Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nettopp fått sett Goodfellas for første gang. Fantastisk film. Helt klart en av de beste mafiafilmene der ute. Men det var en ting angående slutten jeg ikke helt skjønte.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Henry ble altså satt under en slags beskyttelse mot resten av folkene i mafia gruppen. Men hvem var det som stod for denne beskyttelsen? Kan da ikke ha vært politiet? De var da ute etter han?

 

 

Etter at det gjør skikkelig nedoverbakke for Henry, blir han en informant for FBI. Dette gjør han for å beskytte seg selv og familien etter han finner ut at Paulie og Jimmy har planer om å ta knekken på han. Når han gjør dette blir han selv renvasket samtidig som han får FBIs beskyttelse.

 

Lenke til kommentar
Nettopp fått sett Goodfellas for første gang. Fantastisk film. Helt klart en av de beste mafiafilmene der ute. Men det var en ting angående slutten jeg ikke helt skjønte.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Henry ble altså satt under en slags beskyttelse mot resten av folkene i mafia gruppen. Men hvem var det som stod for denne beskyttelsen? Kan da ikke ha vært politiet? De var da ute etter han?

 

 

Etter at det gjør skikkelig nedoverbakke for Henry, blir han en informant for FBI. Dette gjør han for å beskytte seg selv og familien etter han finner ut at Paulie og Jimmy har planer om å ta knekken på han. Når han gjør dette blir han selv renvasket samtidig som han får FBIs beskyttelse.

 

 

I see. Burde egentlig ha tatt den selv også. Men uansett, takk for oppklaringen. ;)

Lenke til kommentar
Jeg har vurdert å se Matrix Revolutions siden den kom ut..men har mista helt lysten sider 2'ern.. :(

 

Har den liggende i 1080p, så det er bare å starte.. men neh.. lysten har aldri meldt seg..

 

Er jo greit å få sett ferdig triologien. Jeg likte Revolutions bedre enn Reloaded, men ingen av dem er jo som den første. Synd The Matrix utviklet seg til å bli rein actionunderholdning..

Lenke til kommentar
da var "Be kind rewind" og "No country for old men" kjøpt inn.... gleder meg til å titte på dem =D *sittre*

Var sikker på No Country skulle komme ut i august. Så PK hadde BD-utgaven inne også. 279. Jippi. Men, Obs ordner nok en gang opp, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
da var "Be kind rewind" og "No country for old men" kjøpt inn.... gleder meg til å titte på dem =D *sittre*

Var sikker på No Country skulle komme ut i august. Så PK hadde BD-utgaven inne også. 279. Jippi. Men, Obs ordner nok en gang opp, vil jeg tro.

jeg hørte å at de ikke skulle komme på noen månder, men når jeg så dem var det nesten som de lyste mot meg. Også måtte jeg kjøpe dem:D

Å nå må jeg se dem:D

Jeg gleder meg utrolig mye=D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...