Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Visst jeg ikke husker helt feil så er dødseenglene en effekt av dopet eller "Painkillers" i spillet. F.eks når han går på blodstien. Jeg håper de ikke er med i selve filmen, men bare i hallusinasjon når Max bruker "Painkillers". Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Vel de kan jo selvsagt ikke være "for real" i filmen, med mindre de har tenkt å fakke det helt til. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Er vel ikke painkillers som får han til å hallusinere. Det er giften (Valkyrie) han får i seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Er vel ikke painkillers som får han til å hallusinere. Det er giften (Valkyrie) han får i seg. Beklager, my bad, mente Valkyrie. Syns heller Rena Sofer fra Heroes skal få spille Mona Sax (se bilde). Endret 16. juli 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
athorb Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Hun har det perfekte utseendet i alle fall. Lurer på hva som motiverte dem til å bruke Mila Kunis egentlig. Ikke ligner hun på Sax, ikke er hun mye til skuespiller. Ikke er hun en overeksponert up-and-coming skuespillerinne og heller ingen enorm stjerne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Hun er pen,ser sexy ut i latex. Eneste jeg kan komme på. Hun var forferdelig som hovedrolleinaver i American Psyco 2 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Ei hot dame alle kjenner igjen fra tv, som i tillegg sikkert er rasende billig i lønn fordi hun vil slå igjennom i filmbransjen. Er vel ikke så rart det? Den gjennomsnittlige Max Payne-kinogjenger bryr seg vel ca. midt på ryggen om godt skuespill så lenge de harry kommentarene og kroppsflashinga sitter løst. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Problemet er at Mila Kunis ikke virker som en ordentlig femme fatale. Hun er rett og slett for ung. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Så Zodiac i dag å ble positivt overasska. Alle sier den er så dårlig, men neida.! så den skal ses igjen i morgen =D Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Problemet er at Mila Kunis ikke virker som en ordentlig femme fatale. Hun er rett og slett for ung. Stemmen avslører henne. Ikke akkurat Glenn Close. Endret 17. juli 2008 av Jan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg så Kids i natt. Må si det var et gledelig gjensyn. Husker første gang jeg så den. Fikk feil film i coveret, for å si det sånn. Var liten, skulle låne en annen film, The Kids eller noe, husker ikke mye fra den filmen annet enn at det handla om noen unger og en baseball med Babe "The Great Bambino" Ruths autograf på, uansett, filmen jeg fikk var Larry Clarks Kids. Slik en herlig film. Så den mange ganger i løpet av den natta. Ha ha. Flott gjensyn i natt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Claire Forlani ville vært mitt førstevalg.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg er da mer skeptisk til Wahlberg, litt for glatt til å spille Max Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg driter i hvordan de respektive skuespillerne ser ut. Det eneste som betyr noe er hvordan de tolker og gjennomfører rollene sine. Wahlberg er bunnsolid! Jeg jubler for at de valgte skuespilleren Wahlberg foran Max Payne-lookaliken Johnny Knoxville. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg driter i hvordan de respektive skuespillerne ser ut. Det eneste som betyr noe er hvordan de tolker og gjennomfører rollene sine. Wahlberg er bunnsolid! Jeg jubler for at de valgte skuespilleren Wahlberg foran Max Payne-lookaliken Johnny Knoxville. jeg må si meg enig i det. wahlberg er en stabil og god skuespiller. jeg ser virkelig mark for meg som max payne. angående mark, så akkurat boogie nights, hehe. klassiker. Jeg driter i hvordan de respektive skuespillerne ser ut. Det eneste som betyr noe er hvordan de tolker og gjennomfører rollene sine. Wahlberg er bunnsolid! Jeg jubler for at de valgte skuespilleren Wahlberg foran Max Payne-lookaliken Johnny Knoxville. jeg må si meg enig i det. wahlberg er en stabil og god skuespiller. jeg ser virkelig mark for meg som max payne. angående mark, så akkurat boogie nights, hehe. klassiker. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Håper de klarer å få frem mye av den samme syke stemningen som er i spillet Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) De må prøve å få en fin balanse mellom action, psykologisk thriller og drama + litt svart humor. Endret 17. juli 2008 av Erasus Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg for min del håper det blir en lavmælt thriller med sporadiske innslag av action. Jeg synes aldri det var actionaspektet som var det interessante med Max Payne, men snarere det psykologiske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Hadde vært kult om de hadde fått med cutscenes fra spillene (Se video) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Må innrømme at Max Payne ser meget lovende ut. Fantastisk spill og om filmen er halvparten så bra så blir det home run for min egen del. Ingenting slår opplevelsen av å faktisk være Max Payne, men dette her ser nå i hvert fall ut som noe som prøver å være litt tro mot kildematerialet. Men grunnet nevnte faktor så er det jo utrolig utfordrende å adaptere spill i forhold til andre medier. I spill er man karakteren, dette aspektet forsvinner helt når man blir omgjort til en passiv skuespiller. Så jeg er litt skeptisk til at filmuniverset vil klare å gjøre adapsjon like suksessfult som adaptering av bøker, teater og tegneserieblader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå