Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Visst jeg ikke husker helt feil så er dødseenglene en effekt av dopet eller "Painkillers" i spillet. F.eks når han går på blodstien.

Jeg håper de ikke er med i selve filmen, men bare i hallusinasjon når Max bruker "Painkillers".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Er vel ikke painkillers som får han til å hallusinere. Det er giften (Valkyrie) han får i seg.

Beklager, my bad, mente Valkyrie.

Syns heller Rena Sofer fra Heroes skal få spille Mona Sax (se bilde).

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Ei hot dame alle kjenner igjen fra tv, som i tillegg sikkert er rasende billig i lønn fordi hun vil slå igjennom i filmbransjen. Er vel ikke så rart det?

Den gjennomsnittlige Max Payne-kinogjenger bryr seg vel ca. midt på ryggen om godt skuespill så lenge de harry kommentarene og kroppsflashinga sitter løst.

Lenke til kommentar

Jeg så Kids i natt. Må si det var et gledelig gjensyn. Husker første gang jeg så den. Fikk feil film i coveret, for å si det sånn. Var liten, skulle låne en annen film, The Kids eller noe, husker ikke mye fra den filmen annet enn at det handla om noen unger og en baseball med Babe "The Great Bambino" Ruths autograf på, uansett, filmen jeg fikk var Larry Clarks Kids. Slik en herlig film. Så den mange ganger i løpet av den natta. Ha ha. Flott gjensyn i natt.

Lenke til kommentar

Jeg driter i hvordan de respektive skuespillerne ser ut. Det eneste som betyr noe er hvordan de tolker og gjennomfører rollene sine. Wahlberg er bunnsolid!

Jeg jubler for at de valgte skuespilleren Wahlberg foran Max Payne-lookaliken Johnny Knoxville.

Lenke til kommentar
Jeg driter i hvordan de respektive skuespillerne ser ut. Det eneste som betyr noe er hvordan de tolker og gjennomfører rollene sine. Wahlberg er bunnsolid!

Jeg jubler for at de valgte skuespilleren Wahlberg foran Max Payne-lookaliken Johnny Knoxville.

jeg må si meg enig i det. wahlberg er en stabil og god skuespiller. jeg ser virkelig mark for meg som max payne. angående mark, så akkurat boogie nights, hehe. klassiker.

jeg må si meg enig i det. wahlberg er en stabil og god skuespiller. jeg ser virkelig mark for meg som max payne. angående mark, så akkurat boogie nights, hehe. klassiker.

Lenke til kommentar

Må innrømme at Max Payne ser meget lovende ut. Fantastisk spill og om filmen er halvparten så bra så blir det home run for min egen del. Ingenting slår opplevelsen av å faktisk være Max Payne, men dette her ser nå i hvert fall ut som noe som prøver å være litt tro mot kildematerialet.

Men grunnet nevnte faktor så er det jo utrolig utfordrende å adaptere spill i forhold til andre medier. I spill er man karakteren, dette aspektet forsvinner helt når man blir omgjort til en passiv skuespiller. Så jeg er litt skeptisk til at filmuniverset vil klare å gjøre adapsjon like suksessfult som adaptering av bøker, teater og tegneserieblader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...