Flabba Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 så spiderman 3 føst i går. Den var flott synes jeg, men jeg elsker alle de manndigeskuespillerne så kanskje derfor, men ja. Alle som sa den sugde. pft. flott film. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Death Proof & Planet Terror er de verdt å se? Jepp, har du Grindhouse versjonen ? Nei, vurderer å bestille den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Den *sugde* ikke,tror ikke mange påstår det,men den var svakere en de to første. Ble for mye razzle dazzle og for lite story Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Den *sugde* ikke,tror ikke mange påstår det,men den var svakere en de to første.Ble for mye razzle dazzle og for lite story jeg ELSKER Topher Grace over alt på jord kanskje derfor jeg likte den så mye:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Da er du sær Topher Grace gjør en god rolle i filmen Ocean`S Twelve da:) Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Da er du sær Topher Grace gjør en god rolle i filmen Ocean`S Twelve da:) Topher Grace er drit heit! + søt i alle roller han har. derfor liker jeg han. satt å laga sånn "mmmmhiiiiiw" lyder hver gang han kom på sjermen:P Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Men allverden til skuespiller er han derimot ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Han gjør nu bortimot de samma rollen om og om igjen. Så masse Eric Forman i han tolkning av Eddie Brock. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Death Proof & Planet Terror er de verdt å se? Jepp, har du Grindhouse versjonen ? Nei, vurderer å bestille den. Go for it, er gode filmer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Ladder nå opp til TDK, ser Batman and Robin nå. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Ladder nå opp til TDK, ser Batman and Robin nå. Lader opp til TDK med Batman and Robin? Jaja.. kan vel se noen fordeler ved det.. filmen er rett og slett latterlig og dermed blir det vel en ganske så stor opplevelse å se The Dark Knight etter å ha nytt et virkelig makkverk Endret 19. juli 2008 av Mavado Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Ladder nå opp til TDK, ser Batman and Robin nå. Lader opp til TDK med Batman and Robin? Jaja.. kan vel se noen fordeler ved det.. filmen er rett og slett latterlig og dermed blir det vel en ganske så stor opplevelse å se The Dark Knight etter å ha nytt et virkelig makkverk Ikke på den måten, men for å få Batman-følelsen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Akuratt sett ferdig The Pursuit Of Happyness noe som jeg synes var en helt fantastisk god film! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Akuratt sett ferdig The Pursuit Of Happyness noe som jeg synes var en helt fantastisk god film! Agreeeed!! En så god følelse etter å ha sett en film er det lenge siden jeg har hatt. Genial film, rett og slett! Lett 9/10 fra meg. Btw, for dem så ikke visste det så er det sønnen til Will Smith som spiller sønnen også. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Akuratt sett ferdig The Pursuit Of Happyness noe som jeg synes var en helt fantastisk god film! Agreeeed!! En så god følelse etter å ha sett en film er det lenge siden jeg har hatt. Genial film, rett og slett! Lett 9/10 fra meg. Btw, for dem så ikke visste det så er det sønnen til Will Smith som spiller sønnen også. Enig Edit: så akuratt du CCola bestilte den på play.com også Endret 19. juli 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Edit: så akuratt du CCola bestilte den på play.com også Hehe, måtte bare Begynner å bli enn stund siden jeg har sett den nå. Faktisk ikke siden den gikk på kino! Perfekt film å dra frem på dager man er triste, og tror alle båter har forlatt èn Happiness is hope. Hope is happiness. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Får ikke batman-følelse av Batman og Robin filmen vel :S Tror du metnte spy-følelse ja Skal ta et aldri så lite Batman-maraton ut i uka jeg(minus batman og robin) Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Ja resten av alle batman-filmene er milevis bedre enn B&R, til og med Batman Forever er ikke helt håpløs. Vet ikke helt hva som skjedde mellom de to filmene. Sitter bare og venter på at det kommer ut billetter til en nattvisning av TDK i Trondheim nå Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Får ikke batman-følelse av Batman og Robin filmen vel :STror du metnte spy-følelse ja Spørs hva slags Batman følelse man vil få. Man får vel utvilsomt Batman anno 1960 følelsen av Batman & Robin. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Hmm... Litt sørgelig at eneste forholdet jeg har til Batman er Batman & Robin. Må få gjort noe med det snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå