Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
znip

I følge denne oversikten er det ikke THX-lyd på MB?

 

MB 1/2/3 er identiske når det gjelder lyd/plass (ca) og bilde og nei det er ikke THX i MB.

 

Utstyrsliste finner du her, for Konsertpaléet og Magnus Barfot.

 

Personlig så synes jeg filmopplevelsen er bedre i MB 1-3 enn i KP1, da uten THX.

 

Ran varer i 2t 40 min og Sanjuro varer i 1t 35min, da blir det Sanjuro i natt.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Et nytt Blade Runner spørsmål...

 

Hva var poenget med spikeren i hånden?

 

Hm, ser ut som om jeg må se filmen om igjen...

 

 

 

Det med spikeren i hånden var vel fordi han begynte å kjenne i hånda at han skulle til å dø (synes jeg husker han holdt hånda si mens den ristet litt). Kanskje det var et desperat forsøk på å sinke prosessen ... eller for å bevise for seg selv at han fortsatt levde.

 

 

Endret av -Mr.T-
Lenke til kommentar
Personlig så synes jeg filmopplevelsen er bedre i MB 1-3 enn i KP1, da uten THX.

 

Ran varer i 2t 40 min og Sanjuro varer i 1t 35min, da blir det Sanjuro i natt.

Men KP4 er fremdeles best.

 

Var det ironisk ment? Ifølge utstyrslisten er maks bildebredde 3,5 meter og den har ikke 7-kanals lyd engang.. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Når den går inn på 4. er den relativt sikra.

 

Jeg gleder meg jeg. :) Premieren nærmer seg... Varma opp med Tim Burton's Batman i går, og selv om den er underholdene er det som er gjort for dumt. Satser på at Christopher Nolan gjør det bedre. :)

Endret av :--{D
Lenke til kommentar
Lurer på om noen i det hele tatt tør å kritisere Ledger objektivt..

Den som klarer å være objektiv når det kommer til smak og behag skal få iskrem av meg (hvis man liker denslags, så klart). Men jeg forstår jo hva du egentlig mener, at man blir farget av den viten om at Ledger døde delvis på grunn av filminnspillingen. Siden ingen lever i en boble blir dette umulig å vite, såfremt en anmelder uten kunnskapen om Ledgers bortgang ikke kommer med sin dyrbare mening, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...