YojimboVII Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Mean Machine Filmen Revolver er av Guy Ritchie Revolver var overraskende bra. Fikk deg til å tenke. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Helgen starter kl 16 på fredag, og slutter på mandag kl 7. -- Contact er en av de beste sci-fi-filmene noensinne. -- Dolly Zoom er en klassiker som enhver aspirerende filmregissør burde ha med i filmen sin. Hitchcock, Spielberg, Mendes, Scorsese - det er rett og slett en classy move. Contact er en klassiker. God historie fra en av verdens mest inflytelsesrike personer, Carl Sagan. Lenke til kommentar
EbN Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 + Noken filma som e lik Green street Hooligans og football Factory? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Er en tv-verson med Steven Webber og Elliot Gould.Mye er forandrett øks>krokkett forfatter>lærer ahh stemmer det var "The Shining" (1997) søkte litt på youtube etter klipp fra denne versjonen og det var garantert den ja. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Noen som vet hvor lang vente tid er det er sånn ca hvis jeg bestiller filmer fra Platekompaniet? Endret 13. juli 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Carl Sagan er en av de menneskene jeg trygt kan si har hatt størst innflytelse på meg gjennom livet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Noen som vet hvor lang vente tid er det er sånn ca hvis jeg bestiller filmer fra Platekompaniet? Vel, jeg har opplevd å få bestillinger lagt inn på en søndag i postkassen på onsdag. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Noen som vet hvor lang vente tid er det er sånn ca hvis jeg bestiller filmer fra Platekompaniet? Vel, jeg har opplevd å få bestillinger lagt inn på en søndag i postkassen på onsdag. Ikke lenger nei Siden jeg reiser på hytta neste helg så tenkte å bestille noen filmer som jeg kan se. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Tror aldri det har tatt lenger tid enn to dager for meg fra Platekompaniet. Da må de selvsagt ha varen på lager. Har opplevd å bestille på morgenen, og ha den i postkassa dagen etter. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Hvordan er Juno? Noen som har sett den? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Tja, Juno tok meg ikke med storm, men absolutt en helt ålreit dramafilm med noen smått komiske innslag. Hvordan den kunne bli nominert til Oscar skjønner jeg derimot ikke, spesielt med det filmåret vi hadde i 2007. Endret 13. juli 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Tok nok et gjensyn med Gene Wilder etter hyttetur (selvfølgelig uten filmtitting. Tross alt hyttetur og ikke hyttebesøk). Jeg drømmer fortsatt om at han kan gjøre comeback. Gjerne i tospann med Mel Brooks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Den ble ikke bare nominert, den vant for beste originalmanus. Kanonfilm spør du meg. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Stemmer det, og det var kanskje like greit når jeg ser de andre nominerte. Dvs. jeg har kun sett Michael Clayton, og snakk om et manus gjør det vanskelig for seg selv og seeren. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Michael Clayton og Atonement er de store Oscar-filmene jeg aldri så. Jeg er usikker på om jeg kommer til å se dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Da noterer jeg meg to filmer på tvangsvisningslisten i det kommende loftspalasset. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Atonement var fantastisk. Bare fantastisk. Scena på stranda er også fantastisk, der de går rundt omkring. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Nettopp ferdig med 30 Days of Night og jeg tror jeg nettopp har fått meg en ny favoritt når det kommer til vampyr filmer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Michael Clayton og Atonement er de store Oscar-filmene jeg aldri så. Jeg er usikker på om jeg kommer til å se dem. To middelmådige filmer (kanskje litt over middels). Atonement er mer komprimert bokadapsjon enn det som er normalt. Virket som om de tre første kapitlene var unnagjort på 40 sekunder. En grei nok film å se med madammen, men selv min frue ble smålig irritert over hastverket med filmen i forhold til kildematerialet. Michael Clayton var en film som overrasket. Det var så mye stor ståhei med den, men opplevelsen var jo langt fra noe "A-ha". Jeg får vel se den igjen for å se om jeg klarer å få øye på hva det enn var jeg gikk glipp av. Men den filmen virker som fjorårets mest overvurderte. Clooney gjør det nå bra i hvert fall, men ellers meh.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Atonement er mer komprimert bokadapsjon enn det som er normalt. Virket som om de tre første kapitlene var unnagjort på 40 sekunder. Jeg lurte på den som en film, ikke som en adapsjon. Jeg er helt likegyldig til hvordan den er i forhold til boken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå