Dotten Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 TDK med 9.7 på imdb etter 5000 folk. Joda..... Det hadde eid alt og litt til om den tok førsteplassen. Kommer aldri til å skje, men det hadde vært smått deilig. Men TDK har en fanbase som er helt ekstrem, det er Tarantino x10. Så den er nok ganske "front-loaded". Er helt håpløst å være på enkelte nettfora spesialisert på denne sjangeren når det kommer nyheter om TDK og fanboysene kommer strømmende til. TDK blir tema i alt av tråder. "Ohh, kul nye Watchmen trailer!" TDK-fanboy: "den er ikke bedre enn TDK sin". "Håper Superman får ny kappe i oppfølgeren" TDK-Fanboy: "Blir uansett ikke bedre enn Batmans i TDK". "Undertøyet til Megan Fox ser bra ut" TDK-Fanboy: "Er ikke bedre enn undertøyet til Bruce Wayne i TDK". Det vil ingen ende ta. Nesten som om jeg frykter hele internett vil knele til tider Regner med jeg kommer til å se denne her på kino mer enn en gang. Gleder meg at den er over to og en halv time lang, kommer i hvert fall ikke til å føles forhastet. Gleder meg også over Hellboy II sin suksess, gode omtaler og god feedback fra tilskuere. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Har nettopp sett Prologue til TDK i Blu-ray kvalitet, helt fantastisk, stemmen til Ledger er bare helt sinnsyk kul. Har også hørt gjennom hele soundtracket nå, Zimmer og Howard har atter en gang levert. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Spot on, du har det der. My thoughts exactly. Endret 18. juli 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Og for dere som ikke har sett prologue`n til The Dark Knight kan dere se den HER Bare elsker når Heath sier denne setningen: I believe whatever doesn’t kill you simply makes you… stranger Endret 18. juli 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Hm. Jeg så No country for old Men igår. Tanker om slutten? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tenker det er bare en bekreftelse på at Good ikke "slår" Evil bestandig. Og at seeren skal få samme følelse av håpløshet som TLJ snakker om helt på slutten, at samfunnet går for fort fremover for gamle politimenn og "de gode". Egentlig forfriskende at Lewellin døde. Han var jo i overkant grådig, og prøvde å bruke kona for å redde seg selv. Men selvsagt tenkte jeg "HØ?" når credits plutselig rulla over skjermen. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Mange som har sett Doomsday her? Egentlig ganske knall film når jeg så den på kino, men eneste jeg reagerte på var den frenetiske klippinga under slossescenene. Virker som Andrew MacRitchie(eller Marshall, som også klipper) elsker å kutte opp scenene i millisekunder for så å putte alt sammen til en smørje. Ble litt slitsomt i lengden. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Ahh.. Hver gang jeg ser Road To Perdition liker jeg den bedre og bedre! Sluttscenen er genial! Så den faktisk å går kveld, en bra film ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Mange som har sett Doomsday her? Egentlig ganske knall film når jeg så den på kino, men eneste jeg reagerte på var den frenetiske klippinga under slossescenene. Virker som Andrew MacRitchie(eller Marshall, som også klipper) elsker å kutte opp scenene i millisekunder for så å putte alt sammen til en smørje. Ble litt slitsomt i lengden. Jepp, så den idag og jeg må si meg enig. Jeg reagerte også på all den klippingen, spesielt når (les spoiler) Den ene "army" bilen veltet, skulle jo ha med alle mulige vinkler og alt skulle skje på 3 sekunder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Da har jeg (endelig) vært på kino og sett Indiana Jones-filmen Den startet bra,Elvis på soundtracket ekke dumt. Som de fleste vet er det noen år siden forgje Indiana Jones film,som gjør det perfekt at dennne filmen utarter seg så mange år etter akkurat Indiana Jones The Last Crusade. Genialt- Det hele foregår etter Hitler,nazi og alt det der tullet,nå er det russerne og kald krig som gjelder. 1950-tallet altså. Henry Jones Jr har selvfølgelig blitt eldre,ikke mye visere og var svært så flink under kirgen. Masse bling-bling fikk han Selve filmen er bra. Jeg likte den, og er vel en av de få *børste støv av* oppfølgerne som er på markedet. Den er bedre enn Die Soft 4,Dødelig våpen 4 ja vil snike den foran Supermann returns også jeg(easy now Dotten) Men når jeg tenker meg om så er ikke SR en oppfølger,mer en remake så la gå. Men Denne filmen holdet faktisk TRO til sine forgjengere! Sjelden vare spør du meg.(Terminator 3 ) Gliste bredt da Henry Jones sr og Jr rollene ble byttet om når Statuen av Marcus ble øddelagt. Så for mer Sean Connery smile også Solid skuespill,kule slemme russere,typisk-Indiana action,boobytraps,effekter og JOhn Williams er bare god. Slutten var way way WAAAAY over the top da Aliens? Really? Som trekker ned fra en 8`er til karakter 7\10 Shia fikk ikke hatten enda nei! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Skal sjå film i kveld, står mellom i am sam, Minorty Report, Bad Company og Vanilla Sky. Nå har dere en ypperlig sjangse til å bestemme hvilken film jeg skal se i kveld. Kven av dei er best? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Ingen, helt forskjelige tema og sjanger,så det blir vanskelig å påstå kven som er best. Som film totalt er I am sam best(synes jeg) Bad Company var drålig(Selv Peter skuffet) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Skal sjå film i kveld, står mellom i am sam, Minorty Report, Bad Company og Vanilla Sky. Nå har dere en ypperlig sjangse til å bestemme hvilken film jeg skal se i kveld. Kven av dei er best? I Am Sam, Minority Report og Vanilla Sky er vanligvis sett på som omtrent like gode. Så det kommer ann på hva slags type film du vil se. Bad Company derimot er søppel. Selv hadde jeg gått for Minority Report. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Minority Report er den eneste jeg kan uttale meg om, men den er jo uansett severdig. Så Vanilla Sky da jeg var 13, vet ikke om inntrykket jeg har av den stemmer overens med om jeg skulle sett den i dag. Syntes den var grei nok dengang, i alle fall. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Vanilla Sky er den filmen som har gjort størst inntrykk på meg ut av de tre, men skal du ha litt fin action så er Minority Report et meget godt valg. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Da går jeg for Minority Report, takker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Har den liggende jeg også,så vurderer å se den Vis ikke tv-boksen viser noe mer interesant. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 En ting: På TDK-siden på IMDB står det at den nå har 9.6(!), mens i toplisten står det 9.1, blir den justert på en måte til listen? Den ligger hele 0.5 foran gudfaren, selv om det nok kommer til å synke litt etterhvert som stemmene stiger, men det er fortsatt over 7k som har stemt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Top 250 bruker en annen utregningsformel enn det filmenes unike sider bruker. Den bruker også bare stemmene til regelmessige stemmere. Endret 18. juli 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Moff Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Nå har jeg hørt alle mulige datoer om The dark knight !!! Blir GAAAAL . Kan noen bekrefte at det er 25 JULI D: D: Syykt bra at den nå ligger på tredje på imdb. Heftig kinosommer ^^ For en orgasmisk hardcore prolog på The dark Knight Blir spennende å se hvordan scarecrow blir flettet inn !! Endret 18. juli 2008 av Moff Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Det er 22. juli den har premiere. Hvis det var det du lurte på da. EDIT: Litt mer research på området fant ut at den hadde premiere 25. Har alltid trodd den hadde premiere 22. jeg. Endret 18. juli 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå