Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helgen starter kl 16 på fredag, og slutter på mandag kl 7.

--

Contact er en av de beste sci-fi-filmene noensinne.

--

Dolly Zoom er en klassiker som enhver aspirerende filmregissør burde ha med i filmen sin. Hitchcock, Spielberg, Mendes, Scorsese - det er rett og slett en classy move.

Contact er en klassiker. God historie fra en av verdens mest inflytelsesrike personer, Carl Sagan. :)

Lenke til kommentar
Michael Clayton og Atonement er de store Oscar-filmene jeg aldri så. Jeg er usikker på om jeg kommer til å se dem.

To middelmådige filmer (kanskje litt over middels). Atonement er mer komprimert bokadapsjon enn det som er normalt. Virket som om de tre første kapitlene var unnagjort på 40 sekunder. En grei nok film å se med madammen, men selv min frue ble smålig irritert over hastverket med filmen i forhold til kildematerialet.

Michael Clayton var en film som overrasket. Det var så mye stor ståhei med den, men opplevelsen var jo langt fra noe "A-ha". Jeg får vel se den igjen for å se om jeg klarer å få øye på hva det enn var jeg gikk glipp av. Men den filmen virker som fjorårets mest overvurderte. Clooney gjør det nå bra i hvert fall, men ellers meh..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...