. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Kjøpte Legacy boksen så så jeg Batman, Batman Returns, Batman Forever Orker ikke se Batman & Robin sett den mange ganger :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Se også Gotham Knight, den var utrolig bra. Visst du mener animasjonsfilmen så er jeg enig med deg Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Se også Gotham Knight, den var utrolig bra. Visst du mener animasjonsfilmen så er jeg enig med deg That's correct Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Men allverden til skuespiller er han derimot ikke. Må si meg enig med det. Liker karen, men må innrømme at det skorter endel på skuespillerprestasjonene. Veldig ensformig det jeg har sett av han så langt. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Noen som har noen tips til en visuelt engasjerende film, gjerne litt mystisk. Dette ble ganske diffust egentlig Men noen filmer ala Sunshine, 2001, Minority Report, The Matrix osv. Kjenner jeg bare er litt sær i filmsmaken i dag, er en spesiell film jeg er på jakt etter, men vet ikke hvilken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Ser 2001 - A Space Odyssey nå, lenge siden sist nå så dette blir bra Endret 19. juli 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Har du sett "The Fountain"?. Burde passe perfekt! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Har du sett "The Fountain"?. Burde passe perfekt! Akkurat sånn type film jeg ser etter Men har jo sett den flere ganger, men noe liknende hadde vært perfekt. Tenkt litt på Abyss eller Gattaca, bra filmer? Bare å komme med flere forslag. Endret 19. juli 2008 av Dimitrij Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Har du sett "The Fountain"?. Burde passe perfekt! Akkurat sånn type film jeg ser etter Men har jo sett den flere ganger, men noe liknende hadde vært perfekt. Tenkt litt på Abyss eller Gattaca, bra filmer? Bare å komme med flere forslag. The Abyss er å annbefale hvis du ikke har sett den, du kan jo begynne med den vanlige versjonen på ca. 130 minutter og hvis den falt i smak så kan du jo hive deg på SE utgaven på ca. 170 minutter Begynner å bli en stund siden jeg så den, men mener å huske at SE utgaven er den beste... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Noen som har sett Baise Moi ? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Vurderer å utnytte DeepDiscounts 2 for 1 Criterion-salg, men er det ikke sånn at alle Criterionene er sone1? Har hørt mye snakk om det, men jeg har allerede én Criterion som fungerer fint på sone2-spilleren min. Noen som har noen greie på opplegget? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Noen som har sett Baise Moi ? Haha, nei, men det er en av de typiske "se-på-i-videohyllen-men-aldri-kjøpe"-filmene. Mest fordi Baise Moi betyr fuck me. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Så den på Showtime her forleden dag, tenkte jeg skulle se den Fuck Me ja, merkelig filmtittel, hehe Lenke til kommentar
edds Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Hmm, den skal vist være ganske bra. Har fått den anbefalt flere ganger ihvertfall, men har aldri fått sett den. =/ Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Damn. Klarte ikke sette fingeren på sjangeren jeg ville putte på i kveld, men fant det ut nå: Katastrofefilm! Elsker katastrofefilmer. Ikke sett War Of The Worlds på en stund(den nye altså), så får vel putte på den igjen, husker jeg litke den godt. Endret 19. juli 2008 av Dimitrij Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå