athorb Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Det er en populær teori ja, og jeg støtter meg til den selv. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Et nytt Blade Runner spørsmål... Gikk Roy ut på dato (rett etter han hjalp Deckard opp)? Hvorfor hjalp han Deckard opp? Hva var poenget med spikeren i hånden? Hm, ser ut som om jeg må se filmen om igjen... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) znip I følge denne oversikten er det ikke THX-lyd på MB? MB 1/2/3 er identiske når det gjelder lyd/plass (ca) og bilde og nei det er ikke THX i MB. Utstyrsliste finner du her, for Konsertpaléet og Magnus Barfot. Personlig så synes jeg filmopplevelsen er bedre i MB 1-3 enn i KP1, da uten THX. Ran varer i 2t 40 min og Sanjuro varer i 1t 35min, da blir det Sanjuro i natt. Endret 18. juli 2008 av Xtra Lenke til kommentar
edds Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Trailer til filmadapsjonen av tidenes tegneserieroman, Watchmen (2009): http://tinyurl.com/5vx6qe Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Personlig så synes jeg filmopplevelsen er bedre i MB 1-3 enn i KP1, da uten THX. Ran varer i 2t 40 min og Sanjuro varer i 1t 35min, da blir det Sanjuro i natt. Men KP4 er fremdeles best. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Et nytt Blade Runner spørsmål... Hva var poenget med spikeren i hånden? Hm, ser ut som om jeg må se filmen om igjen... Det med spikeren i hånden var vel fordi han begynte å kjenne i hånda at han skulle til å dø (synes jeg husker han holdt hånda si mens den ristet litt). Kanskje det var et desperat forsøk på å sinke prosessen ... eller for å bevise for seg selv at han fortsatt levde. Endret 18. juli 2008 av -Mr.T- Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Terminator Salvation teaser er oppe, den finner dere her. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Personlig så synes jeg filmopplevelsen er bedre i MB 1-3 enn i KP1, da uten THX. Ran varer i 2t 40 min og Sanjuro varer i 1t 35min, da blir det Sanjuro i natt. Men KP4 er fremdeles best. Var det ironisk ment? Ifølge utstyrslisten er maks bildebredde 3,5 meter og den har ikke 7-kanals lyd engang.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 TDK med 9.7 på imdb etter 5000 folk. Joda..... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Terminator Salvation teaser er oppe, den finner dere her. Det ser greit ut, men jeg er fremdeles fryktelig skeptisk til McG som regissør for å si det pent. CA:FT () var jo ikke noe stor film opplevelse... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 TDK med 9.7 på imdb etter 5000 folk. Joda..... Vel det er som forventet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 "Så, hvorfor fortjener akkurat du rollen?" "Jeg lider av FIRE livstruende sykdommer." "DONE!" Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Lurer på om noen i det hele tatt tør å kritisere Ledger objektivt.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Så langt jeg har sett av anmeldelser har folk som har gitt dårlig karakter, vært ufornøyd med det meste, men ikke Ledger sin rolle. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 TDK med 9.7 på imdb etter 5000 folk. Joda..... Vel det er som forventet. Tviler ikke på at den blir værende høyt på top250, men blant top25 tror jeg blir optimistisk. Nolan er derimot en som virkelig kan utfordre top25 i fremtiden. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Når den går inn på 4. er den relativt sikra. Jeg gleder meg jeg. Premieren nærmer seg... Varma opp med Tim Burton's Batman i går, og selv om den er underholdene er det som er gjort for dumt. Satser på at Christopher Nolan gjør det bedre. Endret 18. juli 2008 av :--{D Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Ahh.. Hver gang jeg ser Road To Perdition liker jeg den bedre og bedre! Sluttscenen er genial! Gleder meg sååå til TDK!! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Lurer på om noen i det hele tatt tør å kritisere Ledger objektivt.. Den som klarer å være objektiv når det kommer til smak og behag skal få iskrem av meg (hvis man liker denslags, så klart). Men jeg forstår jo hva du egentlig mener, at man blir farget av den viten om at Ledger døde delvis på grunn av filminnspillingen. Siden ingen lever i en boble blir dette umulig å vite, såfremt en anmelder uten kunnskapen om Ledgers bortgang ikke kommer med sin dyrbare mening, da. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Litt Deer Hunter over det hele. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) ------slettetttt- Endret 18. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå