Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Så ... Er det en Tintin-boks med absolutt alt i, eller er det flere bokser? 1 med alt:D Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Et lite apropos til debatten om piratnedlasting for en stund tilbake. Hva kan vi lære av dette? At journalisten som skrev det vet lite om analyse av statistikk og årsakssammenheng? Økningen kunne vært større. Nå er det ingen data som støtter opp om noen som helst kausalitets-forhold mellom salg og ulovlig nedlasting, så det at journalisten ikke nevner noen kausalitets-forhold er på sin rette. Og det finnes faktisk ingen data som støtter opp om at økningen kunne vært større hvis det ikke hadde vært for ulovlig nedlasting. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ser at The Dark Knight gjør det bra hos kritikerne. Foreløpig oppe i 88% hos Rottentomatoes. Nesten like mye som toppene Superman og Iron Man (begge 93%). Alle anmeldelser er ikke inne enda, så tallet kan endre seg. Men det som også er godt nytt for sjangeren er at Hellboy II ligger på 88%. Tar man med cream of the crop så gjør den det til og med bedre enn The Dark Knight sin foreløpige sum. Det vitner om at den flotte Iron Man og den solide The Incredible Hulk blir etterfulgt av to knallfilmer, om man skal tro kritikerne. Hancock må derimot se seg avspise med 37%. Men Will Smith sørger jo uansett for at millionene ruller inn for den filmen. WB har forøvrig funnet ut at de må gjøre noe nå som Marvel stormer frem og WB kun sitter med Batmans suksess og Supermanns smått skuffende prestasjon (men Man of Steel kommer vist skal man tro Brandon Routh). De har nå startet et "seminar" sammen med DC for å bedre få utnyttet sitt superheltensemble. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Finally. Endelig sett alt av X-files. Nå er jeg klar for filmen!! Gleder meg som f. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Så ... Er det en Tintin-boks med absolutt alt i, eller er det flere bokser? 1 med alt:D Mah gawd! Hvor fant du den? :O Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Et lite apropos til debatten om piratnedlasting for en stund tilbake. Hva kan vi lære av dette? At journalisten som skrev det vet lite om analyse av statistikk og årsakssammenheng? Økningen kunne vært større. Nå er det ingen data som støtter opp om noen som helst kausalitets-forhold mellom salg og ulovlig nedlasting, så det at journalisten ikke nevner noen kausalitets-forhold er på sin rette. Og det finnes faktisk ingen data som støtter opp om at økningen kunne vært større hvis det ikke hadde vært for ulovlig nedlasting. Jeg har ikke oversikt over all data og forskning på området (ei heller bryr det meg nevneverdig). Salget vil uansett påvirkes av mangfoldige faktorer uten at jeg skal gå nærmere inn på dem her. Men journalistens presentasjon er hentet fra la-la-land, det er en floskel og en ikke-nyhet. Det er som om man skulle brukt de tallene til å påstå at nedgangstiden i USA er oppkonstruert, siden folk bruker mer penger på film ... Jeg håper for hans del at han har tatt hensyn til inflasjon, da 6,87 mrd 2007 dollar ikke er det samme som 6,87 mrd 2008 dollar. Det er intet annet enn nok en desperasjonsartikkel. Den er direkte meningsløs i utforming. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Så ... Er det en Tintin-boks med absolutt alt i, eller er det flere bokser? 1 med alt:D Mah gawd! Hvor fant du den? :O Den finnes bl.a. på Play til en grei penge. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Så ... Er det en Tintin-boks med absolutt alt i, eller er det flere bokser? 1 med alt:D Mah gawd! Hvor fant du den? :O Den finnes bl.a. på Play til en grei penge. jeg kjøpte den der:D Så ... Er det en Tintin-boks med absolutt alt i, eller er det flere bokser? 1 med alt:D Mah gawd! Hvor fant du den? :O PLAY! Lenke til kommentar
EbN Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 noken som kan nevne filma som e lik Football Factory og Green street Hooligans ? Eller lik Snatch og Lock Stock and two smoking barrels ? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det er vel allerede en tråd om slike filmer: "Britiske pøbelfilmer" Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ah, da har jeg fått et kjærkomment gjensyn med de to første Gudfaren-filmene, som jeg alltid pleier å se et par ganger i året. Så nettopp ferdig Part II og jeg må ta meg selv i å klappe hver gang den er ferdig. Er det virkelig mulig å lage noe så perfekt som Part II? Jeg skjønner det bare ikke Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 I dag fikk jeg et par filmer fra Play.com og tenkte jeg skulle roe ned Metallica-nervene mine ved å se enten: Into The Wild eller Fear and Loathing in Las Vegas. Hvilken av disse to vil folk her anbefale å se? Ikke sett de før. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Da vil nok Into The Wild bli en fin avveksling vil jeg tro. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg anbefaler Into The Wild på det sterkeste, veldig fin og annerledes film fra det meste som har kommet ut på en stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe denne, er den bra ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Den er relativt underholdene. Har fått litt variert kritikk. Men man burde nesten se den pga. den spesielle stilen og Robert Downey Jr. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe denne, er den bra ? Jeg tror nok ikke jeg ville kjøpt det slitte utleieeksemplaret du har der. Filmen derimot er ganske fiffig laget og storywise er den heller ikke så verst. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Filmen er neppe dyr hvis du bestiller fra Play elns, og den er absolutt verdt en titt. Om ikke annet, så vil du ihvertfall eie en film som er rotoscoped. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skal stikke å leie den i morgen, er den bra så havner den i samlinga mi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå