Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir hyggelig med gjensyn, men jeg er redd for at det er det som det ikke blir. Å se Mark Wahlberg løpe rundt med pistoler har ikke samme magien som å spille Max Payne.

Men akkurat det får ikke filmmakerne gjort så mye med. Jeg har fortsatt trua på at det er mulig å lage glimrende filmatiseringer av spill en gang i fremtida, bare man får inn dyktige og dedikerte nok folk til å gjøre jobben.

Lenke til kommentar
The Matrix, JA. Men du kan droppe oppfølgerne hvis du ikke har ekstra mye dødtid, da.

Men om du virkelig skjønner alt som foregår er hele trilogien en drøm å se gang på gang. :)

Så den som ikke liker oppfølgerne skjøøer ikke alt som foregår. Er det det du sier?

De fleste tør jeg å si. Har noen kompiser som ikke skjønner en doit først, som de fleste første gangen de ser dem, men etter jeg/andre kompiser forklarer, så liker de både 2 og 3 mye bedre. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Jeg har fortsatt trua på at det er mulig å lage glimrende filmatiseringer av spill en gang i fremtida, bare man får inn dyktige og dedikerte nok folk til å gjøre jobben.

Bare ikke Uwe Boll står bak jobben. Tror Far Cry filmen kommer til å være ekstremt dårlig.

Lenke til kommentar
Oppfølgerne blir hvertfall mye bedre om man skjønner det(imo), syntes ikke noe spessielt om dem jeg heller før jeg skjønte alt for noen dager siden. Det er vel 3. gang jeg ser serien^^,

Oppfølgerne er forholdsvis dårlige uansett om man skjønner de, eller ei. Strengt tatt kan jeg ikke påstå at det er så veldig mye å skjønne heller. De er på ingen måte særlig intelligente filmer.

Lenke til kommentar
Bare ikke Uwe Boll står bak jobben. Tror Far Cry filmen kommer til å være ekstremt dårlig.

En liten titt på traileren, og man vet at Far Cry kommer til å bli en latterlig dårlig film. Men så var jo Far Cry ganske cheesy sånn historie og dialogmessig i utgangspunktet, så ikke det helt store tapet for min del.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Oppfølgerne blir hvertfall mye bedre om man skjønner det(imo), syntes ikke noe spessielt om dem jeg heller før jeg skjønte alt for noen dager siden. Det er vel 3. gang jeg ser serien^^,

Strengt tatt kan jeg ikke påstå at det er så veldig mye å skjønne heller. De er på ingen måte særlig intelligente filmer.

Vel, det er det. Om du skjønner the profecy første gang du ser filmen skal du være smart. Men det gjorde vel du. :) Og da er det klart du ikke liker dem.

Lenke til kommentar
Vel, det er det. Om du skjønner the profecy første gang du ser filmen skal du være smart. Men det gjorde vel du. :) Og da er det klart du ikke liker dem.

Nei, du skal bare ha sett to andre profeti-filmer først.

Klart. For alle profetier er lik i alle filmer. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
En liten titt på traileren, og man vet at Far Cry kommer til å bli en latterlig dårlig film. Men så var jo Far Cry ganske cheesy sånn historie og dialogmessig i utgangspunktet, så ikke det helt store tapet for min del.

Har sett noen Uwe Boll filmer, In The Name of the King: A Dungeon Siege Tale er jo smertefullt dårlig, Jason Statham kunne skippet den filmen. Nå er det middag snakkes.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Oppfølgerne er forholdsvis dårlige uansett om man skjønner de, eller ei. Strengt tatt kan jeg ikke påstå at det er så veldig mye å skjønne heller. De er på ingen måte særlig intelligente filmer.

Haha, ikke mye å skjønne i The Matrix. Neinei :roll:

Lenke til kommentar
Vel, oppbygningen er lik. Profetiet går i oppfyllelse, dog ikke slik man skulle trodd. Og denne twisten er svært ofte veldig lett å forutse hvis man får med seg frempekene. Den overordnede historien blir svært lett forutsi.

Vel, nå skal det sies at det egentlig ikke var noen profeti. Orkalet hadde nok svart på det allerede i Reloaded. Mest Morpheus som hadde tro på The One, som er det eneste som fulgte profetien etter "regelen".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...