Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er i samme situasjon som deg. Har pløyd gjennom hele rekken. Kommer straks til å starte om igjen.

 

Nettopp ferdig med 30 Days of Night og jeg tror jeg nettopp har fått meg en ny favoritt når det kommer til vampyr filmer :D

 

Den er bra og jeg regner med den er bedre i HD som jeg vedder pekefingeren på at du så den i.

Lenke til kommentar
Atonement er mer komprimert bokadapsjon enn det som er normalt. Virket som om de tre første kapitlene var unnagjort på 40 sekunder.

Jeg lurte på den som en film, ikke som en adapsjon. Jeg er helt likegyldig til hvordan den er i forhold til boken.

 

Du får lese og se om du blir klokere:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10871906

 

Filmen mangler mye. Dog fikk den meg til å lese boken. Og da virker det som slett arbeid fra regissøren. Jeg vil tro du vil merke at det skal være mer der og du vil kanskje lure litt på hvorfor du skal bry deg noe om karakterene, for det virker ikke som om regissør laget filmen for de som ikke hadde lest boken i forkant. Jeg tror jeg ville likt filmen bedre om jeg leste boken før jeg så filmen. :)

Lenke til kommentar
Den er bra og jeg regner med den er bedre i HD som jeg vedder pekefingeren på at du så den i.

 

Jepp, den ble sett i HD. Det er et greit True HD lydspor på den filmen for å si det sånn, måtte bare passe på så jeg ikke vekket naboene :D

 

Ah, høres herlig ut! Den filmen er knallbra. Tegneserien er ikke å forakte heller.

Lenke til kommentar
Jeg ville heller lest boken. Men den er jo ikke akkurat kort. Som ikke lover godt. Selv om det er et spill, da du liker å lese.

En bok som jeg virkelig håper snart blir filmatisert er Den Digitale Festning - Dan Brown. Makan til bok skal du lete lenge etter. Etter mitt sjønn den beste av Dan Brown bøkene. Mye stasj de kunne kommet med i filmen, deriblant selve bygningen hvor alt foregår! Mye HD stuff der :)

Lenke til kommentar

Jeg vil slenge meg på "håper boka blir filmatisert" -forslagene..

 

Håper inderlig de lager en filmatisering av Tolkien's The Silmarillion.

 

Hvis det eventuelt skjer, så gleder jeg meg spesielt til scenene med de to trærne i Valinor.. SPESIELT i HD! :w00t: ..samt en hel haug med andre scener da! :love:

 

 

 

Når det gjelder tegneserie til film, så håper jeg på The Preacher til TV-Serie(!) (men det hører kanskje til i en tv-serie -tråd) .. Anyway! I WANT!! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hvordan er Chasing Amy?

 

Den er glimrende.

helt flott:D

Pen stykke film, og denne gang gir filmen hans mening ;)

Kevin Smith lager filmer somregel kun med kompisene sine,så en dokumentar om han igår natt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...